quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:21 schreef Houniet het volgende:
Vermeer in de goal dus.
quote:
Ik vind die vlaggetjes suf.quote:
Vlaggetjes wedstrijdenquote:
Leo heeft veel te veel balverlies. Marco zet beter een balvaste speler voorin.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen verwacht dat Leo begint samen met Suarez.
Sulejmani in de basis en geen Leoquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leo heeft veel te veel balverlies. Marco zet beter een balvaste speler voorin.
Ik heb dat totaal niet. Ben alleen maar rustiger geworden. Denk wel dat we doorgaan. Maar kan ook aan het bier liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Urquhart het volgende:
Het valt me idd ook mee. Hoewel ik wel een voorgevoel heb dat we nu direct na rust een tegentreffer krijgen
Eerst uit hequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:40 schreef Noshiba het volgende:
Wanneer is het tegen marseille en eerst uit of eerst thuis?
Een nieuwe bank? Heb je hem volgescheten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:42 schreef Spaulding het volgende:
Tyfus dat Ajax kost me nog heel wat bier en een nieuwe bank, maar verdomme we hebben GEWONNENENN!!!!!!!!!!!!!!!!1111
nee man vol flesje bier opgeflikkerd maar komt wel goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Een nieuwe bank? Heb je hem volgescheten?
De buurt was hier ook weer wakker jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef ARR-I het volgende:
Wat een ontlading hier zeg, bier zit op het plafond
Inderdaad, had alles behalve gedacht dat het zo zou uitpakken..quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Blawh het volgende:
Goede wissel van van Basten trouwens, daarna kantelde de wedstrijd.
Idd, er werd veel meer druk gezet daarna. Helaas hadden we geen echte centrumspits, anders waren er wat meer nuttige voorzetten (en dus kansen) uitgekomen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Blawh het volgende:
Mn meid ook.. die er half 3 weer uit moetquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De buurt was hier ook weer wakker ja
Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Blawh het volgende:
Nog steeds bij de gedachte!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Uitgerekend weer Leonardo.![]()
Heeeeeeeeeeerlijk dit hoor. Ik sprong een gat in de lucht.
De ontlading ook, kippenvel.
Dat zag je vandaag wel ja, een echte spits.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Idd, er werd veel meer druk gezet daarna. Helaas hadden we geen echte centrumspits, anders waren er wat meer nuttige voorzetten (en dus kansen) uitgekomen denk ik.
Had ik het wel verwacht, zei nog dat ik die trage Lindgren eruit zou halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Vond het maar een kut wissel.
Dat komt omdat jij nogal een Lindgren fan bent volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Vond het maar een kut wissel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |