quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Theo Reitsma is echt verschrikkelijk... die weet een spectaculaire wedstrijd te verslaan alsof t een damwedstrijd is...
Frank Snoeks.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:41 schreef BoNi het volgende:
Heb gister niet echt opgelet, maar wie was de commentator bij Real-Liverpool?
Die paar momenten die ik heb gezien/gehoord vond ik hem iig écht strontvervelend.....!
Gister Chelsea-Juve gewoon op Engels commentaar gezet, want ik zit niet op Kees Jansma te wachten. Bij Real-Liverpool had je hetzelfde kunnen overwegen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef valek het volgende:
Ik heb bewust voor Ned3 gekozen. Ik vind Sport 1 juist heel saai.
Nou bij Inter - Man United welquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Gruter vind ik ook helemaal niet vervelend
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Theo Reitsma is echt verschrikkelijk... die weet een spectaculaire wedstrijd te verslaan alsof t een damwedstrijd is...
Als je die gast van Sbs die normaal altijd de interlands doet bedoelt, ben ik het geheel met je eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef Zwoerd het volgende:
Wie is die gast met die verrotte schreeuwstem? Die PSV - Vitesse 2 seizoenen geleden deed?
Daar heb ik een hekel aan
dat is een anderquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef SimK het volgende:
[..]
Als je die gast van Sbs die normaal altijd de interlands doet bedoelt, ben ik het geheel met je eens
En ik moet Evert vanavond missen
Laat 1 van die 2 eerst de naam van Legrottaglie maar eens leren fatsoenlijk uit te spreken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Sport 1 heeft tenminste met Richard van Iterson, Vincent Schildkamp en nog een paar goede mensen.
Of heb je gewoon slechte herinneringen aan die wedstrijd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef Zwoerd het volgende:
Wie is die gast met die verrotte schreeuwstem? Die PSV - Vitesse 2 seizoenen geleden deed?
Ja, want met al die doodsimpele namen in de voetbalwereld is het kinderlijk eenvoudig allemaal natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Laat 1 van die 2 eerst de naam van Legrottaglie maar eens leren fatsoenlijk uit te spreken.
nee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:00 schreef valek het volgende:
[..]
Of heb je gewoon slechte herinneringen aan die wedstrijd?
Dat dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:51 schreef TvhN het volgende:
Top:
- Evert ten Napel;
- Frank Snoeks.
Flop:
- Theo Reitsma;![]()
- Philip Kooke;
- Arno Vermeulen;
- Ron de Rijk.
Als je als verslaggever regelmatig commentaar geeft bij competitieduels van "Land X" mag je er toch vanuit gaan dat de verslaggever alle spelersnamen minimaal wel een aantal maal gehoord heeft in de taal van "Land X".quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want met al die doodsimpele namen in de voetbalwereld is het kinderlijk eenvoudig allemaal natuurlijk.
quote:Evert was top gisteren.
Ik vind het juist altijd wat kolderiek als Nederlandse verslaggevers krampachtig proberen om een naam uit te spreken in een andere taal. Moet ik altijd aan Herman Tsjuiphof met zijn Ove Tsjindvall denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je als verslaggever regelmatig commentaar geeft bij competitieduels van "Land X" mag je er toch vanuit gaan dat de verslaggever alle spelersnamen minimaal wel een aantal maal gehoord heeft in de taal van "Land X".
En er dan nog een keer in het enthousiasme iets naastzitten kan ik me nog voorstelen, maar Legrottaglie uitspreken als "Lee-Kro_Taa_Klie" is gewoon triest.
Bij de goal van Leonardo werd toch ook matig ingegrepen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat doelpunt van Leonardo vergelijken met Maradona op het WK 86 tegen Engeland
Grueter.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:04 schreef Schimpie het volgende:
Wie was commentator bij Inter - Man Utd? Ik heb nog nooit zo'n partijdige commentator meegemaakt.
Was dat toen die gast die zat te mekkeren van 'Lu-cky Peuh Es Vee ' na een voorzet die in het doel belandde ofzo? Die heeft echt een klotestem en klotecommentaat idd, en niet alleen bij deze wedstrijd..quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef Zwoerd het volgende:
Koert Westerman. Vreselijke commentator inderdaad, al krijg ik nog altijd kippenvel als hij "Het is niet te geloven, PSV is landskampioen geworden." schreeuwt. Maar dat is meer om het moment inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:49 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Was dat toen die gast die zat te mekkeren van 'Lu-cky Peuh Es Vee ' na een voorzet die in het doel belandde ofzo? Die heeft echt een klotestem en klotecommentaat idd, en niet alleen bij deze wedstrijd..
Die Belg. Die vond ik wel erg goed eerlijk gezegd. Sowieso een klasse beter dan een aantal huidige commentators. Ik noem een Mark van Rijswijk, een Michiel Teeling.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar is trouwens de winnaar van dat ene Idols-programma (met Hugo Borst als jury o.a.) voor commentatoren gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |