Hahaha!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Het hoofd van TS heeft een rare vorm en hij heeft een rare arm!
EN OOK AL GEEN HAAR!!!!211@!1![]()
OMG daar had je me tuk!111quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hahaha!
Gefopt!
Al mijn haar zit aan één kant. Als ik het dan over mijn hoof heen kam, ziet niemand dat ik eigenlijk stiekem kaal wordt.
Op de eerste paint was ik nog binnen, en had ik mijn haar dus nog niet gekamd.
Paint ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wereldvreemdquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:31 schreef RichardDawkins het volgende:
Wtf zijn kapjes? Bedoel je de korst van het brood?
aha, zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hahaha!
Gefopt!
Al mijn haar zit aan één kant. Als ik het dan over mijn hoof heen kam, ziet niemand dat ik eigenlijk stiekem kaal wordt.
Op de eerste paint was ik nog binnen, en had ik mijn haar dus nog niet gekamd.
Paint ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de definitie van wereldvreemd zijn, een ander woord voor iets gebruiken....quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:31 schreef RichardDawkins het volgende:
Wtf zijn kapjes? Bedoel je de korst van het brood?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
OMG daar had je me tuk!111
Dus eigenlijjk gewoon zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Gaat dus eigenlijk ook om de onderliggende redenen hé.
Als ik nu mijn haar doe, en een leuk meisje tegenkom, kunnen we niet samen eendjes voeren.
Dan ben ik nog steeds terug bij af.
Met al mijn kapjes.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Maar die chimeid van je heeft heul geen tietenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dus eigenlijjk gewoon zoiets.
[ afbeelding ]
't Gaat dus eigenlijk ook om de onderliggende redenen hé.
Als ik nu mijn haar doe, en een leuk meisje tegenkom, kunnen we niet samen eendjes voeren.
Dan ben ik nog steeds terug bij af.
Met al mijn kapjes.
Jij hebt al een paar spelfouten gemaakt in dit topic.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maar die chimeid van je heeft heul geen tieten![]()
Of val je op vrouwen met afgezetten borsten?
Ik denk het wel!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef error32 het volgende:
Ik dacht dat je hoofd een ballon was bij mijn eerste blik op de paint.
Is toch een normaal woord of niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Wie zegt er nou weer kapjes
Wij zeggen 't kontje
En hoe noem je 't kapje dat aan de andere kant zit dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Wij zeggen 't kontje
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En hoe noem je 't kapje dat aan de andere kant zit dan?
+1 scherpquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En hoe noem je 't kapje dat aan de andere kant zit dan?
Kontje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Wij zeggen 't kontje
Ja maar hoe noem je het begin dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef Boor-rat het volgende:
verder is kontje wel een normale benaming voor het einde van het brood...
wat is he begin dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef Boor-rat het volgende:
verder is kontje wel een normale benaming voor het einde van het brood...
Niet? Ik kan echt wel een brood op in een dag hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef Maisnon het volgende:
Uiteinde is altijd 't kontje.
Je eet nooit ineens een heel brood op, vaak is het ene kontje al weg, en dan kan kontje voor de andere kant prima.
maar in 1 dag is niet een 1 keerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef error32 het volgende:
[..]
Niet? Ik kan echt wel een brood op in een dag hoor.
Kan wel, stel je maakt een lekker ontbijt en dan gelijk ook je lunch dan verwerk je het in een keer.quote:
en dan zit je met het vreselijke dilemma welke je het kontje gaat noemenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef error32 het volgende:
[..]
Kan wel, stel je maakt een lekker ontbijt en dan gelijk ook je lunch dan verwerk je het in een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
Ja want kontje kan niet ergens anders op slaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Ensaf het volgende:
Google geeft 156.000 voor Kapje.
Google geeft 619.000 voor Kontje.
En toch houd ik het bij kapje.
44.500 hits voor kontje van broodquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want kontje kan niet ergens anders op slaan
Grappig!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want kontje kan niet ergens anders op slaan
Ja en wat als je nu een half brood hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:25 schreef DrDarwin het volgende:
Brood zit in een zak.
Eerste plakje brood is het kapje.
Laatste plakje brood is het kontje.
Haal je het brood in zijn geheel uit de zak en doe je het andersom in de zak dan is toch het eerste plakje brood weer het kapje.
Eet je eerst het kapje op en doe je dan het brood omdraaien in de zak, dan denkt een ander die het schijnbaar eerste plakje eet dat hij/zij het kapje te pakken heeft, maar hij/zij is een kontje aan het opeten.
.
dan heb jje alleen maar een kontjequote:Op zondag 1 maart 2009 10:01 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Ja en wat als je nu een half brood hebt?
dan beschouw ik het niet meer als 1 brood, maar als 2 helftenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er dus twee kontjes aan 1 brood en dat kan dus niet
Precies 47?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:06 schreef Zwelgje007 het volgende:
Bij ons op de dijk lopen 47 ganzen, je mag die wel komen voeren
Nee hoe ouder hoe meer je kaakspieren moeten werken en je speekselklieren draaien overuren*2quote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Kontje, kapje, what's in a name...
Feit is dat dit deel van het brood het beste is -mits vers-. Je kaakspieren moeten meer werken om het weg te krijgen -verkapte fitness-, je speekselklieren draaien overuren -goed voor de hygiene in de mond-, meer onzin kan ik niet verzinnen.
maar dan krijg je weer blessures!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:08 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Nee hoe ouder hoe meer je kaakspieren moeten werken en je speekselklieren draaien overuren*2
JA zeker want TS heeft ze nooit getraind natuurlijkquote:
Vouwen/proppenquote:
Als je nou es wacht tot die kapjes/kontjes echt droog zijn, en dan goed richten en maar gooien op die meeuwen.. Vluchten ze vanzelf die klotebeestenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Ensaf het volgende:
Nou, ze zeggen nu dus dat dit onzin is
Ik denk niet dat ik die verrekte meeuwen ooit nog wegkrijg.
En toen aan de chinees verkocht?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef steengoed het volgende:
Ik heb een keer een eend gevangen met een visnetje!
Ik een keer met mijn auto.... big deal zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef steengoed het volgende:
Smeer sambal op je brood, en voer het aan de meeuwen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk niet dat ik die verrekte meeuwen ooit nog wegkrijg.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:02 schreef OneOfTheseDays het volgende:
[..]
Smeer sambal op je brood, en voer het aan de meeuwen.
Dan komen ze nooit meer terug.
nicequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef steengoed het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |