quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef Kahlen het volgende:Fantastische wedstrijd, zoveel spanning de rest van het seizoen nog niet gehad. Supersfeer in het stadion, 8500 man. Eindelijk weer een ploeg die ergens voor staat, als Cambuur zo vorige week gespeeld had. Het niveau verschil met vorige week was echt opzienbarend. Goede wissel ook om van der Ree erin te doen, die vind ik erg goed spelen.
De wissel pakte tactisch sterk uit. Zonder de rode kaart was het een onverstandige wissel geweest natuurlijk.
quote:
En dat de scheidsrechter onder politiebegeleiding het stadion moet verlaten.... volgende keer weer veel politie op de been...
Goh, zou hij de beelden na afloop bekeken hebben van zijn ronduit debiele beslissingen? Die eikel floot de wedstrijd dood. Verder slaat het nergens op om te stellen dat er volgende keer weer veel politie op de been moet zijn of fluit Wiedemijer volgende keer weer Cambuur?
Wat een drama van een vent, ben benieuwd wat de KNVB hiermee gaat doen..
quote:
Benieuwd wat de knvb gaat beslissen inzake de rode kaarten. Lijkt mij dat Ruud ter Heide geen 3 wedstrijden moet gaan missen? Misschien volgende wedstrijd vast plek voor Mark als Ruud niet mag spelen?
De rode kaart van Ruud wordt aangevochten door Cambuur. Zou mij niets verbazen wanneer hij volgende week gewoon speelt. TV beelden wijzen uit dat hij zijn tegenstander niet eens raakte.
En die van Brack tsja, ik vond het geen rode kaart. Trainer van Excelsior twijfelde zelfs of het wel een penalty was.
En dan de penalty van Cambuur.. Wel de penalty geven maar niet een kaart uitdelen omdat je zogenaamd vergeten bent wie duwde

Overigens was ook die penalty discutabel.