abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:20:43 #101
236335 neen
schone schijn
pi_67242829
quote:
Cambuur praat met FC Twente over Gerritsen

Cambuur Leeuwarden wil zich nog altijd versterken met Patrick Gerritsen. De Friezen hopen de aanvaller van FC Twente op huurbasis over te nemen van de eredivisionist.

"Patrick Gerritsen staat inderdaad op het verlanglijstje van Cambuur Leeuwarden", bevestigt algemeen directeur Alex Pama tegenover VoetbalPrimeur. "We zijn momenteel met FC Twente in gesprek over de huurvoorwaarden."

Gerritsen (22), die in Enschede niet in aanmerking komt voor een basisplaats, wordt al langer in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Friesland. Cambuur liet immers al in een eerder stadium weten zeer geïnteresseerd te zijn in de aanvaller.

De komst van een andere speler, Oguzhan Türk, is inmiddels bijna afgerond. Hoewel de speler van Go Ahead Eagles zelf nog even wil afwachten of zich geen eredivisionist voor hem meldt, ligt in Leeuwarden een contract voor hem klaar. Pama: "Het is zeer aannemelijk dat hij volgend seizoen bij Cambuur speelt."

Inmiddels doen verschillende geruchten de ronde over mogelijke versterkingen van de ambitieuze Friese club. Zo zouden onder meer Robert van Boxel (MVV), Frank van Mosselveld (RKC) en de door AZ aan ADO Den Haag verhuurde doelman Boy Waterman nauwlettend gevolgd worden door de Jupiler League-club.

"Ik ga niet in op namen", vervolgt Pama. "We zijn een club met ambities, dat is duidelijk. We willen binnen 2,5 jaar promoveren naar de Eredivisie. Daar hebben we ook de middelen voor. Aangezien er aan het einde van dit seizoen zeven spelers vertrekken, zullen er ook vervangers moeten worden aangetrokken. Maar er staan heel veel namen op het lijstje van Cambuur."
Die zou ik graag zien komen
het lijkt niet wat het is
pi_67243342
Frank van Mosselveld

linksbenig en kan uit de voeten als centrumverdediger en linkervleugelverdediger

Robert van Boxel

middenvelder

Oguzhan Türk

middenvelder

Patrick Gerritsen

Aanvaller
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67243458
Gaan we nu de aanvoerder van zowel RKC Waalwijk als die van Den Bosch (Beekmans) krijgen?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67244844
Is dat niet Stephan Keller?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:23:37 #105
236335 neen
schone schijn
pi_67246392
Volgend seizoen worden de kaarten duurder, de prijzen zijn in vergelijking met andere clubs laag en zullen dan ook worden "rechtgetrokken" wat de prijzen zullen worden is nog niet bekend.
pi_67247414
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef neen het volgende:
Volgend seizoen worden de kaarten duurder, de prijzen zijn in vergelijking met andere clubs laag en zullen dan ook worden "rechtgetrokken" wat de prijzen zullen worden is nog niet bekend.
oh oh, betaal nu al 160 euro, meer dan 200 moet het niet worden hoor...

nou, ik ga op weg naar het stadion, veel plezier vanavond!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:00:13 #107
236335 neen
schone schijn
pi_67247467
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Kahlen het volgende:

[..]

oh oh, betaal nu al 160 euro, meer dan 200 moet het niet worden hoor...

nou, ik ga op weg naar het stadion, veel plezier vanavond!
Jij zit toch ook op het dure west? Gewoon naar Oost gaan, prijs en gezelligheidstechnisch volgens mij aantrekkelijker

Ik stap over 15 minuutjes op de fiets naar het stadion, Forza Cambuur!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:46:10 #108
236335 neen
schone schijn
pi_67256093
Nou nou nou nou nou, wat een onzin was dit zeg. 2-0 voorkomen en dan gewoon verder laf spelen, niet dat agovv wat kon doen maar goed. Die penalty, daar begrijp ik ook echt geen zak van en als die erin gaat dan weet je met Cambuur dat de kans dat het nog gelijk wordt nog best groot is

Toch nog een goede avond want ik heb een rollade gewonnen!
pi_67279042
Cambuur mag zich flink gaan schamen, meer woorden maak ik niet meer vuil aan de wedstrijd van gisteren. Gezien de reactie op de tribune dachten meer dan 7000 mensen er zo over... heb Noord in geen tijden zo zien reageren.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:31:33 #110
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67280097
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:55 schreef Kahlen het volgende:
Cambuur mag zich flink gaan schamen, meer woorden maak ik niet meer vuil aan de wedstrijd van gisteren. Gezien de reactie op de tribune dachten meer dan 7000 mensen er zo over... heb Noord in geen tijden zo zien reageren.
Dat is in de laatste 10 jaar niet zo gebeurd.
Stelletje lamme zakken dat het zijn, inclusief Menzo met zijn belachelijke wissels.

Ter Heide wordt gewisseld, Maachi moet in de spits en je ziet die jongen naar zichzelf wijzen terwijl hij Menzo aankijkt omdat hij het niet begrijpt. Daarna volgen er lange en hoge ballen waar hij niet bij kan. En Menzo maar gebaren, achterlijk tactisch onbenul dat het is.
Neerkomen wel!
pi_67297228
Hoe vonden jullie Sander Fischer spelen in de duels die hij tot nu toe kreeg? Want hij mag dus blijven zag ik, terwijl hij weinig speelt. Zijn ze dus toch tevreden over hem of hij is gewoon goedkoper dan Brack en Van der Ree.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 maart 2009 @ 17:23:34 #112
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_67298821
Fischer is wel aardig. Verdedigend is hij goed, maar nog wat onrustig. Hij is nog jong en heeft pas twee basisplaatsen gehad, komt wel goed.

Ik snap trouwens niet dat ze Ale de Boer weer een contract geven. Waar was hij bij de tweede goal?
Bedankt Hans.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:44:45 #113
236335 neen
schone schijn
pi_67299398
Ik snap wel dat Ale de Boer een nieuw contract krijgt. Hij laat in wedstrijden zien dat hij wel kan verdedigen, natuurlijk laat hij nog wat (te veel) steekjes vallen die in zijn geval vaak duur komen te staan maar hij is nog jong en zal ook niet hoge salariskosten hebben.
En hij speelt natuurlijk nu noodgedwongen linksback, dat is niet zijn positie.

En wbt, Fischer... die speelde afgelopen vrijdag wel aardig en was zelfs man of the match maar ik heb niet echt op hem gelet.
pi_67336946
3 voorovereenkomsten getekend met spelers, maar met wie? Cambuur wil de namen niet noemen...
  maandag 23 maart 2009 @ 23:32:47 #115
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_67343301
Türk, van Boxel en van Mosselveld? Of van der Linden?

Ik weet bijna zeker dat Türk bij die drie hoort.
Bedankt Hans.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:56:45 #117
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67345116
Oftewel het contract is getekend en men wacht op het juiste moment om het naar buiten te brengen.
Ik verwacht dinsdag en of woensdag wel wat nieuws aangezien dan de bedrijven contact dagen in het FEC zijn.
Neerkomen wel!
pi_67345174
Zit er nou enige lijn in het aankoopbeleid van Cambuur? Ik kan die nog niet echt ontdekken namelijk.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 01:31:33 #119
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_67345392
Lijn? Wat voor lijn bedoel je precies?

Cambuur is nu opzoek naar een keeper, enkele verdedigers en een rechts en/of linksbuiten. Lijkt mij allemaal vrij logisch, aangezien ze veel tegengoals hebben gehad en maar twee man voor de rechts en linksbuiten hebben.
Bedankt Hans.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:44:08 #120
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67375084
Nee, er zit geen lijn in.

Turk heeft getekend, schijnt. Daarnaast schijnen er nog twee jonge talenten getekend te hebben. Namen zijn geruchten, plaats ik even niet. Alleen is het zo dat we verdedigers en een keeper zoeken, laten die er nu nou net niet bij zitten.

Menzo doet het qua aankoopbeleid zeker niet beter dan Koolhof.
Neerkomen wel!
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:37:27 #121
236335 neen
schone schijn
pi_67390885
quote:
Samenwerking Cambuur en Groningen

Groningen en Cambuur staan open voor alliantie
Geschreven op woensdag, 25 maart om 12:57

FC Groningen en SC Cambuur bekijken de mogelijkheden om op korte termijn een samenwerking aan te gaan. Met name op het gebied van een tijdelijke spelersruil verwacht men winst te kunnen boeken. Beide clubs denken hiermee het voorbeeld van SC Heerenveen en FC Emmen te volgen, die onlangs al de handen ineen sloegen.

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen noemt middenvelder Jeroen Veldmate als klinkend voorbeeld bij een mogelijke samenwerking met streekgenoot Cambuur. “Voor zo'n jongen zou het goed zijn tijdelijk eens ergens anders te spelen. Hij komt voor de top bij FC Groningen nog net iets tekort, maar zou in Leeuwarden zeer bruikbaar zijn’, denkt het directielid in de Leeuwarder Courant.

Volgens Nijland vormt voor deze voetballers het spelen in de Jupiler League geen probleem. “En ze willen wel naar Cambuur. Die jongens zeggen: Cambuur is een club met ambitie”. Ook de Friezen denken op dezelfde manier als Nijland. Alex Pama ziet bijvoorbeeld voor het talent Bob Schepers een Groningse stageperiode wel weggelegd. “Wij hebben enkele bovenmatige talenten en die willen we uitlenen.”

“Wij spelen in de Eerste Divisie, bij FC Groningen spelen ze met de jeugd in de eredivisie. Daar wordt onze jeugd beter van. Zo kunnen we elkaar versterken. De speler in kwestie moet natuurlijk wel zelf willen, maar Bob blijft eigendom van Cambuur”, aldus Pama, die bijval krijgt van de KNVB. De voetbalbond is een groot voorstander van een verhogende concentratie van regionale jeugdopleidingen.
Ik wacht weer even op de krant.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:12:13 #122
236335 neen
schone schijn
pi_67399154
In de krant wordt Niki Mäenpää genoemd als keeper, Willem II zou hem komend seizoen willen verhuren.
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:00:16 #123
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67405263
quote:
Cambuur wil Paul Matthijs

LEEUWARDEN - Cambuur Leeuwarden wil FC Groningen-speler Paul Matthijs volgend seizoen toevoegen aan de selectie.

Alex Pama, de algemeen directeur van de eerstedivisionist, bevestigt dat de club binnenkort wil gaan praten met Matthijs en zijn zaakwaarnemer. Bij Groningen kwam de middenvelder niet meer in aanmerking voor contractverlenging.

Cambuur heeft eveneens belangstelling voor oud Groningen-speler Antoine van der Linden. De verdediger speelt op dit moment in Portugal voor Marítimo Funchal.

RTVNOORD
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67406322
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef neen het volgende:
In de krant wordt Niki Mäenpää genoemd als keeper, Willem II zou hem komend seizoen willen verhuren.
Huh? Morgen maar eens de Leeuwarder Courant van vandaag uit de papierbak halen, dit heb ik even gemist op het werk (maar heb ook maar een halve dag gewerkt). Volgens mij schoonvader kan Waterman niet losgeweekt worden van AZ, maar waar hij dat weer vandaan haalt weet ik niet.

Ik spreek trouwens een mondje Fins na een "romance" (heb er zelfs gewoond), maar heb eigenlijk nooit op deze keeper gelet. Maarja, lekker belangrijk. Zondag maar eens een wedstrijd van Willem II bekijken, blijf ik wel even na Ajax kijken hangen voor de buis.

En die Paul M. van Groningen is erg goed, zou heel mooi zijn als dat gaat lukken, goed veel routine!

[ Bericht 12% gewijzigd door Kahlen op 25-03-2009 20:35:11 ]
pi_67424674
quote:
Er is inmiddels duidelijkheid over de namen van de 3 reeds door Cambuur gecontracteerde spelers. Cambuur bevestigt de komst van Oguzhan Türk, Robert van Boxel en Rence van der Wal. Zowel Türk als van der Wal zijn afkomstig van Go Ahead Eagles, de laatste geldt daar als één van de grootste talenten. Go Ahead Eagles is dan ook ontstemd over de overgang van de 19 jarige. Robert van Boxel is een ervaren verdediger, nu nog uitkomend voor MVV.
bron: wiebewoudstra
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:39:59 #126
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67425992
Menzo heeft op de Bedrijven Contact Dagen formeel zijn contract getekend. Het komende jaar beschikt hij over een lease Porsche Cayenne.
Neerkomen wel!
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:37:47 #127
236335 neen
schone schijn
pi_67432626
Niki Maenpaa speelt op dit moment nog voor Den Bosch maar gaat aan het eind van het seizoen naar Willem II
pi_67434531
Nou spelen doet ie bij ons niet hoor...
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:12:40 #129
236335 neen
schone schijn
pi_67436094
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou spelen doet ie bij ons niet hoor...
Zaari verving hem toch toen hij geblesseerd was? was het niet bij de uitwinst tegen Cambuur? Is hij uit de basis gespeeld of nog steeds geblesseerd?
pi_67436140
Uit de basis gespeeld inderdaad.

Klopt het trouwens dat in de krant staat dat El Khalifi in belangstelling zou staan van Den Bosch? (en Dordt)
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:31:12 #131
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67436759
Khalifi had zelf plannen om naar het buitenland te gaan maar tot op heden is dat niet concreet geworden. Het zou mij niets verbazen dat Den Bosch (en Dordt) geinteresseerd zijn in Khalifi.

Professioneel mens die Khalifi die absoluut wat in zijn mars heeft.
Neerkomen wel!
pi_67436975
In de Dordtenaar heeft nog niets gestaan over een eventuele rentree van El Khalifi in Dordrecht. Wat wel zou kunnen aangezien Kalisse vertrekt, maar goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:13:32 #133
236335 neen
schone schijn
pi_67437960
Na de reclame Stanley Menzo aan tafel bij Boppeslach! Eens kijken wat hij te melden heeft

El Khalifi van mij mag hij wel blijven, topper.
pi_67438270
Matige speler. Redelijke techniek, maar veeeeel te langzaam voor de flank. Eén van de langzaamste flankspelers die ik ken.
pi_67444284
Ik hoop maar dat er vrijdag gepresteerd gaat worden.

Loop momenteel niet echt warm om voor de eventuele play offs extra te gaan betalen, ik zou het zonde van mijn geld vinden als ik weer zo'n wedstrijd als afgelopen week moest aanschouwen.

Dus jongens, morgen presteren! Ik kom speciaal eerder uit Zutphen om jullie te zien spelen, dus maak er wat van.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:18:47 #136
236335 neen
schone schijn
pi_67472018
Inderdaad, belangrijke pot tegen de nummer 4 ik hoop op een goed resultaat!

Zutphen? Daar ben ik vandaag nog heen gereden voor m'n werk
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:28:50 #137
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67479557
Wiedemijer, Wiedemijer, Wiedemijer, je moeder is een hoer!!

of

Wiedemijer Kankerlijer

1-1 en meer wil ik er niet over kwijt.
Neerkomen wel!
pi_67487318
Fantastische wedstrijd, zoveel spanning de rest van het seizoen nog niet gehad. Supersfeer in het stadion, 8500 man. Eindelijk weer een ploeg die ergens voor staat, als Cambuur zo vorige week gespeeld had. Het niveau verschil met vorige week was echt opzienbarend. Goede wissel ook om van der Ree erin te doen, die vind ik erg goed spelen.

En dat de scheidsrechter onder politiebegeleiding het stadion moet verlaten.... volgende keer weer veel politie op de been...

Benieuwd wat de knvb gaat beslissen inzake de rode kaarten. Lijkt mij dat Ruud ter Heide geen 3 wedstrijden moet gaan missen? Misschien volgende wedstrijd vast plek voor Mark als Ruud niet mag spelen?

[ Bericht 20% gewijzigd door Kahlen op 28-03-2009 09:38:46 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:32:00 #139
236335 neen
schone schijn
pi_67489225
Wiedemeijer wat een topscheids is het ook! Ik ben blij dat hij weer mocht fluiten in ons stadion want de vorige keer was natuurlijk al hoopgevend! Wat een uitstraling, wat een inzicht, die dekselse Wiedemeijer. Ik hoop dat we hem nog vaak mogen ontvangen in Leeuwarden!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:32:35 #140
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67489235
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef Kahlen het volgende:
Fantastische wedstrijd, zoveel spanning de rest van het seizoen nog niet gehad. Supersfeer in het stadion, 8500 man. Eindelijk weer een ploeg die ergens voor staat, als Cambuur zo vorige week gespeeld had. Het niveau verschil met vorige week was echt opzienbarend. Goede wissel ook om van der Ree erin te doen, die vind ik erg goed spelen.
De wissel pakte tactisch sterk uit. Zonder de rode kaart was het een onverstandige wissel geweest natuurlijk.
quote:
En dat de scheidsrechter onder politiebegeleiding het stadion moet verlaten.... volgende keer weer veel politie op de been...
Goh, zou hij de beelden na afloop bekeken hebben van zijn ronduit debiele beslissingen? Die eikel floot de wedstrijd dood. Verder slaat het nergens op om te stellen dat er volgende keer weer veel politie op de been moet zijn of fluit Wiedemijer volgende keer weer Cambuur?

Wat een drama van een vent, ben benieuwd wat de KNVB hiermee gaat doen..
quote:
Benieuwd wat de knvb gaat beslissen inzake de rode kaarten. Lijkt mij dat Ruud ter Heide geen 3 wedstrijden moet gaan missen? Misschien volgende wedstrijd vast plek voor Mark als Ruud niet mag spelen?
De rode kaart van Ruud wordt aangevochten door Cambuur. Zou mij niets verbazen wanneer hij volgende week gewoon speelt. TV beelden wijzen uit dat hij zijn tegenstander niet eens raakte.

En die van Brack tsja, ik vond het geen rode kaart. Trainer van Excelsior twijfelde zelfs of het wel een penalty was.

En dan de penalty van Cambuur.. Wel de penalty geven maar niet een kaart uitdelen omdat je zogenaamd vergeten bent wie duwde Overigens was ook die penalty discutabel.
Neerkomen wel!
pi_67489718
Het was in iedergeval een spannende wedstrijd door deze scheidsrechter Met 9 man een kwartier lang 1-1 proberen te houden, knap staaltje werk!

En het nivo van de scheidsrechters, dat is wel vaker dit seizoen in het Cambuur stadion van discutabele aard geweest. Ik erger mij er maar niet meer aan, althans dat probeer ik
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:32:24 #142
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67504601
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:56 schreef Kahlen het volgende:
En het nivo van de scheidsrechters, dat is wel vaker dit seizoen in het Cambuur stadion van discutabele aard geweest. Ik erger mij er maar niet meer aan, althans dat probeer ik
Dat zou ik ook eens moeten doen, scheelt in ieder geval overbelaste stembanden
Neerkomen wel!
  maandag 30 maart 2009 @ 18:25:03 #143
236335 neen
schone schijn
pi_67553662
En de beide rode kaarten zijn door de knvb geseponeerd

Ook nog Dave Huymans van FC Zwolle gecontracteerd las ik net. Ik vond hem in de bekerwedstrijd tegen FC Zwolle eerder dit seizoen positief opvallen! Leuke speler
pi_67554163
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:25 schreef neen het volgende:

Ook nog Dave Huymans van FC Zwolle gecontracteerd las ik net. Ik vond hem in de bekerwedstrijd tegen FC Zwolle eerder dit seizoen positief opvallen! Leuke speler
dave huymans? Niet verkeerd.

En Menzo vader geworden vandaag.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:21:14 #145
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67563663
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:25 schreef neen het volgende:
Ben benieuwd wanneer Wiedemijer weer fluit. De KNVB maakt zich niet geloofwaardig wanneer ze hem gelijk weer laten fluiten. Voorlopig zien we hem niet in Leeuwarden gelukkig

@ Kahlen
Menzo vader geworden? Leuk!!
Neerkomen wel!
pi_67690347
zo, nog een paar minuten en cambuur staat 2-1 voor, wow!!!

ik durf bijna niet meer te kijken op teletekst. Kom net van een verjaardag af, ben al vanaf 05:00 op pad voor het werk en heb nog niet eens avondeten gehad, maar dit maakt alles weer goed!

Edit: ik luister nu naar mercurius, scheidsrechter loopt weer eens te rotzoooien met de corners en geeft ook nog geel aan beekmans (als ik het goed gehoord heb). Mijn god, kunnen die scheidsrechters nu niks?

Nog 1 minuut
pi_67690591
Cambuur met 2-1 gewonnen van de zuiderlingen en zwaarbevochten overwinning volgens mercurius en weer gerotzooi van de scheids, maarja, wat is nieuw.
  zaterdag 4 april 2009 @ 02:14:34 #148
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_67696878
OOOOOOOOH LEEUWARDEN.

Even revanche genomen op de bossche bolletjes.
Bedankt Hans.
pi_67748905
Ik mis nog wat in de OP http://www.cambuurarchief.nl

Het was vrijdag weer ouderwets billenknijpen tot de slotseconden, ondanks dat den Bosch niet veel grote kansen heeft gekregen de tweede helft. De eerste helft daarentegen waren de Bollen veel gevaarlijker..
Overwinning was niet helemaal terecht, boeit me niet.. de punten tellen en dat is het belangrijkste.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_67752561
quote:
Op maandag 6 april 2009 05:42 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik mis nog wat in de OP http://www.cambuurarchief.nl
Een site die het op de helft van de browsers niet goed doet, heel jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')