Die zou ik graag zien komenquote:Cambuur praat met FC Twente over Gerritsen
Cambuur Leeuwarden wil zich nog altijd versterken met Patrick Gerritsen. De Friezen hopen de aanvaller van FC Twente op huurbasis over te nemen van de eredivisionist.
"Patrick Gerritsen staat inderdaad op het verlanglijstje van Cambuur Leeuwarden", bevestigt algemeen directeur Alex Pama tegenover VoetbalPrimeur. "We zijn momenteel met FC Twente in gesprek over de huurvoorwaarden."
Gerritsen (22), die in Enschede niet in aanmerking komt voor een basisplaats, wordt al langer in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Friesland. Cambuur liet immers al in een eerder stadium weten zeer geïnteresseerd te zijn in de aanvaller.
De komst van een andere speler, Oguzhan Türk, is inmiddels bijna afgerond. Hoewel de speler van Go Ahead Eagles zelf nog even wil afwachten of zich geen eredivisionist voor hem meldt, ligt in Leeuwarden een contract voor hem klaar. Pama: "Het is zeer aannemelijk dat hij volgend seizoen bij Cambuur speelt."
Inmiddels doen verschillende geruchten de ronde over mogelijke versterkingen van de ambitieuze Friese club. Zo zouden onder meer Robert van Boxel (MVV), Frank van Mosselveld (RKC) en de door AZ aan ADO Den Haag verhuurde doelman Boy Waterman nauwlettend gevolgd worden door de Jupiler League-club.
"Ik ga niet in op namen", vervolgt Pama. "We zijn een club met ambities, dat is duidelijk. We willen binnen 2,5 jaar promoveren naar de Eredivisie. Daar hebben we ook de middelen voor. Aangezien er aan het einde van dit seizoen zeven spelers vertrekken, zullen er ook vervangers moeten worden aangetrokken. Maar er staan heel veel namen op het lijstje van Cambuur."
oh oh, betaal nu al 160 euro, meer dan 200 moet het niet worden hoor...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef neen het volgende:
Volgend seizoen worden de kaarten duurder, de prijzen zijn in vergelijking met andere clubs laag en zullen dan ook worden "rechtgetrokken" wat de prijzen zullen worden is nog niet bekend.
Jij zit toch ook op het dure west? Gewoon naar Oost gaan, prijs en gezelligheidstechnisch volgens mij aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Kahlen het volgende:
[..]
oh oh, betaal nu al 160 euro, meer dan 200 moet het niet worden hoor...
nou, ik ga op weg naar het stadion, veel plezier vanavond!
Dat is in de laatste 10 jaar niet zo gebeurd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:55 schreef Kahlen het volgende:
Cambuur mag zich flink gaan schamen, meer woorden maak ik niet meer vuil aan de wedstrijd van gisteren. Gezien de reactie op de tribune dachten meer dan 7000 mensen er zo over... heb Noord in geen tijden zo zien reageren.
Ik wacht weer even op de krant.quote:Samenwerking Cambuur en Groningen
Groningen en Cambuur staan open voor alliantie
Geschreven op woensdag, 25 maart om 12:57
FC Groningen en SC Cambuur bekijken de mogelijkheden om op korte termijn een samenwerking aan te gaan. Met name op het gebied van een tijdelijke spelersruil verwacht men winst te kunnen boeken. Beide clubs denken hiermee het voorbeeld van SC Heerenveen en FC Emmen te volgen, die onlangs al de handen ineen sloegen.
Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen noemt middenvelder Jeroen Veldmate als klinkend voorbeeld bij een mogelijke samenwerking met streekgenoot Cambuur. “Voor zo'n jongen zou het goed zijn tijdelijk eens ergens anders te spelen. Hij komt voor de top bij FC Groningen nog net iets tekort, maar zou in Leeuwarden zeer bruikbaar zijn’, denkt het directielid in de Leeuwarder Courant.
Volgens Nijland vormt voor deze voetballers het spelen in de Jupiler League geen probleem. “En ze willen wel naar Cambuur. Die jongens zeggen: Cambuur is een club met ambitie”. Ook de Friezen denken op dezelfde manier als Nijland. Alex Pama ziet bijvoorbeeld voor het talent Bob Schepers een Groningse stageperiode wel weggelegd. “Wij hebben enkele bovenmatige talenten en die willen we uitlenen.”
“Wij spelen in de Eerste Divisie, bij FC Groningen spelen ze met de jeugd in de eredivisie. Daar wordt onze jeugd beter van. Zo kunnen we elkaar versterken. De speler in kwestie moet natuurlijk wel zelf willen, maar Bob blijft eigendom van Cambuur”, aldus Pama, die bijval krijgt van de KNVB. De voetbalbond is een groot voorstander van een verhogende concentratie van regionale jeugdopleidingen.
quote:Cambuur wil Paul Matthijs
LEEUWARDEN - Cambuur Leeuwarden wil FC Groningen-speler Paul Matthijs volgend seizoen toevoegen aan de selectie.
Alex Pama, de algemeen directeur van de eerstedivisionist, bevestigt dat de club binnenkort wil gaan praten met Matthijs en zijn zaakwaarnemer. Bij Groningen kwam de middenvelder niet meer in aanmerking voor contractverlenging.
Cambuur heeft eveneens belangstelling voor oud Groningen-speler Antoine van der Linden. De verdediger speelt op dit moment in Portugal voor Marítimo Funchal.
RTVNOORD
Huh? Morgen maar eens de Leeuwarder Courant van vandaag uit de papierbak halen, dit heb ik even gemist op het werk (maar heb ook maar een halve dag gewerkt). Volgens mij schoonvader kan Waterman niet losgeweekt worden van AZ, maar waar hij dat weer vandaan haalt weet ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef neen het volgende:
In de krant wordt Niki Mäenpää genoemd als keeper, Willem II zou hem komend seizoen willen verhuren.
bron: wiebewoudstraquote:Er is inmiddels duidelijkheid over de namen van de 3 reeds door Cambuur gecontracteerde spelers. Cambuur bevestigt de komst van Oguzhan Türk, Robert van Boxel en Rence van der Wal. Zowel Türk als van der Wal zijn afkomstig van Go Ahead Eagles, de laatste geldt daar als één van de grootste talenten. Go Ahead Eagles is dan ook ontstemd over de overgang van de 19 jarige. Robert van Boxel is een ervaren verdediger, nu nog uitkomend voor MVV.
Zaari verving hem toch toen hij geblesseerd was? was het niet bij de uitwinst tegen Cambuur? Is hij uit de basis gespeeld of nog steeds geblesseerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou spelen doet ie bij ons niet hoor...
De wissel pakte tactisch sterk uit. Zonder de rode kaart was het een onverstandige wissel geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef Kahlen het volgende:
Fantastische wedstrijd, zoveel spanning de rest van het seizoen nog niet gehad. Supersfeer in het stadion, 8500 man. Eindelijk weer een ploeg die ergens voor staat, als Cambuur zo vorige week gespeeld had. Het niveau verschil met vorige week was echt opzienbarend. Goede wissel ook om van der Ree erin te doen, die vind ik erg goed spelen.
Goh, zou hij de beelden na afloop bekeken hebben van zijn ronduit debiele beslissingen? Die eikel floot de wedstrijd dood. Verder slaat het nergens op om te stellen dat er volgende keer weer veel politie op de been moet zijn of fluit Wiedemijer volgende keer weer Cambuur?quote:En dat de scheidsrechter onder politiebegeleiding het stadion moet verlaten.... volgende keer weer veel politie op de been...
De rode kaart van Ruud wordt aangevochten door Cambuur. Zou mij niets verbazen wanneer hij volgende week gewoon speelt. TV beelden wijzen uit dat hij zijn tegenstander niet eens raakte.quote:Benieuwd wat de knvb gaat beslissen inzake de rode kaarten. Lijkt mij dat Ruud ter Heide geen 3 wedstrijden moet gaan missen? Misschien volgende wedstrijd vast plek voor Mark als Ruud niet mag spelen?
Dat zou ik ook eens moeten doen, scheelt in ieder geval overbelaste stembandenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:56 schreef Kahlen het volgende:
En het nivo van de scheidsrechters, dat is wel vaker dit seizoen in het Cambuur stadion van discutabele aard geweest. Ik erger mij er maar niet meer aan, althans dat probeer ik
dave huymans? Niet verkeerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:25 schreef neen het volgende:
En de beide rode kaarten zijn door de knvb geseponeerd![]()
Ook nog Dave Huymans van FC Zwolle gecontracteerd las ik net. Ik vond hem in de bekerwedstrijd tegen FC Zwolle eerder dit seizoen positief opvallen! Leuke speler
Ben benieuwd wanneer Wiedemijer weer fluit. De KNVB maakt zich niet geloofwaardig wanneer ze hem gelijk weer laten fluiten. Voorlopig zien we hem niet in Leeuwarden gelukkigquote:Op maandag 30 maart 2009 18:25 schreef neen het volgende:
En de beide rode kaarten zijn door de knvb geseponeerd![]()
Een site die het op de helft van de browsers niet goed doet, heel jammer.quote:Op maandag 6 april 2009 05:42 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik mis nog wat in de OP http://www.cambuurarchief.nl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |