Dat was ook wel nodig, men is weer heerlijk los gegaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Helemaal nieuw, de nachtploeg is vroeg gaan slapen.
Vriend van mijn dochter kwam deze maand ook thuis te zitten, maar hij heeft geluk en kan maandag ergens anders beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:12 schreef Noek het volgende:
De ironie. Klagen over volgevreten egoïsten maar iemand naar de andere kant laten glijden () en dan achteraf de uren factureren omdat er best wel wat uurtjes in een doodstrijd kan zitten.
Zo, nu gaat deze niet zo volgevreten, wel goed in de kleding overigens, naar een bedrijfsjurist om de papieren na te laten kijken. Wat een fantastische kans is dat! Blij dat ik het mee mag maken. Vanaf nu ga ik ook wel liever voor iedereen zijn want daar is het nu godverdomme wel tijd voor. Nu leer ik de mensen wel waarderen hoor.![]()
![]()
Wil je egoïsme zien en je ziet het, gelukkig ken ik heel veel lieve en mooie mensen omdat me dat meer aanspreekt. Het is maar wat je herkent ook.
Doei!
Ja hoi! Daar was ik weeeeeer!quote:
Good for him, al leert hij zo niet de belangrijke levenslessen, die van naastenliefde enzo maar goed zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Vriend van mijn dochter kwam deze maand ook thuis te zitten, maar hij heeft geluk en kan maandag ergens anders beginnen.![]()
Hopelijk heb jij ook zoveel geluk.
Hoe bedoel je dat exact? Is het nu echt zo'n kutopmerking of lijkt het er gewoon een beetje op en lees ik het verkeerd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:12 schreef Noek het volgende:
De ironie. Klagen over volgevreten egoïsten maar iemand naar de andere kant laten glijden () en dan achteraf de uren factureren omdat er best wel wat uurtjes in een doodstrijd kan zitten.
Hoe gaat het met je dochter???quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
eerst maar koffie, zonder krant.
vadaag gaat ze weer naar de dokter en gaan ze een datum afspreken voor..inleiding..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja Hondjes, is er al wat?
Nee zeker he![]()
Ik heb een buurjongetje gekregen gister. Willem
Leuk he. Vind het echt een toffe naam.
Kan ie eindelijk het shirtje aan die ik voor hem heb laten maken
Oh spannend!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
vadaag gaat ze weer naar de dokter en gaan ze een datum afspreken voor..inleiding..
waarschijnlijk een infuus met een of ander middel, ben ff de naam vergeten,![]()
om half zes weet ik dus meer.
Ah ja, vervelend is dat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef hondjes het volgende:
Zal wel volgende week worden, dus ga maar proberen , weer een week bij te boeken.in dit apart-hotel.
je weet niet zo goed wat je moet doen, man toch maar even terug, of blijven , dat is het vervelende.
Hij kan niet langer wegblijven van zijn werk , om nu 4 weken de zaak maar te laten gaan, kan eigenlijk niet.
want als kleindochter geboren is, wil ik nog een paar dagen helpen, er is hier geen kraamhulp, dat is de
taak van familie.
ja , zoiets, maandag weg en dan donderdag terug .quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, vervelend is dat.
Beetje onhandig he. En als je het nou weet? Stel dat het donderdag is? Dan kan je man niet snel een week terug en dan vrijdags komen ofzo?
Haha ja, je kan er niets van zeggen, missen staat ze nu op dit moment wel met de klompen vol waterquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja , zoiets, maandag weg en dan donderdag terug .
daarom ben ik blij als we een datum weten.
alhoewel, dan kan ze nog eerder komen,pffffffffffffff
Hoi CarO!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ja he, ik vind het ook zooo schattig
Ja, dan moet ze even prostaglandingensenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, je kan er niets van zeggen, missen staat ze nu op dit moment wel met de klompen vol water![]()
Nog eventjes schipperen. Voordeel is wel dat je lekker weer hebt!
Ja, doe nog maar een Willem, beter dan Arie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoi CarO!![]()
Willem is echt super! Zal ik dan nog een Willem doen?IPV Arie?
Krijg ik natuurlijk weer een grote plas geitebreier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, doe nog maar een Willem, beter dan Arie.
Of als Teun. Of Toon. Of August!
Ja, heb jij weer!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Krijg ik natuurlijk weer een grote plas geitebreier.![]()
Oh ja, nu echt plat. Auw hoof.
Ja, kut! Ik moet mijn nagels gaan slijpen. Zo snel mogelijk want ze willen dat ik morgen teken.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, kut! Ik moet mijn nagels gaan slijpen. Zo snel mogelijk want ze willen dat ik morgen teken.
Hun ballen of de mijne? Hmmmm, ik pak die van hun.
Wat ga je niet koken vanavond?
quote:
De bastards wilden zelfs de overeenkomst wel even halen, bij mijn huis! Lekker snel. Leuk!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hun ballen. De jouwe hebben ze al. Of nou ja, dat denken ze. Maar je pakt ze terug! En de hunne erbij!![]()
Vijl je tanden anders ook, dat hapt zo lekker weg!
Ik ga geen Roti koken vanavond![]()
Ik denk dat het een 1 2 3 4 menu van de Appie wordt. Met voetbalplaatjes voor debuurjongetjes.
Of is dat inmiddels voorbij?
Nee, ik was bij het juridisch loket. Ook gezellig maar dan anders. Gelijk een bord dat je in de gaten wordt gehouden door camera's, je mag niet schreeuwen, vloeken, of agressief gedrag vertonen. Eveneens mag je hond niet mee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
Heb je foto's gemaakt in de wachtruimte, Noek?
Was het erg mistroostig?
Nee dus alle camera's stonden op mij. Heb ik maar een handkusje gegeven. Ja, je wil toch aardig overkomen.quote:
Nee, dat bekt niet met de rest.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef dieenebart het volgende:
Willem...![]()
Doe mij maar een Ruud!
De rijk besprenkelde lunch van de heren liep uit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk, van die afspraken met nieuwe bazen die niet doorgaan.
Zoiets zal het wel zijn. Zit ik hier aan mijn cracker met mozzarella.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Gert het volgende:
De rijk besprenkelde lunch van de heren liep uit?
Mooi, misschien ben je morgenochtend wel trotse oma van een kleindochter. Strekte en succes voor iedereen, vooral dochterlief.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef hondjes het volgende:
wegens te hoge bloeddruk, gaan ze vanavond om 6 uur beginnen met ..inleiding...
"Maar de crisis raakt iedereen..."quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn. Zit ik hier aan mijn cracker met mozzarella.
De een alleen wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef Dementor het volgende:
"Maar de crisis raakt iedereen..."
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee dus alle camera's stonden op mij. Heb ik maar een handkusje gegeven. Ja, je wil toch aardig overkomen.
Mwah het is ook weer niet zo dat 't niet eens het proberen waard is. Voor afgestudeerd junior-talent zijn er nog wel vacatures aangezien er altijd natuurlijk verloop is wat van onderaf aangevuld moet worden. Maar de dikke traineeships zullen wat minder zijn idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Oh mij ook hoor, als de markt in september nog ruk is wil ik misschien verder "studeren".
Ik weet niet precies welke groep op dit moment de klap het hardst voelt, starters, juniors met een aantal jaar ervaring, of de seniors.
Ik hoor wel dat er bij een groot aantal IT bedrijven er een vacaturestop is ingelast (sinds december '08) ze nemen alleen nog starters aan die voor veel minder geld aan de bak willen en belachelijke secundaire arbeidsvoorwaarden accepteren.
De grote jongens stoppen je in een leertraject van +/- 2 jaar waar je niet uit kunt stappen zonder er zelf financieel voor op te draaien.
Mocht de markt iets aantrekken dan ben ik mooi de paashaas met een contract dat gedurende de crisis is opgesteld.
Ik wil niet voor de bijl gaan na 8 jaar extra scholing, dan studeer ik nog liever door in de hoop dat ik de markt op kan waarbij er weer sprake is van redelijke voorwaarden.
Ik hoor in de zomer of ik mag/kan doorstuderen (kostenplaatje is geen grapje).
Oh maar ik zal ook zeker lijntjes uitzetten in de zomer maar ik ga niet voor een mbo salaris aan de bak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mwah het is ook weer niet zo dat 't niet eens het proberen waard is. Voor afgestudeerd junior-talent zijn er nog wel vacatures aangezien er altijd natuurlijk verloop is wat van onderaf aangevuld moet worden. Maar de dikke traineeships zullen wat minder zijn idd.
Nou dat krijgen valt wel mee, 20/21 jarige HBO starters vinden het geweldig (eindelijk een mooie auto) maar je levert simpelweg een behoorlijk deel van je salaris in als je geen goede deal maakt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
En je krijgt geen auto meer als je solliciteert.
Ik vind het ook veel geld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
Toe maar, 30K. Alsof het niks is.
Ik heb dat toch echt niet dagelijks op mijn bankrekening, helaas.
Jij bent dan ook geen starter maar een herintreder (alle respect) met een compleet ander financieel plaatje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, alsof die voorwaarden er altijd geweest zijn. Da's ook maar van de laatste tien jaar ofzo. En ik ga wel voor MBO salaris aan het werk. Sterker nog, voor minimumloon. Werk is werk immers. En ik werk niet voor de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Die mensen zijn er altijd al geweest, vraag aan een aantal WO'ers waarom ze rechten of medicijnen studeren, naast de uitdaging die een toekomstige baan kan bieden is ook het salaris niet geheel onbelangrijk.quote:Het is denk ik wel tekenend voor de generatie die er nu aankomt. Die kiezen denk ik meer voor het geld dan iets te doen wat ze voldoening brengt.
Nee tuurlijk is salaris belangrijk. Maar goed, ik kom natuurlijk uit een veld waar ze onderbetalen. Maar dan nog, toen ik wél starter was kreeg je geen auto, telefoon en een salaris van 3000 euro bruto per maand. Dan kreeg je gewoon een minimum salaris en daar deed je het mee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen starter maar een herintreder (alle respect) met een compleet ander financieel plaatje.
[..]
Die mensen zijn er altijd al geweest, vraag aan een aantal WO'ers waarom ze rechten of medicijnen studeren, naast de uitdaging die een toekomstige baan kan bieden is ook het salaris niet geheel onbelangrijk.
Er zijn er maar weinig die zoveel investeren om uiteindelijk afgescheept te willen worden met een appel en een ei.
Als ik nu mijn cv op monsterboard zou zetten kom ik wel aan een baan maar ik wil eerst het papiertje in mijn zak hebben voordat ik weer een rondje maak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buuf, generaliseer eens niet zo. Niet iedereen is zo, ik ben net begonnen (week of 4 bezig) met redelijke voorwaarden maar hey, ik heb een baan voordat ik officieel afgestudeerd ben.
Wat spannend, succes en sterkte voor julliequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef hondjes het volgende:
wegens te hoge bloeddruk, gaan ze vanavond om 6 uur beginnen met ..inleiding...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buuf, generaliseer eens niet zo. Niet iedereen is zo, ik ben net begonnen (week of 4 bezig) met redelijke voorwaarden maar hey, ik heb een baan voordat ik officieel afgestudeerd ben.
I rest my casequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:54 schreef Dementor het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens.
Maar kwaliteit kent ook een hogere prijs, ik stap niet in op het moment dat werkgevers misbruik maken van de economische toestand om zo starters een salaris te bieden waarmee ze hooguit kunnen overleven.
In het AEX subforum?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga jij maar weer rusten, dan ga ik ff werken.
Nee, maar wat meer dan overleven zou je wensen dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga jij maar weer rusten, dan ga ik ff werken.
Ik snap dat ook niet zo. Hoe wil je dan in je levensonderhoud voorzien?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar wat meer dan overleven zou je wensen dan?En er is niets mis met een goed salaris. Maar niet willen werken omdat he tin jou ogen te weinig betaald kan ik niet zo veel mee.
![]()
ik ben calvinistisch
![]()
Maakt het echt uit hoe of wat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo. Hoe wil je dan in je levensonderhoud voorzien?
Ja het hoe en wat maakt wat mij betreft wel degelijk uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maakt het echt uit hoe of wat?
Als het kan is het mooi meegenomen.
Fruit en Zuivel!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen starter maar een herintreder (alle respect) met een compleet ander financieel plaatje.
[..]
Die mensen zijn er altijd al geweest, vraag aan een aantal WO'ers waarom ze rechten of medicijnen studeren, naast de uitdaging die een toekomstige baan kan bieden is ook het salaris niet geheel onbelangrijk.
Er zijn er maar weinig die zoveel investeren om uiteindelijk afgescheept te willen worden met een appel en een ei.
Waarom?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het hoe en wat maakt wat mij betreft wel degelijk uit.
Maar het is wel fijn om te horen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Fruit en Zuivel!!!
Als je het voor het geld doet, moet je zorgen dat je in een geschikte markt terechtkomt. En als dat inhoudt dat je moet omscholen of voor jezelf moet beginnen, dan moet dat maar. Niet blijven hangen in je principes als je principes niet verder gaan dan geld verdienen.
En anders moet je lekker blijven doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Want als het niet om het geld gaat, dan kun je op je gemak je idealen nastreven. Oók met een MBO-salaris.
(dit is meer een algemeen verhaal, dus niet op jou gericht, Dementor)
Dat van mij was ook algemeen hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Fruit en Zuivel!!!
Als je het voor het geld doet, moet je zorgen dat je in een geschikte markt terechtkomt. En als dat inhoudt dat je moet omscholen of voor jezelf moet beginnen, dan moet dat maar. Niet blijven hangen in je principes als je principes niet verder gaan dan geld verdienen.
En anders moet je lekker blijven doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Want als het niet om het geld gaat, dan kun je op je gemak je idealen nastreven. Oók met een MBO-salaris.
(dit is meer een algemeen verhaal, dus niet op jou gericht, Dementor)
Zo denk ik er ook wel over, maar ik heb de laatste 6 jaar gestudeerd en in al die jaren ging 't beter en beter. Ben ik klaar, pleurt de boel in elkaar, ach iig een blauw kleurtje aan overgehoudenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, maar wat meer dan overleven zou je wensen dan?En er is niets mis met een goed salaris. Maar niet willen werken omdat he tin jou ogen te weinig betaald kan ik niet zo veel mee.
![]()
ik ben calvinistisch
![]()
Omdat ik vind dat men zoveel mogelijk moet proberen in hun eigen onderhoud te voorzien en dat is dus werken voor je geld.quote:
Je hebt het gejinxtquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook wel over, maar ik heb de laatste 6 jaar gestudeerd en in al die jaren ging 't beter en beter. Ben ik klaar, pleurt de boel in elkaar, ach iig een blauw kleurtje aan overgehouden.
Op zich ben ik het wel met je eens, maar ik vind het met doorstuderen toch wel een ander verhaal worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat men zoveel mogelijk moet proberen in hun eigen onderhoud te voorzien en dat is dus werken voor je geld.
Ergens niet aan de slag willen omdat je er te weinig verdient en daarom je hand ophouden vind ik niet kunnen.
En dan heb ik het over doorstuderen op eigen kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel met je eens, maar ik vind het met doorstuderen toch wel een ander verhaal worden.
You're right as you are!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat van mij was ook algemeen hoor.
En ik bedoelde denk ik ongeveer hetzelfde![]()
Dat is helemáál een ander verhaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan heb ik het over doorstuderen op eigen kosten.
Gejinxt!quote:
Je weet niet waar hij zijn hand moet gaan ophouden maar om dat hier te moeten gaan verantwoorden. Nog niet misschien, zou ik denken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat men zoveel mogelijk moet proberen in hun eigen onderhoud te voorzien en dat is dus werken voor je geld.
Ergens niet aan de slag willen omdat je er te weinig verdient en daarom je hand ophouden vind ik niet kunnen.
Maar dat vind ik ook hoor, doorstuderen is een investering.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel met je eens, maar ik vind het met doorstuderen toch wel een ander verhaal worden.
Jij biedt je aan als oppas?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Genoeg gemoraliseer voor een dag hoor. Pfff, muffig gedoe. Babies
het ligt er ook maar net aan welke idealen je hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
You're right as you are!
Maar ik zag het pas wat later![]()
Komt het uiteindelijk toch op neer: ga je voor het geld of ga je voor je idealen. Als je het kunt combineren is het helemaal mooi, net als van je hobby je beroep maken, zoals hoeren.
Ik weet niet waar jij het ineens over hebt, maar niemand hoeft mij hier ergens verantwoording voor af te leggen, ik gaf alleen even mijn mening over het nee zeggen tegen een baan die te weinig zou betalenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Je weet niet waar hij zijn hand moet gaan ophouden maar om dat hier te moeten gaan verantwoorden. Nog niet misschien, zou ik denken.
Genoeg gemoraliseer voor een dag hoor. Pfff, muffig gedoe. Babies
Klopt. Zo wil ik nog altijd de Baas van de Wereld worden, en da ga nie zomaar nie!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
het ligt er ook maar net aan welke idealen je hebt.
Soms is er een hoop geld voor nodig om idealen te verwezenlijken en in stand te houden.
Nee joh, dat betaalt voor geen meter. Ik ga rijk worden hoor!quote:
Oh, nu weet ik het ook niet waar ik het over had. Laat maar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het ineens over hebt, maar niemand hoeft mij hier ergens verantwoording voor af te leggen, ik gaf alleen even mijn mening over het nee zeggen tegen een baan die te weinig zou betalen
Van dit soort dingen krijg je dus oorlog.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik het ook niet waar ik het over had. Laat maar.
Ik heb het druk. In mijn hoofd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Van dit soort dingen krijg je dus oorlog.
let eens op!
Ik ben anders heel vredelievend enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Van dit soort dingen krijg je dus oorlog.
let eens op!
Ik heb ook weer druk in mijn hoofd. Ik word gek van die koppijnquote:
Die van mij komt eraan. Met een presentje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weer druk in mijn hoofd. Ik word gek van die koppijn
Wat een nare klodder. Nu wil ik niet voor mezelf beginnen. Bedankt Egbert!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Dementor het volgende:
Ik moet maar eens wat lesjes bij Egbert Hennen gaan volgen haha.j/k
Ik heb vorige zomer al eens wat filmpje van hem gepost.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een nare klodder. Nu wil ik niet voor mezelf beginnen. Bedankt Egbert!
Kletskoek. Je doet gewoon geen moeite om iets te lezen. Je begrijpt vaag wat er staat, en maakt daar een opmerking over. Een opmerking die écht als een tang op een varken slaat. En dan kom je met een flauw excuus over dat je het druk hebt in je hoofd. Regel dat dan! Of reageer niet meer.quote:
Hoe ik aan de centen denk te komen doet toch niet ter zake?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar doorstuderen op eigen kosten, dan moet je toch een baan? Of ben jij de trotse eigenaar van een geldboom?!![]()
![]()
En dan pak je toch wat je krijgen kan en lever je in op sommige punten gewoon omdat je zelf graag wilt studeren?
Of leef ik nou écht in een rare wereld?
Zo ben ik eigenlijk ook benieuwd wat je bedoelde toen je over mijn economische situatie schreef die anders was.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kletskoek. Je doet gewoon geen moeite om iets te lezen. Je begrijpt vaag wat er staat, en maakt daar een opmerking over. Een opmerking die écht als een tang op een varken slaat. En dan kom je met een flauw excuus over dat je het druk hebt in je hoofd. Regel dat dan! Of reageer niet meer.
Eigenlijk net als de eerdere discussie: óf je gaat voor een goed gesprek, óf je gaat je hoofd leegmaken. Blijkbaar kun jij het niet allebei.
![]()
(en mocht iemand zich nog afvragen waarom ik vrijgezel ben, en waarschijnlijk zal blijven, dan is hier het antwoord.)
Wel als blijkt dat je een rentevrije lening afsluit of iets dergelijks (een rijkssubsidie omdat je connecties hebt bij de overheid ofzo), in plaats van dat je gaat werken voor een salaris dat jou niet helemaal goed uitkomt. Maar dat lijkt me niet het geval.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe ik aan de centen denk te komen doet toch niet ter zake?
Noek heeft gelijk wat betreft het niet hoeven afleggen van verantwoording op een forum.
Ik krijg in de zomer te horen of het financieel wel of niet verantwoord is.
Mijn situatie is anders omdat het inkomsten plaatje er hier anders uit ziet.
Goed idee!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel als blijkt dat je een rentevrije lening afsluit of iets dergelijks (een rijkssubsidie omdat je connecties hebt bij de overheid ofzo), in plaats van dat je gaat werken voor een salaris dat jou niet helemaal goed uitkomt. Maar dat lijkt me niet het geval.
Multifunctionele Duitser:quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en dat maak ik wel zelf fijn uit. Bottomline, hij hoeft zich niet te gaan verantwoorden hier. Dat vond ik en dat vind ik nog steeds. Daarbij was het loos gelul want hij betaalt het zelf maar dat moet wel even duidelijk worden want anders... nou ja, whatever. Je komt er wel uit met je tang en varken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zijn vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je komt er wel uit met je varken, he?![]()
Al ga je voor hoer zitten, het maakt mij niet uit. Ik snap werkelijk geen letter van wat hier boven staat. En nee verantwoording hoeft niet, ten minste niet naar mij. Ik noem het interesse. Ik ga ook weer studeren, maar stel het een jaar uit. (waarschijnlijk) En dan is het leuk om te zien hoe anderen dat doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe ik aan de centen denk te komen doet toch niet ter zake?
Noek heeft gelijk wat betreft het niet hoeven afleggen van verantwoording op een forum.
Ik krijg in de zomer te horen of het financieel wel of niet verantwoord is.
Mijn situatie is anders omdat het inkomsten plaatje er hier anders uit ziet.
Het gaat mij erom wat verstandig is om te doen indien het financieel haalbaar is, dat baart mij zorgen.
Wel of niet instappen in september en met welke voorwaarden, niemand kan in de toekomst kijken en voorspellingen doen laat ik aan de analisten over.
Geen luxe als je het niet kan betalen lijkt me logisch, ikzelf werk o.a. in de schuldsanering en het zijn echt niet allemaal zielige mensen hoor die in de problemen komen, 70% leeft gewoon ver boven hun stand.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik niet. Wat een kul. Zo, lekker de beide beentjes weer op de grond. Want het ging al veel te lang goed.
Nu lekker weer allemaal zoeken hoe we het doen deze maand en vooral geen luxe want dat is ook allemaal verwennerij.
Oh en laten we de kinderbijslag ook maar meteen afschaffen
Ja, en ik ben voor afschaffen van AOW voor iedereen die kinderloos is gebleven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Geen luxe als je het niet kan betalen lijkt me logisch, ikzelf werk o.a. in de schuldsanering en het zijn echt niet allemaal zielige mensen hoor die in de problemen komen, 70% leeft gewoon ver boven hun stand.
Kinderbijslag afschaffen ben ik persoonlijk groot voorstander van
Ik leef met 5 anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Ik benadrukte het respect dat ik heb voor herintreders om niet denigrerend over te komen noch daarvan beschuldigd te worden.
Twee jaar doorstuderen is twee jaar investeren, of zelf betalen of een regeling treffen met een toekomstige werkgever die daardoor een claim op mij heeft.
Ik leef nu niet alleen he, ik moet ook rekening houden met de plannen van anderen in mijn leven.
Dat bedoel ik met mijn eigen financiële situatie, die verschilt met die van jou en met die van anderen.
Zit net een hoop heen en weer gesneer terug te lezen ppppfffffff en dan opeens deze post ertussen........quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen opgeflikkerd?
Want ik heb een kunstwerk genaamd "solitair baggeren" gemaakt.
=iemand die je vuilnis komt halen, je fysiotherapeut, je geriater, je kassajuf, vrachtwagenschauffer......quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
Kinderbijslag = kind = een nieuwe belastingbetaler.
... een nieuwe belastingbetalerquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
=iemand die je vuilnis komt halen, je fysiotherapeut, je geriater, je kassajuf, vrachtwagenschauffer......=
Mooi! En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vanmiddag 1 euro verdiend op mijn dagbesteding.
quote:An elderly man walks into a confessional. He tells the priest, 'I am 92 years old, have a wonderful wife of
70 years, many children and grandchildren. Yesterday, I picked up two college girls hitchhiking. We went to
a motel, where I had sex with each of them three times.'
Priest: 'Are you sorry for your sins?'
Man: 'What sins?"
Priest: 'What kind of a Catholic are you?'
Man: 'I'm Jewish.'
Priest: 'Why are you telling me all this?'
Man: 'I'm 92 years old ... I'm telling everybody.'
Wat heb je er voor moeten doen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vanmiddag 1 euro verdiend op mijn dagbesteding.
Nou, dat krijgen we daar zeg maar standaard, als we komen opdagen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik heb gefungeerd in een setting waarin we een werksituatie simuleren.quote:
Ha!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Tijd voor een garpje:
[..]
Jullie spelen Debiteuren Crediteuren!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gefungeerd in een setting waarin we een werksituatie simuleren.
Dus koffie gedronken en gesurfd op internet, en net gedaan of ik ergens mee bezig was.
Wil ik wel als juffrouw Janny, zelfs zonder die riante vergoedingquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jullie spelen Debiteuren Crediteuren!
Lijkt me erg vermoeiendquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gefungeerd in een setting waarin we een werksituatie simuleren.
Dus koffie gedronken en gesurfd op internet, en net gedaan of ik ergens mee bezig was.
Ik krijg er nooit genoeg vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
En, wat eten we vandaag? Hier een of andere visfilet soort, rijst en doperwten. (uit een potje)
Heb je al enig idee wat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga eten bestellen vandaag.
Ja, een zogenaamd echte Amerikaanse hamburgerquote:
Lijkt me verdraaid lekker, zo`n Amerikaanse hamburger.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, een zogenaamd echte Amerikaanse hamburger![]()
Heb ik een paar weken geleden voor het eerst gedaan en dat beviel me wel.
Ja dat was ie ook, Sloppy Joe's heet het geloof ik, een traditioneel recept.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me verdraaid lekker, zo`n Amerikaanse hamburger.
Ja, ik heb er een plaatje van gevonden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja dat was ie ook, Sloppy Joe's heet het geloof ik, een traditioneel recept.
Flink groot ook, ik kreeg 'm amper op..
Hint: Ik moest hard lachenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Ja ik zie het. Ik zei toch zogenaamd Amerikaans?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een plaatje van gevonden.
Het is meer een soort opengesneden bol met heel veel vlees ertussen.
Ja Bart door jou heb ik dan weer op die proletensite geklikt en zie dan dit:quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
Daar gaan we dan. Inclusief poll![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)aagt_gordon_uit.html
Het publiek mag bepalen wie de winnaar van de battle is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
Daar gaan we dan. Inclusief poll![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)aagt_gordon_uit.html
Weet je al dat er een meeting bij jou in de tuin georganiseerd wordt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef Coos het volgende:
Als ik daar geen blosjes van op m'n wangen krijg!!
En wanneer is dat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je al dat er een meeting bij jou in de tuin georganiseerd wordt?
Is misschien wel handig dat je het zelf ook weet.
Dat je niet denkt 'wat doen al die mensen hier'.
Gewoon dom kroeggebral, denk ik dan maar. Je weet dat er mafketels gaan reageren op een artikel als dat. Ik lees meestal de stukjes en laat de reaguursels zitten. Tenzij ik zelf wat te melden heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Bart door jou heb ik dan weer op die proletensite geklikt en zie dan dit:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_krijgen_visum.html
Moet je eens zien hoeveel mensen er weggejorist zijn.
Dat belooft veel voor de goede smaak van Pownd.
Tot nu toe bleef dat gebral ook in de kroeg maar nu mogen wij er ook van "meegenieten" en hoopt men de politiek hiermee te beinvloeden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gewoon dom kroeggebral, denk ik dan maar. Je weet dat er mafketels gaan reageren op een artikel als dat. Ik lees meestal de stukjes en laat de reaguursels zitten. Tenzij ik zelf wat te melden heb.
We hebben vannacht bewust geen nieuwe SC aangemaakt, om verwarring te stichten bij de ochtendploeg, en te kunnen raden wie hem zou openen.quote:
Stelletje schobbejakken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
We hebben vannacht bewust geen nieuwe SC aangemaakt, om verwarring te stichten bij de ochtendploeg, en te kunnen raden wie hem zou openen.
Dat klinkt alsquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een plaatje van gevonden.![]()
Het is meer een soort opengesneden bol met heel veel vlees ertussen.![]()
LS had een vooruitziende blik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:54 schreef Coos het volgende:
Ja Bart door jou heb ik dan weer op die proletensite geklikt en zie dan dit:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_krijgen_visum.html
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daardoor is er een heel vliegtuig (nu ondertussen al twee) overgekomen uit Turkieland. Ook een manier om je familielegaal het land in te krijgen.
Jij hebt ook moeite met het begrip visum en verblijfsvergunningquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
LS had een vooruitziende blik.
[..]
Geef nu maar gewoon toe, dat ik er toch niet ver naast zat. En je zal zien dat er genoeg zijn die op één of andere manier permanent willen blijven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt ook moeite met het begrip visum en verblijfsvergunning
Welnee man. Dit zijn geen sloebers uit Anatolië of zo maar de betere Turkse burgers. Zakenlieden en zo. In ieder geval hoger op de maatschappelijke ladder dan jij ooit zal komen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon toe, dat ik er toch niet ver naast zat. En je zal zien dat er genoeg zijn die op één of andere manier permanent willen blijven.
Ik tref het, gezellig hier, ik blijf nog evenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee man. Dit zijn geen sloebers uit Anatolië maar de betere Turkse burgers. Zakenlieden en zo. In ieder geval hoger op de maatschappelijke ladder dan jij ooit zal komen.![]()
Dus volkomen ongepast dit soort insuniaties.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben vannacht bewust geen nieuwe SC aangemaakt, om verwarring te stichten bij de ochtendploeg, en te kunnen raden wie hem zou openen.
En dan heb je geen paspoort. Sure.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:26 schreef Coos het volgende:
Welnee man. Dit zijn geen sloebers uit Anatolië of zo maar de betere Turkse burgers.
quote:Ook voor verwanten die niet in het bezit zijn van een paspoort is een oplossing gevonden. Met de Turkse ambassade is afgesproken dat die op Schiphol noodpaspoorten zal verstrekken, waaraan meteen het visum wordt toegevoegd.
Sorry Lies, was vanmorgen nogal laat 08.00 uur uit bed en toen waren mn kindjes ook wakker dus meteen vol aan de bak. Daarna eerst naar het 'vliegtuigtopic' gegaan en pas laat deze kant op gekomen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blomst was een verrassing.
Ik had mijn geld op Marrije gezet!![]()
Goedenavond Fok!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sorry Lies, was vanmorgen nogal laat 08.00 uur uit bed en toen waren mn kindjes ook wakker dus meteen vol aan de bak. Daarna eerst naar het 'vliegtuigtopic' gegaan en pas laat deze kant op gekomen.
Wat een oliedomme xenofobe empathieloze bange reaktie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan heb je geen paspoort. Sure.
[..]
Waren alle naturistencampings volgeboekt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een oliedomme xenofobe emphatieloze bange reaktie.![]()
Als jou Vicje ergens neerstort in verweggiestan en je gaat naar de luchthaven voor meer informatie vergeet jij natuurlijk niet je paspoort en je pepermuntjes tegen de winderigheid te pakken.![]()
En als je dan op de luchthaven komt en je krijgt te horen dat er over een paar uur een vliegtuig gaat zodat je kan kijken hoe het met Vicje gaat zeg jij natuurlijk: "nee ik ga niet mee want ik heb m'n paspoort niet bij me".![]()
Want dáár gaat het om!! Jij kan op de fiets naar schiphol maar Turkije is vele malen groter en de luchthaven ligt voor veel mensen op uren rijden en die mensen willen toch naar hun Vicje.
Ga lekker ramen zemen of op GS meeblaten met de familie onderbuik
De h staat verkeerd in 'emphatieloze'.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een oliedomme xenofobe emphatieloze bange reaktie.![]()
Als jou Vicje ergens neerstort in verweggiestan en je gaat naar de luchthaven voor meer informatie vergeet jij natuurlijk niet je paspoort en je pepermuntjes tegen de winderigheid te pakken.![]()
En als je dan op de luchthaven komt en je krijgt te horen dat er over een paar uur een vliegtuig gaat zodat je kan kijken hoe het met Vicje gaat zeg jij natuurlijk: "nee ik ga niet mee want ik heb m'n paspoort niet bij me".![]()
Want dáár gaat het om!! Jij kan op de fiets naar schiphol maar Turkije is vele malen groter en de luchthaven ligt voor veel mensen op uren rijden en die mensen willen toch naar hun Vicje.
Ga lekker ramen zemen of op GS meeblaten met de familie onderbuik
Ja ik zie het.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
De h staat verkeerd in 'emphatieloze'.
Je mag roepen wat je wilt, maar ben je wel zeer erkentelijk voor die opmerking, want moet nog ergens in de papiermassa op mijn bureau een aanmeldformulier hebben liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik zie het.![]()
Maar de link naar naturistencampings kan ik even niet plaatsen.![]()
Of moet ik nu voedselbank roepen of zo?![]()
Precies.quote:
Mmm, ja, okee, natuurlijk. Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen heeft hier tegenwoordig maar een punt, dat kan vast ook wel wat minder
Wanneer ga jij Brood en Beleg weer eens spammen met een spraakmakend interviewquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mmm, ja, okee, natuurlijk. Daar heb je wel een punt.
Ben jij nu echt zo zielig in je denkwijze, of zo ontzetten negatief over de mensheid. Kan het niet gewoon zijn dat het wat langer duurt omdat er 1 passagier meer in het vliegtuig verbleef dan de passagierslijst aangaf.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waren alle naturistencampings volgeboekt?
Wat een zielige opmerkingen van jou zeg
Waarom denk je dat het bekendmaken van de slachtoffers zo lang duurt?
Omdat er zich mensen hebben aangemeld, die hun kans schoon zagen om zo gratis Nederland binnen te komen en deden alsof er familie of aanverwanten in het toestel zaten.
En dat matchte niet met de passagierslijst. Dus dat moest ook allemaal onderzocht worden.
Dus ga jij zelf ff een stukje spelen alvorens andere users om hun mening aan te vallen.![]()
Maar jij hebt natuurlijk het "knobbeltje van Swaab".quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen heeft hier tegenwoordig maar een punt
Amarillis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, help!
Gister kreeg ik van een moeder van de vorige groep nog een plant.
Hartstikke lief natuurlijk, maar ik ben niet zo goed met planten, ze zijn altijd vrij snel dood, dus ik heb geen planten meer.![]()
Maar deze ga ik levend houden! Ik heb alleen geen idee watvoor plant het is.
Ik weet dat hij als het goed is gaat bloeien, maar moet hij veel of weinig water?
In de zon of juist niet?
Hij staat nu een beetje droog te zijn.
![]()
De kat vond het flitslampje erg interessant
[ afbeelding ]
Lijkt me een Oud-Hollandsche Fallusplant met kluit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, help!
Gister kreeg ik van een moeder van de vorige groep nog een plant.
Hartstikke lief natuurlijk, maar ik ben niet zo goed met planten, ze zijn altijd vrij snel dood, dus ik heb geen planten meer.![]()
Maar deze ga ik levend houden! Ik heb alleen geen idee watvoor plant het is.
Ik weet dat hij als het goed is gaat bloeien, maar moet hij veel of weinig water?
In de zon of juist niet?
Hij staat nu een beetje droog te zijn.
![]()
De kat vond het flitslampje erg interessant
[ afbeelding ]
Houd nu maar gewoon de nieuwsberichten en kranten goed in de gaten en je zal zien ...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:49 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ben jij nu echt zo zielig in je denkwijze, of zo ontzetten negatief over de mensheid. Kan het niet gewoon zijn dat het wat langer duurt omdat er 1 passagier meer in het vliegtuig verbleef dan de passagierslijst aangaf.
En het standaard is dat men heel precies moet omgaan met het vermelden van de indentiteit van overleden passagiers. Bij de bijlmerramp zijn toen fouten gemaakt daarmee en men is daar nu begrijpelijk voorzichtig mee.
Ga nu maar voetbal kijken Coos, 't is een mooie wedstrijd, daar kan een knobbeltje van Swaab niets aan veranderen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jij hebt natuurlijk het "knobbeltje van Swaab".
voetbalquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga nu maar voetbal kijken Coos, 't is een mooie wedstrijd, daar kan een knobbeltje van Swaab niets aan veranderen.
Wel 0-1 nu, maar gelijk is genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga nu maar voetbal kijken Coos, 't is een mooie wedstrijd, daar kan een knobbeltje van Swaab niets aan veranderen.
Denk eerder dat het 0-2 wordt. Vermeer doet mij denken aan Menzo, al houdt hij er meer tegenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel 0-1 nu, maar gelijk is genoeg.
Hij doet het goed. Menzo sloeg een bal z'n eigen doel in bij een corner, was dat tegen Auxerre?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk eerder dat het 0-2 wordt. Vermeer doet mij denken aan Menzo, al houdt hij er meer tegen
hahaha! Vandaag weer gekocht! (er staat geen houdbaarheidsdatum op dat spul, wist je dat???)quote:
Pffff, na de wedstrijd ben ik zelfs de uitslag weer vergeten. Vraag mij niet iets over tig jaar geleden m.b.t. voetbal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij doet het goed. Menzo sloeg een bal z'n eigen doel in bij een corner, was dat tegen Auxerre?
Ze gaan er bij de fabrikant vanuit de drinkers die datum absoluut niet halen. Spul is niet te zuipen man, om het weg te krijgen zou ik ook cannabis gebruikenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hahaha! Vandaag weer gekocht! (er staat geen houdbaarheidsdatum op dat spul, wist je dat???)
En cannabis ook gekocht vandaag
Zoals een schuldgevoel? Of ben je bang dat je er uit kunt vliegen als je niet hard genoeg werkt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gewoon sort of aan het werken.
Uit mezelf. Voor m'n nieuwe baas.
Ik heb nu al nare bijverschijnselen.
De avonturen van Pp met Ccquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
Kennen jullie PornoPiloot trouwens al?
Porno gekeken met CC, niet tevreden geld terug?
Nog beter is een combinatie van beiden. Eerst de cannabis mee laten koken met de melk, en dan anijsblokjes erbij!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze gaan er bij de fabrikant vanuit de drinkers die datum absoluut niet halen. Spul is niet te zuipen man, om het weg te krijgen zou ik ook cannabis gebruiken
Ja, van de ambulance!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
Kennen jullie PornoPiloot trouwens al?
Porno gekeken met CC, niet tevreden geld terug?
Nee, 't is nog erger. Ik ben geïnspireerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:14 schreef dieenebart het volgende:
Zoals een schuldgevoel? Of ben je bang dat je er uit kunt vliegen als je niet hard genoeg werkt?
Ooooh! Ik ga meestal in een hoekje zitten wachten tot het over gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, 't is nog erger. Ik ben geïnspireerd.
En al die wijven met lang haar ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ajax gaat weer damesvoetbal spelen, want ze hebben net Anita ingebracht.
Die zal dan wel een vals paspoort hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ajax gaat weer damesvoetbal spelen, want ze hebben net Anita ingebracht.
Of helemaal geen paspoort, maar aangezien hij voor een Nederlandse club speelt, zal hij wel een visum hebben voor onbepaalde tijd. Doen ze over het algemeen niet zo moeilijk over in Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zal dan wel een vals paspoort hebben![]()
Hij was te mooi om te laten lopen, oppakken en uitzettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Edit: Was wel een inkoppertje van jou he?![]()
Was 't maar zo'n feest. Bij mij moet het er dan uit. Hoe dan ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ooooh! Ik ga meestal in een hoekje zitten wachten tot het over gaat. [ afbeelding ]
Nou, toch wel een regel of twintig.quote:
Leuk potje, goed dat ze in de laatste minuten nog een doelpunt maken. En nu naar de kroegquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk voor Marco, attractieve wedstrijd ook ondanks matig spel
Ben jij nou ook een kloon of heb je gewoon een paar dagen vrij en je net aangemeld?quote:
Dan ben ik maar iemand die zich net heeft aangemeld en een aantal dagen vrij heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben jij nou ook een kloon of heb je gewoon een paar dagen vrij en je net aangemeld?![]()
Tis allebei niet best...
Da's niet bestquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Frambozen het volgende:
[..]
Dan ben ik maar iemand die zich net heeft aangemeld en een aantal dagen vrij heeft.
Dan kunnen we samen lekker schijnen (K)quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's niet best![]()
Straks geef je nog licht in het donker!
Dit is zeker voetbalhumor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
Jammer. Leuke club, Fiorentina. Mooie stad ook., Florence.
Die gasten met spillebenen en armen van gatenkaas?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is zeker voetbalhumor.![]()
Dat snap ik dan weer niet.
Doe eens een leuke over wielrennen.
Ga nou maar naar de kroegquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die gasten met spillebenen en armen van gatenkaas?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die gasten met spillebenen en armen van gatenkaas?
Moet je B&L niet opblazen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En vooral ook veel cannabis (in allerlei vormen)
![]()
Zit die kroeg bij jou om de hoek en hebben ze daar ook i-net
Aaarghquote:
Ik verwachtte eigenlijk een policiy-overschrijdende foto.quote:
Dan is NOS ook weer tevreden, want dat was 1 van de belangrijkste dringende vragen van ze! Wat mensenlevens, zolang die doos maar veilig is.quote:
Ja en over de coördinator terrorismebestrijding.quote:
Met z'n nichtenreet op Ibiza.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en over de coördinator terrorismebestrijding.
Noem je mij jjufrouw?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met z'n nichtenreet op Ibiza.![]()
WTF is een postcrossing account, o jjuffrouw?
Dat zou mij wel een Mr. Bean met kerst gevoel geven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een postcrossing account aangemaakt!
Wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zou mij wel een Mr. Bean met kerst gevoel geven.
Hahaha.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem je mij jjufrouw?![]()
Nou dan krijg je een random adres, en dan kan je een kaartje sturen, en dan krijg je random weer een kaartje terug.![]()
Naja ik vind het leuk.
Ik heb wel kaartjes uit eigen land uit gezet
Hier een topic erover: Postcrossing 56: Karton en cadeautjes...
Ik denk dat die ongeveer tegelijkertijd binnen komen met de naaktfoto's van She.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Gezellig hoor!, zo met z'n allen saampjes.![]()
Post je het effe, wanneer je de eerste foto van een geslachtsdeel door de bus krijgt?
Nee die komen niet meer denk ik. Maar in gedachten..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat die ongeveer tegelijkertijd binnen komen met de naaktfoto's van She.![]()
Gewoon Annelies.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
p.s. Hoe noemen de ukkies jou dan? Liesje? Lies? Ik wil roosvicee?
Ik ga ervan uit dat ik ook geen naakte piemels op mijn deurmat krijg hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die komen niet meer denk ik. Maar in gedachten..
Bij "juffies" en een "plakboek" moet ik denken aan de literatuur die ik weleens op mijn broers' kamer vond als jochie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon Annelies.
Ik heb er echt zo'n hekel aan als ouders zeggen: Ga maar naar de juf, of klas ofzo.
Het is geen school, en ik ben geen juf, ik ben groepsleidster.
Sommige van mijn collega's noemen zich wel juf, maar wat ik nog viezer vind klinken is: juffies.
Dan lees je in een plakboek van een kind dat een andere leidster erin heeft geschreven:
groetjes van je juffies.
Jij ziet de wehkampgids als literatuur?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij "juffies" en een "plakboek" moet ik denken aan de literatuur die ik weleens op mijn broers' kamer vond als jochie.![]()
Leve internet.
Jij zelf had toch een flots op de muur getekend?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij "juffies" en een "plakboek" moet ik denken aan de literatuur die ik weleens op mijn broers' kamer vond als jochie.![]()
Gezichtsmassagestaaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij ziet de wehkampgids als literatuur?
Nee Coos, daar kreeg je vroeger de ruggemergtering van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zelf had toch een flots op de muur getekend?
quote:
doe ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem je mij jjufrouw?![]()
Nou dan krijg je een random adres, en dan kan je een kaartje sturen, en dan krijg je random weer een kaartje terug.![]()
Naja ik vind het leuk.
Ik heb wel kaartjes uit eigen land uit gezet
Hier een topic erover: Postcrossing 56: Karton en cadeautjes...
quote:
Als in, dat doe ik al een poosje, trouwens de laatste tijd staat het wat stil,.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Als in dat je je nu aanmeldt, of dat je het al tijden doet?
Als je het laatste bedoelt, is het leuk?
Ik ga morgen even kaarten en postzegels kopen, ik heb nu een adres van:
My name is Ken. I am 49 years old. I collect postcards, and I am retired from the Post Office. Happily married for 26 years. I used to live in New York City and now live in Pennsylvania. I like postcards with maps & erupting volcanos, but I collect them all, from wherever and whenever. Can you tell me how to say Greetings from the United States in your language. It would be fun to learn phrases in different languages. To my friends in the United Kingdom, Great Britan, and England, a postcard of the Eye would be great! If you live in Tennessee, would you have anything with Pat Summit or the Lady Volunteers?
Gekregen.
Oohw wat leuk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Als in, dat doe ik al een poosje, trouwens de laatste tijd staat het wat stil,.
je bent "verplicht" tot het sturen van een kaartje, als jou kaartje geregistreerd is, komt je adres vrij, en kan je een kaartje verwachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oohw wat leuk!
Vertel, heb je veel kaarten gekregen?
Vind je het leuk om te doen?
Wat was het leukste wat je hebt meegemaakt?
Ohw, en als je een adres opvraagt, ben je dag verplicht tot het sturen van een kaartje?
Of kan je net zo lang opvragen tot een profiel wat je aanstaat?
Kan jij kaartjes krijgen vanuit nederland?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef blomst het volgende:
[..]
je bent "verplicht" tot het sturen van een kaartje, als jou kaartje geregistreerd is, komt je adres vrij, en kan je een kaartje verwachten.
even kijken bij mijn profile, ik heb 189 ontvangen.
nee, geen kaarten uit nederland, kan nog maar sinds een poosje, maar ik heb dat niet aangevinkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij kaartjes krijgen vanuit nederland?
Ik vind het zo'n eng idee om mijn adres vrij te geven ofzo.
Btw, iemand die weet hoe het nummer heet wat nu op mtv is. (bijna afgelopen)
Leuk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:05 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, geen kaarten uit nederland, kan nog maar sinds een poosje, maar ik heb dat niet aangevinkt.
Nog nooit problemen mee gehad, niemand kan je adres zien, alleen maar diegene die jouw een kaart moet sturen.
hier kun je elke maand gratis kaarten bestellen
Slaap lekker Blomst!quote:
Soury zal zo wel komen als ze die magnetronmeuk in d'r mik heeft.quote:
Huh? Ben jij verliefd op WJ?quote:
Slaap lekker WJ!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee
[ afbeelding ]
ik ga slapen. net thuis. het is mooi geweest punt
doeg
hoi ouwe!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Soury zal zo wel komen als ze die magnetronmeuk in d'r mik heeft.![]()
WJniet aan het rukken?
Sneu hoor, na een avondje restaurant en kroeg nog even je postcount willen opkrikken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee
[ afbeelding ]
ik ga slapen. net thuis. het is mooi geweest punt
doeg
hee! had je bijna gemist. leuk nummertje laatst (geil stemmetje ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |