Dat was ook wel nodig, men is weer heerlijk los gegaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Helemaal nieuw, de nachtploeg is vroeg gaan slapen.
Vriend van mijn dochter kwam deze maand ook thuis te zitten, maar hij heeft geluk en kan maandag ergens anders beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:12 schreef Noek het volgende:
De ironie. Klagen over volgevreten egoïsten maar iemand naar de andere kant laten glijden () en dan achteraf de uren factureren omdat er best wel wat uurtjes in een doodstrijd kan zitten.
Zo, nu gaat deze niet zo volgevreten, wel goed in de kleding overigens, naar een bedrijfsjurist om de papieren na te laten kijken. Wat een fantastische kans is dat! Blij dat ik het mee mag maken. Vanaf nu ga ik ook wel liever voor iedereen zijn want daar is het nu godverdomme wel tijd voor. Nu leer ik de mensen wel waarderen hoor.![]()
![]()
Wil je egoïsme zien en je ziet het, gelukkig ken ik heel veel lieve en mooie mensen omdat me dat meer aanspreekt. Het is maar wat je herkent ook.
Doei!
Ja hoi! Daar was ik weeeeeer!quote:
Good for him, al leert hij zo niet de belangrijke levenslessen, die van naastenliefde enzo maar goed zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Vriend van mijn dochter kwam deze maand ook thuis te zitten, maar hij heeft geluk en kan maandag ergens anders beginnen.![]()
Hopelijk heb jij ook zoveel geluk.
Hoe bedoel je dat exact? Is het nu echt zo'n kutopmerking of lijkt het er gewoon een beetje op en lees ik het verkeerd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:12 schreef Noek het volgende:
De ironie. Klagen over volgevreten egoïsten maar iemand naar de andere kant laten glijden () en dan achteraf de uren factureren omdat er best wel wat uurtjes in een doodstrijd kan zitten.
Hoe gaat het met je dochter???quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
eerst maar koffie, zonder krant.
vadaag gaat ze weer naar de dokter en gaan ze een datum afspreken voor..inleiding..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja Hondjes, is er al wat?
Nee zeker he![]()
Ik heb een buurjongetje gekregen gister. Willem
Leuk he. Vind het echt een toffe naam.
Kan ie eindelijk het shirtje aan die ik voor hem heb laten maken
Oh spannend!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
vadaag gaat ze weer naar de dokter en gaan ze een datum afspreken voor..inleiding..
waarschijnlijk een infuus met een of ander middel, ben ff de naam vergeten,![]()
om half zes weet ik dus meer.
Ah ja, vervelend is dat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef hondjes het volgende:
Zal wel volgende week worden, dus ga maar proberen , weer een week bij te boeken.in dit apart-hotel.
je weet niet zo goed wat je moet doen, man toch maar even terug, of blijven , dat is het vervelende.
Hij kan niet langer wegblijven van zijn werk , om nu 4 weken de zaak maar te laten gaan, kan eigenlijk niet.
want als kleindochter geboren is, wil ik nog een paar dagen helpen, er is hier geen kraamhulp, dat is de
taak van familie.
ja , zoiets, maandag weg en dan donderdag terug .quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, vervelend is dat.
Beetje onhandig he. En als je het nou weet? Stel dat het donderdag is? Dan kan je man niet snel een week terug en dan vrijdags komen ofzo?
Haha ja, je kan er niets van zeggen, missen staat ze nu op dit moment wel met de klompen vol waterquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja , zoiets, maandag weg en dan donderdag terug .
daarom ben ik blij als we een datum weten.
alhoewel, dan kan ze nog eerder komen,pffffffffffffff
Hoi CarO!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ja he, ik vind het ook zooo schattig
Ja, dan moet ze even prostaglandingensenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, je kan er niets van zeggen, missen staat ze nu op dit moment wel met de klompen vol water![]()
Nog eventjes schipperen. Voordeel is wel dat je lekker weer hebt!
Ja, doe nog maar een Willem, beter dan Arie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoi CarO!![]()
Willem is echt super! Zal ik dan nog een Willem doen?IPV Arie?
Krijg ik natuurlijk weer een grote plas geitebreier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, doe nog maar een Willem, beter dan Arie.
Of als Teun. Of Toon. Of August!
Ja, heb jij weer!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Krijg ik natuurlijk weer een grote plas geitebreier.![]()
Oh ja, nu echt plat. Auw hoof.
Ja, kut! Ik moet mijn nagels gaan slijpen. Zo snel mogelijk want ze willen dat ik morgen teken.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, kut! Ik moet mijn nagels gaan slijpen. Zo snel mogelijk want ze willen dat ik morgen teken.
Hun ballen of de mijne? Hmmmm, ik pak die van hun.
Wat ga je niet koken vanavond?
quote:
De bastards wilden zelfs de overeenkomst wel even halen, bij mijn huis! Lekker snel. Leuk!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hun ballen. De jouwe hebben ze al. Of nou ja, dat denken ze. Maar je pakt ze terug! En de hunne erbij!![]()
Vijl je tanden anders ook, dat hapt zo lekker weg!
Ik ga geen Roti koken vanavond![]()
Ik denk dat het een 1 2 3 4 menu van de Appie wordt. Met voetbalplaatjes voor debuurjongetjes.
Of is dat inmiddels voorbij?
Nee, ik was bij het juridisch loket. Ook gezellig maar dan anders. Gelijk een bord dat je in de gaten wordt gehouden door camera's, je mag niet schreeuwen, vloeken, of agressief gedrag vertonen. Eveneens mag je hond niet mee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
Heb je foto's gemaakt in de wachtruimte, Noek?
Was het erg mistroostig?
Nee dus alle camera's stonden op mij. Heb ik maar een handkusje gegeven. Ja, je wil toch aardig overkomen.quote:
Nee, dat bekt niet met de rest.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef dieenebart het volgende:
Willem...![]()
Doe mij maar een Ruud!
De rijk besprenkelde lunch van de heren liep uit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk, van die afspraken met nieuwe bazen die niet doorgaan.
Zoiets zal het wel zijn. Zit ik hier aan mijn cracker met mozzarella.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Gert het volgende:
De rijk besprenkelde lunch van de heren liep uit?
Mooi, misschien ben je morgenochtend wel trotse oma van een kleindochter. Strekte en succes voor iedereen, vooral dochterlief.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef hondjes het volgende:
wegens te hoge bloeddruk, gaan ze vanavond om 6 uur beginnen met ..inleiding...
"Maar de crisis raakt iedereen..."quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn. Zit ik hier aan mijn cracker met mozzarella.
De een alleen wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef Dementor het volgende:
"Maar de crisis raakt iedereen..."
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee dus alle camera's stonden op mij. Heb ik maar een handkusje gegeven. Ja, je wil toch aardig overkomen.
Mwah het is ook weer niet zo dat 't niet eens het proberen waard is. Voor afgestudeerd junior-talent zijn er nog wel vacatures aangezien er altijd natuurlijk verloop is wat van onderaf aangevuld moet worden. Maar de dikke traineeships zullen wat minder zijn idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Oh mij ook hoor, als de markt in september nog ruk is wil ik misschien verder "studeren".
Ik weet niet precies welke groep op dit moment de klap het hardst voelt, starters, juniors met een aantal jaar ervaring, of de seniors.
Ik hoor wel dat er bij een groot aantal IT bedrijven er een vacaturestop is ingelast (sinds december '08) ze nemen alleen nog starters aan die voor veel minder geld aan de bak willen en belachelijke secundaire arbeidsvoorwaarden accepteren.
De grote jongens stoppen je in een leertraject van +/- 2 jaar waar je niet uit kunt stappen zonder er zelf financieel voor op te draaien.
Mocht de markt iets aantrekken dan ben ik mooi de paashaas met een contract dat gedurende de crisis is opgesteld.
Ik wil niet voor de bijl gaan na 8 jaar extra scholing, dan studeer ik nog liever door in de hoop dat ik de markt op kan waarbij er weer sprake is van redelijke voorwaarden.
Ik hoor in de zomer of ik mag/kan doorstuderen (kostenplaatje is geen grapje).
Oh maar ik zal ook zeker lijntjes uitzetten in de zomer maar ik ga niet voor een mbo salaris aan de bak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mwah het is ook weer niet zo dat 't niet eens het proberen waard is. Voor afgestudeerd junior-talent zijn er nog wel vacatures aangezien er altijd natuurlijk verloop is wat van onderaf aangevuld moet worden. Maar de dikke traineeships zullen wat minder zijn idd.
Nou dat krijgen valt wel mee, 20/21 jarige HBO starters vinden het geweldig (eindelijk een mooie auto) maar je levert simpelweg een behoorlijk deel van je salaris in als je geen goede deal maakt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
En je krijgt geen auto meer als je solliciteert.
Ik vind het ook veel geld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
Toe maar, 30K. Alsof het niks is.
Ik heb dat toch echt niet dagelijks op mijn bankrekening, helaas.
Jij bent dan ook geen starter maar een herintreder (alle respect) met een compleet ander financieel plaatje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, alsof die voorwaarden er altijd geweest zijn. Da's ook maar van de laatste tien jaar ofzo. En ik ga wel voor MBO salaris aan het werk. Sterker nog, voor minimumloon. Werk is werk immers. En ik werk niet voor de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Die mensen zijn er altijd al geweest, vraag aan een aantal WO'ers waarom ze rechten of medicijnen studeren, naast de uitdaging die een toekomstige baan kan bieden is ook het salaris niet geheel onbelangrijk.quote:Het is denk ik wel tekenend voor de generatie die er nu aankomt. Die kiezen denk ik meer voor het geld dan iets te doen wat ze voldoening brengt.
Nee tuurlijk is salaris belangrijk. Maar goed, ik kom natuurlijk uit een veld waar ze onderbetalen. Maar dan nog, toen ik wél starter was kreeg je geen auto, telefoon en een salaris van 3000 euro bruto per maand. Dan kreeg je gewoon een minimum salaris en daar deed je het mee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen starter maar een herintreder (alle respect) met een compleet ander financieel plaatje.
[..]
Die mensen zijn er altijd al geweest, vraag aan een aantal WO'ers waarom ze rechten of medicijnen studeren, naast de uitdaging die een toekomstige baan kan bieden is ook het salaris niet geheel onbelangrijk.
Er zijn er maar weinig die zoveel investeren om uiteindelijk afgescheept te willen worden met een appel en een ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |