Tof nummer jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Love LockdownFijne plaat, beetje een kut CD van Kanye West, staan maar 3 goede nummers op
Hij weet wel welke nummers hij als singles uitbrengt
Daar ben ik ook. Maar Bruce heeft afgelopen jaar in de Arena zo'n indruk gemaakt, dat ik niet anders kan dan op komen draven als ie weer in NL is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
30 maart naar Metallica! Heb ik toch meer zin in
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook. Maar Bruce heeft afgelopen jaar in de Arena zo'n indruk gemaakt, dat ik niet anders kan dan op komen draven als ie weer in NL is...
dat zou nog teveel zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichten
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef Sersjee het volgende:Tim Finn
edit: ook wel de broer van God![]()
De laatste keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuipquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Vet man dat je ook naar Metallica gaatIs voor mij beetje thuiswedstrijd (woon in Den Haag). Heb lekker een dagje vrij genomen, kan ik weer lekker in de rij gaan staan met m'n McDonalds eten en dan naar voren rennen zodra de deuren open gaan. Ben 5 keer bij Metallica geweest en heb 5 keer gewoon vooraan gestaan
bah voor beide wil ik ook kaartenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip![]()
O, en over een paar weken naar AC/DC in Ahoy, daar heb ik ook best zin in.
Verjaardag, foto's maken, drinken, films kijken en de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand al plannen voor dit weekend?
Dat zou Hylarisch worden, Paul Haanen er ook gelijk bijquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat Van Duin idd maar es bij Ekstra Weekend langskomen![]()
.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat Van Duin idd maar es bij Ekstra Weekend langskomen![]()
.
Ik kan geen youtube hier kijken, maar ik lig alweer dubbel als ik aan dat fragment terugdenkquote:
En Hans Otjes!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zou Hylarisch worden, Paul Haanen er ook gelijk bij
De vogelverschrikker!quote:
Dat moet geweldig wordenquote:De Dik Voormekaar show Ned 1
Sketchshow
André van Duin en Ferry de Groot vormden jarenlang een succesvol radioduo en keren nu met alle populaire typetjes terug. In dit programma komt de verrassende en vertrouwde humor van Nederlands grootste komiek in al zijn facetten aan bod. Alle bekende personages als Ome Joop, Harry Nak en Bep en Toos komen voorbij. Daarnaast laat André zien dat hij een meester-imitator is. Onder meer Herman den Blijker, Marc-Marie Huijbregts, Ramses Shaffy en Liesbeth List worden op humoristische wijze op de hak genomen. Jan Wijdbeens valt onverwachts binnen bij bekend en onbekend Nederland, meneer de Groot zoekt naar 'interessante' uitvindingen en Twan de Stuntman neemt de meest 'spectaculaire' uitdagingen aan. Kortom; André van Duin en Ferry de Groot op hun best in een gevarieerd programma met hilarische sketches en treffende persiflages.
Ik heb nog wel cassettebandjes met de Oer-DVMKS.quote:
Morgenavond... Dan zit ik in de Kleine Komedie te genieten van Johan. Uitzendinggemist.nl to the rescue!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb nog wel cassettebandjes met de Oer-DVMKS.
Echt legendaaaaarisch. Ook hoe die platen opgezet werden.
En tig keer dezelfde jingles achter elkaar draaien!
Ah, tijd om je plaatje aan te passenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
Boh
Begin ook meer dan genoeg te krijgen van krezip
Hehe. Eens kijken of ik wat anders kan vinden danquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, tijd om je plaatje aan te passen.
ik zat bij het vorige requestmoment in bespreking, dus toen lukte het nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een kwartier om een goede plaat aan te vragen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat bij het vorige requestmoment in bespreking, dus toen lukte het niet
Dacht vanochtend toen ik de radio aanzette dat AV weer terug was om 9 uur: hoorde Todd Rundgren
Maar de radio bleek op Radio 2 te staan
Oh, geinigquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]. Maar Todd kwam van de week wel voorbij (bij Giel dacht ik zelfs)
.
Dat liedje zuigt echt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Waar blijft die stofzuiger!
[edit]
Ah, Roel is al bezig.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Waar blijft die stofzuiger!
[edit]
Ah, Roel is al bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |