quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, dat applaus steeds als er kennelijk een statement gemaakt wordt.
Heeeeel erg vreselijk.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"M'n vriend geeft me geen geld maar ondertussen wil hij me wel doggy-style nemen"...
Dus? Wat is je probleem snol? Alsof vrouwen nooit zin hebben in seksStomme muts
Nee. Ook al kreeg ik geld toe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef Jimbo het volgende:
gaan dr nog meerdere van jullie naar de 3fm awards, of alleen noortje en ik ?
Had noortje dan wel een keer geldquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:35 schreef Jimbo het volgende:
ik heb hoop op anouk of within temptation daar
en ach voor die 17euro
Nick en Simon op 538quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
ah, die fantastische megahit! Nietszeggende muziek waar je over een paar jaar niks meer over hoort, zeker als ze gestopt zijn.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Oeh lekker... doe maar Met
Wil weer niet lukken met Giel en grappig zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Giel wil weer 'grappig' doen.
Ik vind 't vooral respectloos. Kijk, niet iedereen hoeft hierdoor de hele dag in tranen te zijn of weet ik veel wat, maar Beelen vindt 't weer stoer om toch maar vooral grappig te zijn. Dat is het andere (kansloze) uiterstequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil weer niet lukken met Giel en grappig zijn
ik ben de lul die weer betaaldquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had noortje dan wel een keer geld
Vind het wel een leuk idee, om zo de verzendkosten bij elkaar te knuffelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat knuffelgezeik komt ook m'n strot uit![]()
.
Over met welke club hij in gesprek was. Maar daar kon hij uiteraard nog niets over vertellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat had hij te melden op 538 ?
Evers heeft de wereld draait door gekeken want in de tv draait door was een reporter die hetzelfde vroeg en van Hanegem gaf hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Over met welke club hij in gesprek was. Maar daar kon hij uiteraard nog niets over vertellen![]()
Vervolgens gingen ze wat slap ouwehoeren en dat kan de beste man wel. Evers merkte op dat de cirkel nu wellicht rond was, waarop de Kromme zegt dat cirkels altijd rond zijn
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichtenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:01 schreef Jimbo het volgende:
woei ik heb mn twitter gefixtnu kan ik echt levenloos zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichten
Toen dit een hit was, was ik jong. 8 ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
WE ARE YOUNG
Nou ja...ik wel met m'n 24
Ik 13quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen dit een hit was, was ik jong. 8 ofzo.
Youre beggin me to go, youre makin me stayquote:
Ik doe helemaal nietsquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Youre beggin me to go, youre makin me stay
Why do you hurt me so bad?
It would help me to know
Do I stand in your way, or am I the best thing youve had?
Believe me, believe me, I cant tell you why
But Im trapped by your love, and Im chained to your side
[ afbeelding ]
Tof nummer jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Love LockdownFijne plaat, beetje een kut CD van Kanye West, staan maar 3 goede nummers op
Hij weet wel welke nummers hij als singles uitbrengt
Daar ben ik ook. Maar Bruce heeft afgelopen jaar in de Arena zo'n indruk gemaakt, dat ik niet anders kan dan op komen draven als ie weer in NL is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
30 maart naar Metallica! Heb ik toch meer zin in
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook. Maar Bruce heeft afgelopen jaar in de Arena zo'n indruk gemaakt, dat ik niet anders kan dan op komen draven als ie weer in NL is...
dat zou nog teveel zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichten
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef Sersjee het volgende:Tim Finn
edit: ook wel de broer van God![]()
De laatste keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuipquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Vet man dat je ook naar Metallica gaatIs voor mij beetje thuiswedstrijd (woon in Den Haag). Heb lekker een dagje vrij genomen, kan ik weer lekker in de rij gaan staan met m'n McDonalds eten en dan naar voren rennen zodra de deuren open gaan. Ben 5 keer bij Metallica geweest en heb 5 keer gewoon vooraan gestaan
bah voor beide wil ik ook kaartenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip![]()
O, en over een paar weken naar AC/DC in Ahoy, daar heb ik ook best zin in.
Verjaardag, foto's maken, drinken, films kijken en de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand al plannen voor dit weekend?
Dat zou Hylarisch worden, Paul Haanen er ook gelijk bijquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat Van Duin idd maar es bij Ekstra Weekend langskomen![]()
.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat Van Duin idd maar es bij Ekstra Weekend langskomen![]()
.
Ik kan geen youtube hier kijken, maar ik lig alweer dubbel als ik aan dat fragment terugdenkquote:
En Hans Otjes!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zou Hylarisch worden, Paul Haanen er ook gelijk bij
De vogelverschrikker!quote:
Dat moet geweldig wordenquote:De Dik Voormekaar show Ned 1
Sketchshow
André van Duin en Ferry de Groot vormden jarenlang een succesvol radioduo en keren nu met alle populaire typetjes terug. In dit programma komt de verrassende en vertrouwde humor van Nederlands grootste komiek in al zijn facetten aan bod. Alle bekende personages als Ome Joop, Harry Nak en Bep en Toos komen voorbij. Daarnaast laat André zien dat hij een meester-imitator is. Onder meer Herman den Blijker, Marc-Marie Huijbregts, Ramses Shaffy en Liesbeth List worden op humoristische wijze op de hak genomen. Jan Wijdbeens valt onverwachts binnen bij bekend en onbekend Nederland, meneer de Groot zoekt naar 'interessante' uitvindingen en Twan de Stuntman neemt de meest 'spectaculaire' uitdagingen aan. Kortom; André van Duin en Ferry de Groot op hun best in een gevarieerd programma met hilarische sketches en treffende persiflages.
Ik heb nog wel cassettebandjes met de Oer-DVMKS.quote:
Morgenavond... Dan zit ik in de Kleine Komedie te genieten van Johan. Uitzendinggemist.nl to the rescue!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb nog wel cassettebandjes met de Oer-DVMKS.
Echt legendaaaaarisch. Ook hoe die platen opgezet werden.
En tig keer dezelfde jingles achter elkaar draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |