quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
David uit hier.
M'n ex is onuitstaanbaar
Hij is briljant he?!quote:
Gooit hij foto's van ons, 3 jaar terug, misschien al 4, op z'n hyves, en als ik vraag of hij ze er af wilt halen, doet hij dat nietquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gooit hij foto's van ons, 3 jaar terug, misschien al 4, op z'n hyves, en als ik vraag of hij ze er af wilt halen, doet hij dat niet
Deze post begrijp ik dan niets vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
David uit hier.
M'n ex is onuitstaanbaar
Haha ja ik ook, daarom istie juist briljantquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot. Die kapsels ook, met die matjes
Wat een aso-mocros ehquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot. Die kapsels ook, met die matjes
M'n ex is gewoon onuitstaanbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Deze post begrijp ik dan niets van
Dat nummer is niet eens zo kats oud hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
Jeweets.Zoals ze dat tegenwoordig zeggen.
oooh oke, dat kan toch ja toch niet danquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
M'n ex is gewoon onuitstaanbaar.
Ik heb ook wel zin aan een gebbakken scholletje, lekker urks etenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:43 schreef nijnja het volgende:
Nijn gaat even vis voor zijn mama halen bij de visboer 1 minuut verder op
Gebakken kabbeljauw wordt hetquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin aan een gebbakken scholletje, lekker urks eten
Lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gebakken kabbeljauw wordt hetMaar tot zo
Nog te eel alcohol in je bloed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
oooh oke, dat kan toch ja toch niet dan
Ok dan zet ik dan het nieuws aan, zwaai je wel ffquote:
Ik zal zwaaienquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok dan zet ik dan het nieuws aan, zwaai je wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |