Hier staat wat, ook m.b.t. andere religies en 'paganism': http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_homosexualityquote:
Het gaat m.i. helemaal niet over een 'laagliggend' land o.i.d.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef TeenWolf het volgende:
Psalm 63:9- But those that seek my soul, to destroy it, shall go into the lower parts of the earth.
In mijn ogen wordt hier Israel mee bedoelt.
Ze vernietigen (zieken)huizen van mensen en onschuldigen voor hun doeleinden en met "lower parts of earth" wordt het gebied rond de dode zee bedoelt (dus de plek klopt ook) , het gebied rond de dode zee bevindt zich namelijk 390 m onder de zeespiegel (heul veel lager dan Nederland).
[ afbeelding ]
Klopt, de grootste slachter van homo's was de atheist Hitler, scheer niet alle Christenen over 1 kam inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hier staat wat, ook m.b.t. andere religies en 'paganism': http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_homosexuality
Het gebeurde dus ook al voor het christendom, maar ik zal niet ontkennen dat het christendom helaas een rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van homohaat. Al moet gezegd worden dat de grootste homohaat en vervolging plaatsvond onder Hitler en Mao, welke beiden dus niet bepaald christelijk waren.
Ik heb nog een mailbomber om 10.000 mailtjes per minuut te kunnen versutren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef NielsTriple het volgende:
te grappig, verstandig dat er geen gastenboek is op die 'netherlands' subsite.
Anders een ddos actie opzetten?
Hitler was toch Katholiek?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klopt, de grootste slachter van homo's was de atheist Hitler, scheer niet alle Christenen over 1 kam inderdaad.
Zijn het de slechten die de rest overschreeuwen, of begrijp je wat ik bedoel wanneer ik zeg dat ik me bij veel christenen afvragen waarom ze zich vernoemen naar Jezus?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als zij niet ieder mens als gelijkwaardig zien, hebben zij niks van het christendom begrepen en zijn ze bar slechte christenen ja. Daar durf ik wel over te oordelen.
Nee hij geloofde in minder en meer ge-evolueerde mensen en daar baseerde hij zijn praktijken op.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hitler was toch Katholiek?
Those decapitating Canadians!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:52 schreef Adfundum het volgende:
Schitterende site (YIKES4)
Wel humor (filmpje afspelen, let op wat na 2:00 minuten komt:
http://www.godhatestheworld.com/canada/index.html
Ik begrijp je. Al denk ik dat veruit de meeste christenen wel de gelijkwaardigheid van ieder mens zullen belijden. Maar dat ze niet allemaal daar naar handelen is ook een feit helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zijn het de slechten die de rest overschreeuwen, of begrijp je wat ik bedoel wanneer ik zeg dat ik me bij veel christenen afvragen waarom ze zich vernoemen naar Jezus?
Qua cultuur wel. Maar in de privésfeer liet hij volgens ingewijdden (Goebbels o.a.) zich louter negatief uit over het 'zachtmoedige' en in zijn ogen 'mieterige' christendom. Hij wilde het het liefst kwijt, daarom begon de holocaust ook min of meer met het vervolgen en verzwakken van de kerken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hitler was toch Katholiek?
Mag ik niet over oordelen hequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik, als homoseksueel, volgens koningdavid, ook in de hel branden trouwens?
Zie tevens de uitpsraken in 'The Nuremberg Trials' waarin Hitler zei dat de wereld een 'jungle' is van landen die oorlogvoeren waarbij de sterkste schakel zou winnen en 'Race and Reich' van J. Tenenbaum,(druk 1956 pagina 211) waarin Hitler werd gequote 'hogere rassen zijn superieur aan minder ontwikkelde lagere rassen dat is wetenschappelijk (darwinistisch) bewezen..'quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua cultuur wel. Maar in de privésfeer liet hij volgens ingewijdden (Goebbels o.a.) zich louter negatief uit over het 'zachtmoedige' en in zijn ogen 'mieterige' christendom. Hij wilde het het liefst kwijt, daarom begon de holocaust ook min of meer met het vervolgen en verzwakken van de kerken.
Wat een onsmakelijk plaatje trouwens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef TeenWolf het volgende:
Psalm 63:9- But those that seek my soul, to destroy it, shall go into the lower parts of the earth.
[ afbeelding ]
Eugenetica, wat niets met evolutie en nog minder met het Atheïsme te maken heeft. Maar dat zal een door en door geïndoctrineerd persoon weinig boodschap aan hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee hij geloofde in minder en meer ge-evolueerde mensen en daar baseerde hij zijn praktijken op.
hoezo? Ik begrijp hem nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Wat een onsmakelik plaatje trouwens.
Zolang je niet practiserend ben vast niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik, als homoseksueel, volgens koningdavid, ook in de hel branden trouwens?
Hiermee bewijs je alleen dat Hitler net zo veel van evolutie begreep als jij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zie tevens de uitpsraken in 'The Nuremberg Trials' waarin Hitler zei dat de wereld een 'jungle' is van landen die oorlogvoeren waarbij de sterkste schakel zou winnen en 'Race and Reich' van J. Tenenbaum,(druk 1956 pagina 211) waarin Hitler werd gequote 'hogere rassen zijn superieur aan minder ontwikkelde lagere rassen dat is wetenschappelijk (darwinistisch) bewezen..'
http://www.trueorigin.org/holocaust.aspquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eugenetica, wat niets met evolutie en nog minder met het Atheïsme te maken heeft. Maar dat zal een door en door geïndoctrineerd persoon weinig boodschap aan hebben.
Ik was benieuwd naar de mening van koningdavidquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je niet practiserend ben vast niet.
En ik eet van 2 walletjes ; ik geloof wel maar ben niet praktiserend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |