Verdomd ver zwemmen....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef JohnLocke het volgende:
Hmm, wachten op dromen van een oude negerin dan maar...
Ook als je hem niet aan het herlezen bent!! En nou maar hopen dat we bij die 0,01% horen die immuun zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, zo'n griep bericht doet je toch meer fronsen dan wanneer je The Stand NIET aan het herlezen ben.
Haha, ik wilde naar deze topic gaan en een post maken over de mexicaanse griep...maar dat is uiteraard al gebeurd.... poeh..quote:Op donderdag 30 april 2009 00:56 schreef childintime het volgende:
![]()
Toevallig heb ik in December The Stand herlezen en toen ik die eerste berichten uit Mexico las, moest ik er meteen aan denken
Yikes. Kreeg er een volledige wegtrekker van. En ik kan best wat hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Spaulding het volgende:
The Jaunt is pure horror inderdaad, die laatste pagina.... kippevel.
Longer than you think Dad!
Was toch je favo collectie? Of ben ik wat in de war.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
The Jaunt is dan ook wel een van de betere korte verhalen imho.
Heerlijk, herlezen. Dan is het vaak nog prettiger. Even goed als de Talisman?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:51 schreef Spaulding het volgende:
Ben nu trouwens weer bezig in de Talisman, één van mijn favoriete van King. Hierna gelijk beginnen aan Zwart Huis, die ik bij de eerste leesbeurt even goed vond.
Hopen dat deel 3 snel komt!
Bedoel je die verhalenbundel? Staan wel goede verhalen in Duistere Krachten inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Was toch je favo collectie? Of ben ik wat in de war.
Jep. Skeleton Crew vertaald als Duistere Krachten, interessant.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bedoel je die verhalenbundel? Staan wel goede verhalen in Duistere Krachten inderdaad.
Mrs Todd bedoel je? Nou... parallele dimensies komen wel vaker voor in Kings verhalen. Crouch End bv. Niet direct DT. Volgens mij is de afgelopen jaren echt alles er aan de haren erbij gesleept om een link met DT te zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Jep. Skeleton Crew vertaald als Duistere Krachten, interessant.
Leuk ook dat in Shortcut toch al wat van DT te lezen valt, met de verschillende werelden.
Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer van King.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mrs Todd bedoel je? Nou... parallele dimensies komen wel vaker voor in Kings verhalen. Crouch End bv. Niet direct DT. Volgens mij is de afgelopen jaren echt alles er aan de haren erbij gesleept om een link met DT te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Xessive het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer van King.Ik bedoel meer dat er vele fans in oude verhalen zijn gaan spitten en de meest far fetched links weten te vinden. Ook waar ze er volgens mij helemaal niet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hele encyclopediën erbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er vele fans in oude verhalen zijn gaan spitten en de meest far fetched links weten te vinden. Ook waar ze er volgens mij helemaal niet zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Xessive het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer van King.Ik meen me te herinneren dat dat niet een idee van King was, maar van Straub, die er op stond dat hij gemaakt zou wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |