Van wat ik mij herinner was de Donkere Toren nu niet bepaald een open einde ^^quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind je? Je hebt de donkere toren zeker nog niet uit
Nou veel opener kan je het niet verzinnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 04:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Van wat ik mij herinner was de Donkere Toren nu niet bepaald een open einde ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond De middag van de diploma-uitreiking en De New York Times met korting ook tot de uitschieters behoren.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef Spaulding het volgende:
Duma en Insomnia zijn allebei rond de 600 pagina's dus dat valt wel mee. Duma vond ik erg aardig om te lezen. En het einde van The Stand vond ik juist erg goed.
Ben nu bezig in Na Zonsondergang.. Paar sterke verhalen maar nog niet echt een verhaal dat er echt uitspringt. Allemaal wel redelijk sterke verhalen met als uitschieters N. en De Dingen die ze Achterlieten.
Maar inderdaad een erg sterke verhalen bundel.
Waarom zou je ´t zelf gaan verzinnen als het al eens beter gedaan is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou veel opener kan je het niet verzinnen.
Die heb ik even aangepastquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
En je hebt de spoiler niet goed gedaan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:15 schreef kraaksandaal het volgende:
Maar goed Swets is the holy ghost hier blijkbaar met zijn slap gelul.
Nee ik begrijp inderdaad niet wat je hier opeens popi loopt te doen. Ik vraag je om verduidelijking van een post, die je niet geeft. In die post had je ook een spoiler verneukt waardoor de inhoud zichtbaar was. Dat is niet helemaal de bedoeling en een beetje lullig voor degene die het nog niet gelezen hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:16 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als het lastig wordt dan snap je 't ineens niet meer.
Wat verzint hij er zelf aan danquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarom zou je ´t zelf gaan verzinnen als het al eens beter gedaan is?
New York Times met korting is toch die man die belt vanaf iets wat op Grand Central lijkt? Met de waarschuwing voor de bakker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Wat verzint hij er zelf aan dan?
Van Na Zonsondergang...vond ik New York Times met korting juist het minst. Vind het vergelijkbare Harvey's Droom veel beter.
Hierna eindelijk Vel over been lezen...
Hmz, ik vind New York Times met korting lijken op http://en.wikipedia.org/wiki/Sorry,_Right_Number uit Nachtmerries en droomlandschappen. Zelfde thema.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:09 schreef Spaulding het volgende:
Jep dat is hem. Misschien snap ik iets niet ofzo maar vond hem niet zo sterk.
Vind zelf Harvey's Droom, waar de man een droom/visioen krijgt van z'n dochter in problemen sterker.
Klinkt weer verrassend als een 'wereld vergaat, een klein groepje blijft over' plot van King, maar zoiets blijft leuk om te lezenquote:On an entirely normal, beautiful fall day in Chester’s Mills, Maine, the town is inexplicably and suddenly sealed off from the rest of the world by an invisible force field. Planes crash into it and fall from the sky in flaming wreckage, a gardener’s hand is severed as “the dome” comes down on it, people running errands in the neighboring town are divided from their families, and cars explode on impact. No one can fathom what this barrier is, where it came from, and when—or if—it will go away.
Dale Barbara, Iraq vet and now a short-order cook, finds himself teamed with a few intrepid citizens—town newspaper owner Julia Shumway, a physician’s assistant at the hospital, a select-woman, and three brave kids. Against them stands Big Jim Rennie, a politician who will stop at nothing—even murder—to hold the reins of power, and his son, who is keeping a horrible secret in a dark pantry. But their main adversary is the Dome itself. Because time isn’t just short. It’s running out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |