Andere keerquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ookVan die simpele pasta die zo heerlijk geurt: kerstomaatjes heet bakken, wat zwarte (knoflook-) olijven kort meebakken, van het vuur en er een lepel mascarpone doorroeren
Maar dat wordt m dus niet
De pasta mag trouwens wel verwerkt zijn met tomaten, dus misschien is dat nog een optie? Voor degenen die de tomaat echt niet kunnen missenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef childintime het volgende:![]()
Dat het zoveel teweeg zou brengen had ik niet verwacht. Maar eerlijk is eerlijk; geen saus gebaseerd op tomaten en geen saus waar tomaten inzitten. Ze mogen wel als lekkere salade erbij
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:18 schreef borisz het volgende:
Hierbij mijn inzending
[ afbeelding ]
Paprika, zeevruchten en boursin cuisine. Als pasta had ik Pipe Rigate
Eerst de paprika en een ui(niet op de foto) snijden
[ afbeelding ]
Hup de pan in
Ondertussen staat de pasta ook op
[ afbeelding ]
Vis laten zwemmen even kort erbij
[ afbeelding ]
Boursin de pan in en even een minuutje in laten koken
[ afbeelding ]
Dan is dit het eindresultaat.
Erg lekker, simpel en voedzaam
.
Alleen al voor dit commentaar zou ik Bluezz deze wedstrijd laten winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
Het was superlekker en hield Bluezz weer een uurtje bezig.
Krak, neem het niet allemaal zo serieusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
Alleen al voor dit commentaar zou ik Bluezz deze wedstrijd laten winnen.
Wat een %#& ...
quote:
ik ben een half uur bezig geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krak, neem het niet allemaal zo serieus![]()
Bovendien ben ik er zowat de hele middag bezig geweest![]()
Yeah DH, niet iedereen hoeft zo hysterisch bezig te gaan als ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben een half uur bezig geweest
foto's worden gedownload
Ik was ook in een half uurtje klaarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben een half uur bezig geweest
foto's worden gedownload
niet iedereen is Bluezzquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah DH, niet iedereen hoeft zo hysterisch bezig te gaan als ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |