Ik heb nog wat verhalen opnieuw gelezen, goed gelezen.
Leuk om te lezen dat sommigen dezelfde favoriete boeken hebben, etensvoorkeur of het hebben van een kind net zo beschreven wordt als dat ik het zelf zou doen.
Daarom dus nu een beetje een 'lijstjesreactie'.
Slaapmeisje, wat leuk dat jouw nickname je ooit gegeven is!
Rockabella! Jouw verhaal maakt wel indruk. Je tekst straalt (net als jijzelf waarschijnlijk) uit dat je weet wat je wil, je hele duidelijke eigen keuzes gemaakt hebt en geniet van de dingen die daaruit zijn voortgekomen!
Poppejans, wat zijn ze leuk he, die teckels! Ik hoop dat je kinderwens vlug in vervulling mag gaan.
BassMiss, ik wist niet dat muziek zó'n groot deel van jouw leven is (geweest). Dat zit volgens mij echt in je bloed. Heb je inmiddels besloten of je mee gaat doen in de band?
Icicle, goede favoriete film; Amélie!

En ik vond het al stoer dat je eigen onderneming met kinderen wist te combineren, maar nu beschrijf je het ook nog eens zo bewust, zo weloverwogen en wijs.
Minpuntje dat LOTR je niet wakker kon houden, mijn scene was zeker al voorbij

Lishe, wat heftig dat jouw moeder (en jullie dus ook) soms zulke moeilijke periodes doormaakte. Erg knap dat je daar zo van boven naar kunt kijken nu, om er dingen van te leren.
Buurvrouw, jeetje, 25 keer verhuizen! Ik krijg al buikpijn als ik er aan denk dat ik ooit weer moet. Je gezin klinkt heerlijk, met je drie knullen!
ET, wat hebben jullie in relatief korte tijd veel heftige dingen meegemaakt als gezin/familie! De foto van jou met je vader is erg mooi.
En natuurlijk is het fijn dat je nu zelf voor jullie kinderen kunt zorgen, al vind ik het wel lomp van je ex-werkgever om je zo op je eerste werkdag naar buiten te schuiven!
Dutchie, wat leuk om van jou wat meer te lezen. Je bent hier eigenlijk altijd, in OUD, maar ik wist niet zoveel van je. Je lijkt me een heel fijn mens!
Phluphy, wat verschrikkelijk jammer dat je zelf geen muziek meer kunt maken! Ik vind je een heel positief en krachtig persoon, ik hoop dat je ooit weer kunt genieten van het zelf musiceren, dat verdien je wel!
Snoopy, wat een heerlijk verhaal over een heerlijk mens! Je geniet van het leven en bent relaxed en dat stralen je posts ook uit. Ik denk dat je ook een super duizendpootmoeder bent voor Lis en Morris.
Oxymoron, wat een goede post over jouzelf! Petje af! Begrijp ik het goed dat je al die prachtige woorden en zinnen wel kunt schrijven maar niet kunt uitspreken, omdat je direct contact zo moeilijk vindt?
En kun je wel je eigen teksten voorlezen, of is dat ook te lastig voor je?