abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 16:53:11 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66864871
Mooi Tex, duidelijk, maar zeker ook 'krachtig'. Krachtiger dan jij volgens mij zelf soms van jezelf denkt.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:08:27 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66874195
Tex, wat een leuk stuk!
En laat al die -smiley's maar weg hoor, nergens voor nodig.
Ik kan ook duidelijk verschil merken tussen de oude en de OUDer Tex.

Zo, en dan ga ik nu maar eens bijlezen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:36:49 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_66875474
mooi stukje tex, ik ken de "oude" tex niet, maar het is mooi om te lezen dat je blijkbaar door noah zo veranderd bent, dat vind ik mooi om te lezen
stormy waters...
sailin'
  maandag 9 maart 2009 @ 21:43:32 #254
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66875838
Sly, wat een indrukwekkend verhaal.
Leuk ook, dat ik je al zo lang 'ken', uit R&P nog , maar dat van je relaties is nieuw voor me.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † maandag 9 maart 2009 @ 23:18:33 #255
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66880128
Texelonia wat leuk en bijzonder om meer over jou te lezen en dat je zelf ook ervaart dat je bent veranderd. Zeker ook door Noah. Mooi om te lezen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:12:41 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66887878
Even een balletje opgooien.
Ik had me nl. al een tijdje terug zitten bedenken dat het steeds lastiger zal worden om iemand te bedenken, omdat er steeds meer mensen al geweest zijn. En dan zeker omdat er een 'vraag' bij moet.
Zeker bij mensen die je minder goed kent lijkt het me lastig om een vraag te verzinnen terwijl ik echt nog wel wat mensen kan noemen van wie ik wat meer zou willen weten.

Is het een idee om 'de vraag' optioneel te maken? Dus als je wel een prangende vraag hebt, om die wel te stellen, maar dat het achterwege mag blijven als je niks weet?
pi_66887916
Prima toch.
Als dan het stokje doorgegeven is, zijn er misschien wel mensen die nog een vraag kunnen bedenken als evt toevoeging.

edit: zo krijg je juist de - welilcht heel interessante - verhalen van de mensen die (nog) níet zo bekend zijn op OUD, dat is ook een leuke bijkomstigheid. Want juist voor de nieuwkomers lijkt het me moeilijk om een vraag te bedenken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66887939
De vraag kan toch misschien eerst in een PM gesteld worden en als de persoon er niet op wens te reageren kan die misschien wel aangeven in welke richting er dan wel een vraag kan worden gesteld? Het maakt het juist zo leuk dat mensen er open voor staan om een vraag van een andere OUD Fokker te beantwoorden. Anders kan het net zo goed door gaan in het "stel je zelf voor" topic.
pi_66887944
goed idee BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:18:18 #260
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66888027
Zelf vind ik die persoonlijke vraag eigenlijk het leukste en de boeindste verhalen opleveren. Dus aan de ene kant zou ik het jammer vinden als die achterwege blijft. Aan de andere kant heb ik nu zelf veel moeite met het bedenken van een vraag bij een persoon die nog niet geweest is. Maar misschien maak ik het mezelf wel te moeilijk door een vraag te willen bedenken die aansluit bij iemands persoonlijke situatie (zoals miss_sly nu bij mij had gedaan) ipv een algemenere vraag die door meer mensen beantwoord zou kunnen worden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66888047
Wat een goed idee Be! Zo komen de nieuwkomers ook wat aanbod.

Zijn dit de hormonen of ben je normaal ook zo goed met ideeën?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:19:41 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66888061
Tuurlijk Tex, dat is zeker zo, die vraag maakt het extra boeiend.
Idd is het ook een oplossing om gewoon een algemenere vraag te stellen ipv aansluitend op de persoon en zijn/haar verhaal.
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
De vraag kan toch misschien eerst in een PM gesteld worden en als de persoon er niet op wens te reageren kan die misschien wel aangeven in welke richting er dan wel een vraag kan worden gesteld? Het maakt het juist zo leuk dat mensen er open voor staan om een vraag van een andere OUD Fokker te beantwoorden. Anders kan het net zo goed door gaan in het "stel je zelf voor" topic.
Ja, maar kosten wat kost een vraag gaan zitten verzinnen wordt op een gegeven moment ook zo vreselijk geforceerd.
Het ging mij niet om het niet willen beantwoorden, maar omdat het, volgens mij, nu de spoeling wat dunner wordt, lastiger is om iets te verzinnen voor iemand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:20:20 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_66888081
Als de vraag optioneel is, dan mag je altijd een vraag bedenken, maar ben je niet verplicht het te doen. Als je echt niet weet wat te vragen, kan je dus de vraag achterwege laten. Maar dat is dus aan degene die het stokje heeft op dat moment.

(dus tex mag kan gewoon wat verzinnen, maar als ze niets verzonnen krijgt, is het ook niet erg zeg maar).

Gulden middenweg lijkt me.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66888115
ik vind die vraag juist wel een hele leuke extra dimensie. en als je geen nieuwe vraag weet: het mag toch ook wel een vraag zijn die al eens gesteld is? iedereen heeft er weer een ander antwoord op.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:22:07 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66888124
Wat jij zegt bedoelde ik dus ook Troel. Als je wel een vraag weet, vooral doen! Maar als je het even niet weet is het (in mijn ogen) geen enorme ramp.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:39:17 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66888599
Miss_Sly, ik vond je altijd al, en vind je nog steeds, een vrouw naar mijn hart, zo sterk en evenwichtig kom je over, en toch met warmte en humor. Ik heb het je al eerder gezegd via PM maar ik zeg het nog een keer; volgens mij word (ben) jij een geweldige mama voor je meisje!

Tex; ik vind je ook heel erg gegroeid in positieve zin! Mag je best trots op zijn zonder de smileys zoals hierboven al gezegd wordt hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:44:13 #267
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_66888749
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef bixister het volgende:
ik vind die vraag juist wel een hele leuke extra dimensie. en als je geen nieuwe vraag weet: het mag toch ook wel een vraag zijn die al eens gesteld is? iedereen heeft er weer een ander antwoord op.
*Eensch* Goede oplossing, beter goed gejat dan slecht bedacht

Echt een heel leuk topic dit!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_66888772
Hey Loena, hoe is het met jou?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:48:20 #269
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_66888870
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef snoopy het volgende:
Hey Loena, hoe is het met jou?
Hey Snoops goed hoor, ik lurk nog, ben jullie niet vergeten
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_66888923
Mooi, maar ik mis je wel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66889653
Leuk topic dit!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 11:23:20 #272
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66889993
Mooie verhalen meiden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:02:38 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66891473
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef bixister het volgende:
Tuurlijk, maar dat leek me sowieso duidelijk.

Ik probeerde het alleen maar makkelijker te maken voor de mensen die nog moeten.
pi_66891652
Een vraag voor dees of gene hoeft toch niet uitermate ingewikkeld te zijn, je hoeft toch niet in iemands post geschiedenis te spitten om zo een leuke vraag te verzinnen. Kan toch ook een dood simpele vraag zijn als bijv "hoe zijn jullie op de naam van jullie zoon/dochter gekomen" of "dacht je vroeger al dat je nu moeder/vader zou zijn"?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:27:57 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66892346

Maar zo 'simpel' waren ze nog niet langs gekomen, dus ik dacht zelf ook moeilijker dan dat.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:31:27 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66892451
Naar aanleiding van een paar posts in SC geef ik bij deze het stokje door aan Dakota! Ik wilde eerst een vraag stellen nav een post die ik meen gelezen te hebben maar niet meer kan vinden, maar maak me er toch maar iets makkelijker vanaf: Wat maakt jou zo boeiend? Ik las iets over Ierland, een internaat, we willen nu natuurlijk alles van je weten!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66892594
Ik ga er na t schoonmoederbezoekje voor zitten !
wanna rub mah puppeh?!
pi_66892611
Koot, had je het niet allang al ergens opgetypt dan?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:10:44 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66893700
Ja heeft ze ook, maar dan lijkt het weer zo alsof ze zo graag wil.

*typt ook weer lekker verder aan haar levensverhaal...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:13:51 #280
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66893789
Diu, ik baal dat ik mijn memoires al afgerond hebt.
Memmel, zoek je misschien nog een Biografe?

Tex, fijn te lezen dat je zo veranderd bent door de komst van Noah. Ik ken je niet van voor die tijd, dus ik kan alleen zeggen wat ik van je Nu vind. Ik hoop dat je dochter je nog meer zelfvertrouwen gaat geven, je doet het hartstikke goed!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66894595
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:31 schreef texelonia het volgende:
Naar aanleiding van een paar posts in SC geef ik bij deze het stokje door aan Dakota! Ik wilde eerst een vraag stellen nav een post die ik meen gelezen te hebben maar niet meer kan vinden, maar maak me er toch maar iets makkelijker vanaf: Wat maakt jou zo boeiend? Ik las iets over Ierland, een internaat, we willen nu natuurlijk alles van je weten!
Wat dacht je gelezen te hebben eigenlijk ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_66903458
Zooo..

Ik ben dus Dakota 25 jaar('83) En geboren te zwolle. (mijn echte naam post ik hier maar even niet ivm Google, een bijna nooit voorkomende naam en familie )
Mijn moeder werd zwanger op haar 17e van haar eerste kindje, een meisje dat vlak na de geboorte overleed aan meerdere hartproblemen, mijn vader en moeder trokken dit erg slecht. Mijn vader raakte aan de alcohol en kreeg ietwat losse handjes waardoor de relatie uiteraard keihard mislukte. Na weer een 'goedmaak' poging werd mijn moeder zwanger van mijn broer.(4 maanden na de eerste) Zo werd het contact weer iets beter en nadat mijn broer geboren werd ging het weer de verkeerde kant op, mijn vader vertrok, kwam 1 keer terug (de dag waarop ik verwekt werd) (4 maanden na mijn broer) en vertrok weer.
Mijn moeder, toen 19 jaar kon eigenlijk niet voor ons tweetjes zorgen en heeft ons na enkele bezoekjes van mijn vaders niet zo fantastische familie die ons mee wilden nemen met veel geweld, afgezet op de stoep van jeugdzorg (echt op de stoep, met een paar kleren) Die hebben ons weer teruggegeven aan mijn moeder..die ons vervolgens bij een random buurvrouw heeft gedropt..die waren weer in het nieuws geweest voor kindermishandeling dus toen heeft jeugdzorg ons maar weer opgenomen. Daarna kwamen we in een pleeggezin in Deventer waar we 4 jaar hebben gezeten. Helaas was pleegvaders manier van ' pottytraining ' hup onder de koude douche als we in bed hadden geplast niet zo denderend waardoor we weer door pleegzorg ergens anders anders zijn neergezet, dit ging 3 jaar door en toen werd er besloten dat ik maar beter naar een kindertehuis kon gaan, toen was ik 8.. daar heb ik de tijd van mijn leven gehad alleen mocht je daar maar blijven tot je 11e..dus toen heb ik nog wat kindertehuizen en internaten versleten. op mijn 13e leerde ik mijn echte moeder kennen (mijn broer woonde daar inmiddels blabla lang verhaal) en op mijn 14e werd er voor mij besloten dat ik daar ook moest wonen, dat liep verkeerd na een maand en toen ben ik weggelopen..kwam ik weer in internaten, crisisopvang en vervolgens kamertraining. Op mijn 15e ben ik op mijzelf gaan wonen..ook kwam ik toen op de vervolgopleiding (gymn. wel afgerond,2 jaar overgeslagen en vroege leerling vandaar 15) 2 jaar kunstac. gedaan, vond ik niet erg interessant (maar omdat ik 15 was wilde niemand me verder aannemen )..daarna universiteit (communicatiewetenschappen) en de laatste 2 jaar in ierland omdat dit land mij zo ontzettend trok.
Daarna ben ik gewoon wat gaan werken her en der, freelancen (design, reclame etc. ) en voor de lol op mijn 20e weer naar Ierland vertrokken om te Aupairen en Bouncer te zijn (uitsmijtster voor de vrouwen, ik ehb ook 11 jaar op kickboksen en turnen gezeten..niet dat ik iemand met een radslag de kroeg uit heb gewerkt hoor)

Op mijn 17e heb ik mijn vader trouwens eens opgezocht, ik vond hem in lelystad dronken, onder een pinodekbed in een goor huis met stomme vrouw en scheefgeknipte naar poepruikende kinderen. Dus toen ik weer thuis kwam heb ik contact opgenomen met de kinderbescherming en zij hebben de kinderen in een pleeggezin geplaatst (waar ik af en toe nog foto's van krijg) Ik hoorde laatst dat mijn vader nu vrouwloos is en op t bankje voor de Appie heijn woont)

Maargoed verliefd op ierland en ik hoop er ooit weer te gaan wonen maar dat betwijfel ik (vriendlief)
Nu woon ik samen met mijn vriend in Heerhugowaard, ik heb nog steeds zwangerschapsverlof en hij zit in de ziektewet omdat hij herstellende is van kanker. Dus kunnen we nu samen genieten van ons verse dochterliefkindje Ik ben waarschijnlijk de eerste keer dat we ' het' deden zwanger geworden dus wij kennen elkaar net een jaartje. Toch gaat het eigenlijk erg goed..omdat we eigenlijk de hele zwangerschap al bij elkaar op de lip hebben gezeten, hij door zijn ziekte en ik door de zwangerschap weten we erg goed wat we aan elkaar hebben en wat we wel of niet van elkaar kunnen hebben. Ik denk zelf dat we het erg goed doen

En hobby's..mwoah, computers, boeken, muziek (ik heb vandaag een roze kindergitaartje gekocht voor mijn basisschoolformaat handjes)en ontwerpen.
Verder ben ik ook van de Net5 programma's lekker emo'en. Boeken..teveel ik ben zelf dol op literatuur van de oude schrijvers (reve, wolkers,vestdijk)
En ook op emoboeken van Virginia Andrews maar het allerleukste zijn toch echt de kinderboeken.
Muziek..verschilt, pearl Jam, Alice in chains, Pink Floyd, Deep Purple Bruce Springsteen,The Cure, Eva Cassidy, Nizlopi maar ook Jason Mraz enzo.

Films! Adams apples, Thank you for smoking, Elephant, the butchers, Girl interrupted, A love song for bobby long, Juno, Hard Candy (veel cult)
Eten!: Vis alle soorten op ansjovis en kuit na. en stamppot!

Nu moet ik de vraag nog beantwoorden..hmm ik denk dat ik boeiend kan zijn omdat ik geen typical tyke ben, omdat ik door zoveel verschillende personen ben opgevoed denk ik dat er vast wel een stuk of 10 steekjes loszitten bij me:P Verder ben ik erg chaotisch waardoor alles altijd fout gaat en ik ben altijd in voor stomme grapjes. (kleutergedrag )

blabladiebla.

Klaar! En ik geef het stokje door aan...tromgeroffel...

Memmel

Met de vraag Als jij een leeftijd uit je leven mocht kiezen, en je altijd zo oud zou zijn, welke leeftijd zou dat zijn en waarom?
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:06:14 #283
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66904646
Wat een leuk verhaal, en wat heb je een hoop meegemaakt!

Bedankt voor het stokje, ik vind het een supervraag en heb het er vorige week toevallig nog met vrienden over gehad! Ik moet vanavond even op kraamvisite, maar ga er dan aan zitten. vanavond of morgen dus een verhaal!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66905043
Dakota, veel gemaakt joh! Wat dat betreft lijken we wel op elkaar
En wat een leuke vraag voor Memmel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66905051
Hoi Dakota ! Wat een verhaal meid, je hebt al onwijs veel meegemaakt !
Fijn dat je nu gelukkig bent met man en kind !
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:30:06 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_66905420
dakota, onder je "bladieblaatjes" en tussen de regels lees ik een hoop emoties geloof ik, wat een leven joh! Fijn dat je gelukkig bent met je vriend en jullie meisje, houwen zo!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 20:00:21 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66908859
Dakota wat een jeugd Je vertelt het heel luchtig maar jemig hee......
Is je vriend helemaal genezen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:00:52 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66908880
Jeetjemina Dakota!
Fijn te lezen dat je uiteindelijk toch je plekje hebt gevonden!
pi_66909005
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef Lois het volgende:
Dakota wat een jeugd Je vertelt het heel luchtig maar jemig hee......
Is je vriend helemaal genezen?
Ja! het gaat erg goed met hem. Hij gaat binnenkort wel weer werken
wanna rub mah puppeh?!
pi_66909236
Allejezus wat een klotestart heb jij gehad in het leven zeg
Je komt helemaal niet zo over. Dat staat misschien raar zo, maar ik vind je overkomen als zo'n happy persoon, en dat ben je volgens mij ook tegenwoordig, maar dan 'verwacht' je zeg maar niet zoveel ellende erachter. Sterke vrouw
Ik ben erg onder de indruk van je verhaal in elk geval. En van jou, daardoor.

En wat fijn dat het goed gaat met je vriend

[ Bericht 10% gewijzigd door innepin op 10-03-2009 20:26:35 ]
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:18:22 #291
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66909705
Pfff Dakota wat een heftig en emotioneel verhaal zeg... ook ik vind je helemaal niet overkomen als iemand die een heel zwaar leven heeft gehad. Je komt op mij als een vrolijk persoon over. Zo knap dat je zo positief in het leven staat. En wat fijn dat het zo goed gaat met je vriend!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:25:13 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66910023
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ja! het gaat erg goed met hem. Hij gaat binnenkort wel weer werken
Wat fijn Ik vind je verhaal heftig, en ik vind dat je het nu maar knap doet, zo.
Wat ga jij eigenlijk doen in/met de toekomst?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66910113
jeetje Dakota, wat heb jij veel meegemaakt in je leven!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66910678
Ik ben ook absoluut een vrolijk figuur hoor en geniet ontzettend van de kleine dingen (niet van vlinders en rupjes enzo hoor ) Ik heb net bijv. samen met mijn vriend onze pizza als een robot opgegeten En ik ben blij dat ik het slechte voorbeeld heb gehad..nu weet ik bijna hoe ik Elin fijn op kan laten groeien
Ik blijf in de eerste instantie freelance werk doen (het liefst vanuit huis) (ik heb voor een groot warenhuis in NL gewerkt begint met een H en heeft 4 letters (kalenders, agenda's e.d ontwerpen)
Mijn vriend is nog aan de studie (nederlands) en staat voor de klas
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 20:49:04 #295
5428 crew  miss_sly
pi_66911123
Koot, wat fijn dat je zo'n vrolijk persoon hebt kunnen blijven, ondanks alles. Ik geloof absoluut uit alles wat ik van je gelezen heb en ook dit stuk dat je een leuke en goede moeder bent en zult zijn voor Elin.
Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie en dat je vriend goed opknapt. Lekker gelukkig zijn met z'n drietjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:49:54 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66911178
Tex, leuk om wat meer over je te lezen.
Ik kende je idd ook nog toen je nog jonger was (wij allemaal jonger waren ) en heb ook even mijn hart vast gehouden toen je zwanger bleek.
Maar je hebt me zo positief verrast, je bent zo enorm gegroeid.
Je mag met recht trots zijn op wie je nu bent.

Dakota, wat heb jij een lange zware weg afgelegd om je geluk te vinden. Ik sta versteld van je kracht. Je vertelt het allemaal heel luchtig, maar zo is het helemaal niet. Echt fijn voor je dat je nu zo'n geluk voelt. Hoop ook dat je vriend een spoedig herstel geniet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:42:07 #297
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66913666
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Dakota het volgende:
heb net bijv. samen met mijn vriend onze pizza als een robot opgegeten

Ik hoop later weer eens tijd te hebben om echt te reageren. Ik lees alle verhalen wel mee en blijf onder de indruk van wat we met z'n allen meemaken en doormaken
Lekker douchen!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:45:01 #298
108648 cattie
lieve moeder
pi_66913820
Heftig verhaal Dakota! Wat een jeugd zeg... En toch zo goed terecht gekomen, echt heel knap!
pi_66914548
dakota, wat een veerkracht!

ik heb ook te weinig tijd momenteel om op alle verhalen te reageren, maar lees wel mee. indrukwekkende verhalen! en ook gewoon mooi.
pi_66915166
Miss_Sly, wat een bijzonder levensverhaal, heb het een paar keer over gelezen wat je allemaal meegemaakt hebt. Alles lijkt nu zo op zn plekje gevallen te zijn, echt super

Jezus Dakota, wat een rotjeugd heb jij gehad zeg... pff heftig!
Uit de berichtjes die je hier post krijg ik zelf het idee dat jijzelf een superlieve mama bent voor jouw meisje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')