Die muur zag er niet best uit.quote:
Juist wel.quote:
Ja zag ik achteraf ook, maar dat is niet de reden dat hij van dichtbij vol naast schietquote:
Nee het was een slechte vrije trap, maar nog slechter verdedigdquote:
Chelsea en Arsenal toch ook? En de rest moet morgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef RayMania het volgende:
Dat programma ook van Liverpool. Woensdag CL, zaterdag City en vandaag ook weer voetbal.
Wat is je punt? Programma van Arsenal is niet veel beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef RayMania het volgende:
Dat programma ook van Liverpool. Woensdag CL, zaterdag City en vandaag ook weer voetbal.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef Gunner het volgende:
Bendtner !!!!!!!!!!!
1-3
Meestal vervloek je hem, en soms adoreer je hem![]()
Gewoon, dat al die Engelse clubs gigantisch veel moeten spelen. Dat gaat ook ten koste van de competitie (of andersom, ten koste van Europees voetbal). Volgens mij kunnen ze het veel beter plannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is je punt? Programma van Arsenal is niet veel beter.
Denk het niet hoor in Engeland. Er zijn eigenlijk amper weken zonder een doordeweeks programma voor de ploegen die lang Europees spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon, dat al die Engelse clubs gigantisch veel moeten spelen. Dat gaat ook ten koste van de competitie (of andersom, ten koste van Europees voetbal). Volgens mij kunnen ze het veel beter plannen.
Ze lijken er toch elke keer weinig problemen mee te hebben. Elk jaar doet de Engelse top zowel Europees als in de eigen competitie goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon, dat al die Engelse clubs gigantisch veel moeten spelen. Dat gaat ook ten koste van de competitie (of andersom, ten koste van Europees voetbal). Volgens mij kunnen ze het veel beter plannen.
Minder clubs in de PL zou al een goede stap zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Minieme zeges, maar toch zit het nog mee.quote:
Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat chelsea nog kampioen kan worden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
Heerlijk, die slechte overwinningen die je er zo moet uitslepen op een natte dinsdagavond.
Maar de drie punten tellen net zo hard.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat chelsea nog kampioen kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |