Die muur zag er niet best uit.quote:
Juist wel.quote:
Ja zag ik achteraf ook, maar dat is niet de reden dat hij van dichtbij vol naast schietquote:
Nee het was een slechte vrije trap, maar nog slechter verdedigdquote:
Chelsea en Arsenal toch ook? En de rest moet morgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef RayMania het volgende:
Dat programma ook van Liverpool. Woensdag CL, zaterdag City en vandaag ook weer voetbal.
Wat is je punt? Programma van Arsenal is niet veel beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef RayMania het volgende:
Dat programma ook van Liverpool. Woensdag CL, zaterdag City en vandaag ook weer voetbal.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef Gunner het volgende:
Bendtner !!!!!!!!!!!
1-3
Meestal vervloek je hem, en soms adoreer je hem![]()
Gewoon, dat al die Engelse clubs gigantisch veel moeten spelen. Dat gaat ook ten koste van de competitie (of andersom, ten koste van Europees voetbal). Volgens mij kunnen ze het veel beter plannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is je punt? Programma van Arsenal is niet veel beter.
Denk het niet hoor in Engeland. Er zijn eigenlijk amper weken zonder een doordeweeks programma voor de ploegen die lang Europees spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon, dat al die Engelse clubs gigantisch veel moeten spelen. Dat gaat ook ten koste van de competitie (of andersom, ten koste van Europees voetbal). Volgens mij kunnen ze het veel beter plannen.
Ze lijken er toch elke keer weinig problemen mee te hebben. Elk jaar doet de Engelse top zowel Europees als in de eigen competitie goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon, dat al die Engelse clubs gigantisch veel moeten spelen. Dat gaat ook ten koste van de competitie (of andersom, ten koste van Europees voetbal). Volgens mij kunnen ze het veel beter plannen.
Minder clubs in de PL zou al een goede stap zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Minieme zeges, maar toch zit het nog mee.quote:
Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat chelsea nog kampioen kan worden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
Heerlijk, die slechte overwinningen die je er zo moet uitslepen op een natte dinsdagavond.
Maar de drie punten tellen net zo hard.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat chelsea nog kampioen kan worden?
Tegen wie speelt Feyenoord?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond ECHT voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogalquote:
De rol van Van der Sar bij die reeks wordt in Nederland ook zwaar overschatquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef leroytje het volgende:
[..]
NogalDe bal komt laag, en Sar ligt op de grond, hoeft em alleen maar tegen te houden.
Maar de bal stuitert, en hij duwt de bal zo voor de voeten van Lovenkrands
quote:1932: Right then, Van der Sar fans, listen carefully, I shall say this only once. The Dutch keeper needs another 89 minutes to take Danny Verlinden's European league record. He'll need to not concede for another five matches and 65 minutes to beat the world record. By the way, I read today that Van der Sar has made an average of three saves per match this season. I know. Three!! It works out at one every 37 minutes.
Misschien nog knapper ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De rol van Van der Sar bij die reeks wordt in Nederland ook zwaar overschat
[..]
Tja, om diezelfde reden werd (wordt?) Cech zo overschat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De rol van Van der Sar bij die reeks wordt in Nederland ook zwaar overschat
[..]
Gek,quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien nog knapper ook nog.
Hij krijgt al weinig te doen en wat hij krijgt te doen pakt hij.
Zo kan hij dus normaliter niet in de wedstrijd groeien door middel van veel saves.
Maar nu even niet
Terry werd speler van het jaar toen Chelsea die eerdere reeks neerzette, dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tja, om diezelfde reden werd (wordt?) Cech zo overschat.
Oh wat ergquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Godverdomme, alle streams weg. Fijn.
Flikker op stumperd, wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh wat erg
Een echte fan heeft toch Sport 1?
Streams zijn voor paupers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Flikker op stumperd, wat heeft dat ermee te maken?
Prima, kruip nu maar weer terug in je hoekje en ga lekker krassen.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh wat erg
Een echte fan heeft toch Sport 1?
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat die nu nog altijd bij Manchester zou spelen en niet eens onverdienstelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lekker verdedigd, en goed doorgegaan door Park.
Hij speelt verrassend veel dit seizoen ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat die nu nog altijd bij Manchester zou spelen en niet eens onverdienstelijk
Ideale twaalfde man en die jongen blijft lopen he.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij speelt verrassend veel dit seizoen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |