ik vind het in ieder geval geen verkeerd initiatiefquote:Directeur Franse publieke omroep wil 'oortjes' verbieden
Het peloton moet het in de aanstaande Tour de France wellicht zonder communicatiemiddelen stellen. Daniel Bilalian, directeur van de Franse publieke omroep, wil dat er een einde komt aan de 'oortjes'bij de renners, zo meldt L'Equipe woensdag. Bilalian hoopt dat er daardoor meer initiatief wordt genomen door renners.
Ik heb het ook nog niet gespotquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
of heb ik het nieuwe centrale topic gemist?
Tsja, ze hebben allebei niet veel kans. Ballan is betere renner, alhoewel niet zozeer op parcour van AGR, maar zal aardig vermoeid zijn na RVV en PR. Leukemans zal te kort komen. Nee, ze gaan allebei niet winnen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef Wombcat het volgende:
In vervolg op de discussie van het vorige topic: Ballen die AGR wint, vind ik iig waarschijnlijker dan Björn Leukemans.
Idd goed plan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me idd niet verkeerd als die oortjes verboden worden.
Die hebben verbazingwekkend vaak een kapot oortjequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:50 schreef Dpadnul het volgende:
Ik vraag me echt af of het afschaffen van die oortjes nu echt veel gaat veranderen qua koersverloop. Er wordt nu al met zoveel meer tactiek gekoerst dan in het verleden. Renners krijgen gewoon een bepaalde rol toegedeelt die ze moeten spelen, enkel types als Voeckler en Devolder zullen wat moeilijker te controleren zijn lijkt me, maar volgens mij luisteren die nu ook al niet al te best.
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef -skippybal- het volgende:
Carl Berteele nu ook weer lekker. Dat Roelandts in het voorjaar bij iedere koers die een spurt wordt, gaat winnen. Net als Cavendish, want daar is volgens Carl he-le-maal niks tegen te beginnen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:51 schreef Dpadnul het volgende:
misschien dat Vannieuwkerke nog een relativerende noot kan brengen morgen
De laatste 10 jaar werd de RvV 6 keer gewonnen door een Belg, Parijs-Roubaix 5 keer en Gent-Wevelgem 4 keer, waarbij 2 keer alle 3 in hetzelfde jaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef TheArt het volgende:
JaDit is ook weer zo irreëel als wat. Die hele week van RVV, GW en P-R wordt allemaal gewonnen door Belgen. Er komt dus geen buitenlander aan te pas
Het gaat me erom dat ze allemaal in één jaar gewonnen worden door een Belg. Dat komt niet zo vaak voor. De laatste tien jaar gebeurde dat alleen in 2000 en 2005.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar werd de RvV 6 keer gewonnen door een Belg, Parijs-Roubaix 5 keer en Gent-Wevelgem 4 keer, waarbij 2 keer alle 3 in hetzelfde jaar.
Buitengewoon vergezochte gok om te denken dat dat dit jaar ook zou kunnen gebeuren, inderdaad.
dat maakt het nog steeds niet overdreven vergezocht!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat ze allemaal in één jaar gewonnen worden door een Belg. Dat komt niet zo vaak voor. De laatste tien jaar gebeurde dat alleen in 2000 en 2005.
Nee, maar wel vrij onwaarschijnlijk met de stand van zaken in het wielrennen tegenwoordig en dat er toch meer sterke buitenlanders zijn dan vroeger.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat maakt het nog steeds niet overdreven vergezocht!
ik zeg het je, Boonen wint ze alle drie dit jaarquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, maar wel vrij onwaarschijnlijk met de stand van zaken in het wielrennen tegenwoordig en dat er toch meer sterke buitenlanders zijn dan vroeger.
Dat sowieso niet, want hij neemt de laatste jaren altijd een snipperdag tijdens GWquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik zeg het je, Boonen wint ze alle drie dit jaar
En meer sterke Belgen. Als er 10 kanshebbers zijn om RvV of PR te winnen, dan zijn daar nog steeds 5 Belgen bij. Het grootste probleem is Gent-Wevelgem.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef TheArt het volgende:
Nee, maar wel vrij onwaarschijnlijk met de stand van zaken in het wielrennen tegenwoordig en dat er toch meer sterke buitenlanders zijn dan vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |