Nee wat danquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:31 schreef Adothehague het volgende:
Oke jammer, wil wel weten waar de fout zat eigenlijk.
Ik kan me niet voorstellen dat het iets met turbulentie oid geweest is.
Een vliegtuig kan daar gewoon tegen.
Kan me ook haast niet voorstellen dat het iets technisch was aangezien er nooit 2 motoren tegelijk uitvallen. Een getuigen kan wel zeggen dat de motor is uitgevallen, en dat zal best kloppen maar bij een landing gaat (afhankelijk van de wind) de motor soms helemaal uit, of zo zacht draaien dat je denkt dat hij uit is.
Te volgen op: http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Die persconferentie komt volgens mij niet live op TV?
Waar kan ik hem op internet dan kijken.....
http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Die persconferentie komt volgens mij niet live op TV?
Waar kan ik hem op internet dan kijken.....
Dat had gewoon de verklaring van de MP kunnen zijn. En dan heb je iets, en niet niks.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die verklaring kwam van Minister Eurlings, niet van de MP. Je kunt het nutteloos vinden ja, maar ik vind het beter dan niets.
Ik neem aan dat de MP ook met eigen ogen wil aanschouwen wat er is gebeurd, om beeld te vormen van de situatie.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Al die ooggetguigen zeggen dat dat ding heel veel herrie maakte. Was dat dan omdat het vliegtuig zo laag vloog, of misschien doordat de piloten faalde en per ongeluk reverse thrust hadden aangezet. Daardoor verlies je dus al je speed.
Maja dat zou wel heel erg zijn
Ik geloof niet dat zoiets zomaar zonder een beveiliging uit te schakelen kan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Al die ooggetguigen zeggen dat dat ding heel veel herrie maakte. Was dat dan omdat het vliegtuig zo laag vloog, of misschien doordat de piloten faalde en per ongeluk reverse thrust hadden aangezet. Daardoor verlies je dus al je speed.
Maja dat zou wel heel erg zijn
het zijn turken hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ja dat doe je ook per ongeluk.
Als je het niet weet, hou dan je mond alsjeblieft
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Een van de passagiers die ongedeerd uit het toestel kon komen vertelde voor de camera al dat hij kerosine rook op het moment dat hij het toestel verliet. Volledig out-of-feul kon dus al uitgesloten worden.
wat hij zegtquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ja dat doe je ook per ongeluk.
Als je het niet weet, hou dan je mond alsjeblieft
Ik denk eerder in dit geval een menselijke fout.quote:
Dat is helemaal het laatste wat kan. Een normaal vliegtuig landt toch niet recht naar benedenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik denk eerder in dit geval een menselijke fout.
Als je zo dicht bij de landingsbaan zit en al helemaal op je koers maar de baan net niet haalt dan lijkt het mij dat er iets fout is gegaan tijdens het landen. En dat word vaak door de piloten gedaan, en niet op de automatische piloot zoals een deel van de vlucht wel.
Het landen en opstijgen zijn de dingen waar de piloot echt invloed op heeft en waar zijn rol belangrijk in is. (de rest ook wel, maar in mindere mate.)
Dat is vooralsnog nog maar de vraag of het helden zijn. Het zijn of helden of enorme prutsers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef bentham het volgende:
Die piloten...
Waarschijnlijk echte HELDEN!
Kijk hoeveel mensen hier heelhuids uit zijn gekomen en de piloten zelf hebben het niet eens overleefd!
volgens mij mag je dit best een klein wondertje noemen jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:34 schreef Andromache het volgende:
Moet ik het niet in brand vliegen van het toestel dan als een godswonder zien? Aangezien er nog wel kerosine in het toestel zat? Met andere woorden, hoe groot is de kans dat zo'n bak in de fik vliegt bij een crash?
Vliegtuig was natuurlijk ver leeg. En gezien de ondergrond lijkt me dat de kerosine vrij snel in de grond zou kunnen weg lekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:34 schreef Andromache het volgende:
Moet ik het niet in brand vliegen van het toestel dan als een godswonder zien? Aangezien er nog wel kerosine in het toestel zat? Met andere woorden, hoe groot is de kans dat zo'n bak in de fik vliegt bij een crash?
Propaganda!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Turkse pers snel en trots
http://www.telegraaf.nl/b(...)snel_en_trots__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |