90% gebruikt, meesten worden alleen niet gepakt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:32 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken. word je gepakt met rotzooi.
Of dat waar is of niet daar laat ik mij niet over uit maar als je al ruim 15 jaar bezig bent, nooit gepakt bent cq nooit gebruikt hebt en je niets meer te bewijzen hebt dan ben je toch wel een stuk voorzichtiger. Kijk tegen wie hij vocht in zijn laatste gevecht, daartegen had hij echt geen steroids nodig. Hij kon nog een paar wedstrijden tegen C-niveau vechten en door gaan als promotor. Nu heeft hij zijn naam beschadigt als vechter en als promotor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
90% gebruikt, meesten worden alleen niet gepakt.
Weet van steroiden zelf niet zoveel maar gezien zijn leeftijd verwacht ik dat veel van de dingen wat hij gebruikt te maken heeft met sneller herstel etc. Want ook al issie oud, en was zijn tegenstander poep, hard trainen doet hij altijd. En dat wordt moeilijk op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Of dat waar is of niet daar laat ik mij niet over uit maar als je al ruim 15 jaar bezig bent, nooit gepakt bent cq nooit gebruikt hebt en je niets meer te bewijzen hebt dan ben je toch wel een stuk voorzichtiger. Kijk tegen wie hij vocht in zijn laatste gevecht, daartegen had hij echt geen steroids nodig. Hij kon nog een paar wedstrijden tegen C-niveau vechten en door gaan als promotor. Nu heeft hij zijn naam beschadigt als vechter en als promotor.
quote:Monster Inc.: Kevin Randleman reportedly signs with Strikeforce
You've got PMquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Dacide het volgende:
straks of morgen kaartjes voor ufc kopen
heb er zin in !
quote:LOS ANGELES — The SHOWTIME Mixed Martial Arts announce team, led by play-by-play broadcast veteran Gus Johnson, mixed martial arts experts Mauro Ranallo and Stephen Quadros and MMA legends Frank Shamrock and Pat Miletich will combine to create one of the most experienced and versatile groups in the history of the sport.
link?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef roepdeman het volgende:
Deze twee dudes gaan PPV sellen!!! Als je de persconferentie kunt bekijken doe het en je leert gelijk wat goede marketing is!
23quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Paxlie het volgende:
die muziek is van wm23 of 24 idd
ze weten het wel goed te verkopen ja
quote:
.quote:Shinya Aoki vs. Hayato Sakurai set to open DREAM 8 welterweight GP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |