Voor UFC Fight members afgelopen maandag alquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zijn er al kaarten te koop dan?
quote:Lyoto Machida to replace Quinton Jackson against Rashad Evans at UFC 98 on May 23
Zat eraan te komen he... Rampage is licht geblesseerd.quote:
Zeer goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
1 Sitzplatz Normalpreis 287,00 EUR
2 Sitzplatz Normalpreis 177,00 EUR
3 Sitzplatz Normalpreis 102,00 EUR
4 Sitzplatz Normalpreis 85,00 EUR
5 Sitzplatz Normalpreis 68,00 EUR
6 Sitzplatz Normalpreis 56,50 EUR
Als ik ga neem ik denk ik nummertje 3
Heeft hij dat opgelopen tijdens de UFC 96 dan? Het leek zelf tijdens het gevecht dat hij bijna nergens last van had..quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zat eraan te komen he... Rampage is licht geblesseerd.
Het zal sowieso wel weer een supergevecht worden. Hoop dat ze 't een beetje kunnen rekken.. Niets is jammerder als 't maar 1 ronde (of zelfs korter) duurtquote:Maar ik vind het helemaal niet erg zo. Machida heeft wat mij betreft z'n titleshot wel verdiend en Rampage mag later tegen de winnaar van Machida vs Evans, dus krijgt daarna een titleshot.
Ben heel benieuwd wie de agressor is bij Machida vs Evans. Ik heb in ieder geval veel zin in dat gevecht!
Here's to hoping Davis knocks Hardy the fuck out.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zou dit de volledige card zijn btw?
Main Card
Catchweight (195 lb) bout: Wanderlei Silva vs. Rich Franklin[5][6]
Welterweight bout: Marcus Davis vs. Dan Hardy[7]
Welterweight bout: Mike Swick vs. Ben Saunders[8]
Heavyweight bout: Cain Velasquez vs. Heath Herring[9][10]
Lightweight bout: Caol Uno vs. Spencer Fisher[11]
Preliminary Card
Lightweight bout: Dale Hartt vs. Dennis Siver[12]
Middleweight bout: Alan Belcher vs. Alessio Sakara[13]
Heavyweight bout: Mostapha Al Turk vs. Todd Duffee[14]
Heavyweight bout: Stefan Struve vs. Denis Stojnic[15]
Welterweight bout: Paul Taylor vs. Peter Sobotta[16]
Lightweight bout: Terry Etim vs. Justin Buchholz[17]
Voor zover ik begrepen heb is het al gebeurd tijdens het trainen voor zijn gevecht tegen Wanderlei Silva, dus al een tijdje terug.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft hij dat opgelopen tijdens de UFC 96 dan? Het leek zelf tijdens het gevecht dat hij bijna nergens last van had..
[..]
Preliminary Cardquote:* Middleweight Championship bout: Anderson Silva vs. Thales Leites![]()
* Light Heavyweight bout: Chuck Liddell vs. Mauricio Rua![]()
* Light Heavyweight bout: Brian Stann vs. Krzysztof Soszynski
* Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Antoni Hardonk![]()
* Light Heavyweight bout: Luiz Arthur Cane vs. Steve Cantwell
Best een aardige card. Hardonk zal zijn handen vol hebben aan Kongo. Wat me trouwens ook een interessant gevecht lijkt is Carwin vs Kongo.quote:* Middleweight bout: Denis Kang vs. Xavier Foupa-Pokam
* Middleweight bout: Nate Quarry vs. Jason MacDonald
* Middleweight bout: David Loiseau vs. Ed Herman
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. David Bielkheden
* Welterweight bout: Ryo Chonan v TJ Grant
* Lightweight bout: Matt Wiman vs. Sam Stout
take-down-defencequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef Jajong het volgende:
Page is al een tijd geblesseerd idd. Kongo gaat Hardonk proberen te LnP'en waarschijnlijk. Staand legt ie 't af en dat weet hij ook.
quote:Former WWF Intercontinental champion and MMA legend Ken Shamrock has been suspended for one year and fined $2,500 by the California State Athletic Commission after testing positive for three different types of steroids, according to the Los Angeles Times.
Shamrock will be allowed to appeal the decision. Shamrock tested positive for Norandrosterone, Noretiocholanolone and Stanozolol after a 2/13 win in California over Ross Clifton. It was Shamrock's first win in close to four years.
How the suspension will change the planned Shamrock vs. Bobby Lashley fight scheduled for 3/21 in Pensacola, Florida remains to be seen but most States will honor a suspension levied elsewhere.
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Shamrock is een jaar uit de cage/ring. Geschorst voor 3 steroids
[..]
Idd, en de match met Lashley is nu ook wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:32 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:53 schreef Fokski het volgende:
Kerel van Tapout, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat dat precies is. Reality show dat met MMA te maken had? Even goed treurig.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Shamrock is een jaar uit de cage/ring. Geschorst voor 3 steroids
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |