* Juffrouw Jannie vond het een leuke opmerking, dus ik dacht ik meld het hier even.
------------------
Juffrouw Jannie zegt -----!
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 24 December 1999).]
quote:
op 12-24-1999 om 10:33 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Thomas Acda omschreef Willem vanavond in het programma "dit was het nieuws" als: Het vleesgeworden paard van Troje.
Hij zat zichzelf (net zoals vele anderen) erg druk te maken over de vieze praktijken van Willem.* Djeez Jannie vond het een leuke opmerking, dus ik dacht ik meld het hier even.
En Raoul Heertje had een een schijthekel aan BB, kon niet geloven dat hier zoveel mensen na keken. Ook de Ruudimitatie van Paul de Leeuw vanvond in het bad was prachtig. Hij had het erover dat Willem een maatjesnaaier was en niet met maatjesnaaiers kerst wilde vieren en daarom maar alleen in het bad zat... BTW, wat kunnen we van Youp verwachten over BB met zijn oudejaarsconference ???
Gegroet,
Djeez
Jammer Willem, geen 250K voor jou en die afspraak met Ruud in Januari gaat vast ook aan je neus voorbij!
Willem moet het in ieder geval niet van z'n uiterlijk hebben....en ook niet van z'n innerlijk!!!
quote:
op 12-25-1999 om 10:52 AM schreef MissAverage het volgende:
Wat mij is opgevallen, de keren dat Willem Bart zijn uiterlijk beschrijft.."een markante kop....een mooie vent..."
Of dat nu jaloezie is, of gewoon een constatering óf met andere woorden willen zeggen "Bart moet het van zijn uiterlijk hebben" 'k heb geen idee waarom hij er zo over door zit te zagen....Willem moet het in ieder geval niet van z'n uiterlijk hebben....en ook niet van z'n innerlijk!!!
Willem weet dat hij niet kan winnen, terwijl hij dat nu juist zo graag wil.
Hij probeert zichzelf wijs te maken dat dat niet door hem komt maar door het oppervlakkige publeik dat voor een mooie kop gaat ipv voor zijn nobele inborst .
Willem probeert de morele winaar te worden
Ha ha ha ha
Iedere keer schrik ik weer van je signature: willem komt naar je toe deze zomer.
Als hij naar het zuiden komt, heb ik dringend wat te doen in het noorden.
groetjes eli
"sneakyness kills itself"
quote:
op 12-25-1999 om 01:27 PM schreef eli het volgende:
otaku-sanIedere keer schrik ik weer van je signature: willem komt naar je toe deze zomer.
Als hij naar het zuiden komt, heb ik dringend wat te doen in het noorden.
groetjes eli
Eli, de signature is een beetje serieus geintje.
Wat ik er mee bedoel is dat VOO Willem gemaakt heeft, dus waar we VOO straks zien kijken eigelijk tegen Willem aan.
Gelukkig laat VOO je wel tijdig weten wanneer je naar het noorden moet, misschien kun je de "Echte" Willem even troosten .
Maar goed, het troosten ( ook van de enige echte Willem ), sorry, mag iemand anders van me overnemen.
Ik bedank op een vriendelijke manier.
groetjes eli
Dan staan ze in de studio, heeft Bart 70% van de stemmen en Ruud 25% en Willem zo'n heel klein balkje van z'n familie en vrienden(?).
Whahahahah
En het wordt dubbel zo mooi als Bart dan ook nog eens het geld deelt met Ruud en Willem helemaal 0,k krijgt.
Whahahahahahahahahahah
CONVERSATIE IN DE SLAAPKAMER:
B:
W; Wat zeg je Bart?
B:
R: Heee, holakideee, Bart imiteer Tedje!
W; Tedje?
R; ja, Ted de Braak!
W;
B;
R; he Bartje alles kits?
B; Ik ben het spouugzat hier!
Er moet mij iets van het hart nu BB aan het leeg bloeden is. We dus aan het einde zijn en een beetje kunnen evalueren.
Dit is de derde topic gewijdt speciaal aan Willem. Er waren andere topics, niet gewijd aan Willem, maar waarin emmers stront over hem heen zijn gegooid.
Kritiek uitoefenen op iemand of het gedrag van iemand is mijns inziens zeer OK. Maar ik vind, dat je te ver gaat als je iemand respectloos en met minachting behandelt.
Ik vind dat wij hier te ver zijn gegaan op dit forum. Het maakte niet uit wat Willem deed; de kotsgriezeltjes waren niet van het scherm te branden. Maakte niet uit of Bart precies hetzelfde deed; het was allemaal hallelujah. Als Bart het maar deed dan was het goed.
Hebben wij dan helemaal niet in de gaten, dat het er alleen maar op aankomt hoe je gemanipuleerd wordt en hoe je jezelf laat manipuleren en hoe je zelf uiteindelijk weer manipuleert.
Dat was in het geven van afkeuring of voorkeuren in ruime mate het geval naar mijn mening.
Nooit, maar dan ook nooit, is er om een slotje gevraagd als de minachting en de respectloosheid tegenover een BB-huisbewoner weer eens ernstig de spuigaten uitliep. Ook niet door onze Opperslotjesvraagster .
Slotjes werden alleen maar gevraagd als iets off-topic was. Of als sommige Fok!kers zich niet zo "gezellig" gedroegen. Of als er een heel klein beetje kritiek kwam op een Fok!kertje.
Vooral meegaan met de meerderheid was op dit forum het parool. Vooral tegen Willem. Laffe meeloperij in vele gevallen.
Je kunt misschien wel zeggen dat is de Vrijheid van Meningsuiting, maar ik zet daar vraagtekens bij.
Een van de meest stuitende voorbeelden van meeloperij vond ik het volgende citaat : (....., ik wilde het vanmorgen al tikken....,maar dacht dat ik de enigste was, gelukkig niet, zo te lezen.)
Overigens ging dit niet over Willem, maar over barry.
Alles overziende denk ik dat er met de vrijheid van meningsuiting op dit forum niets aan de hand was, maar dat we ons wel eens mogen afvragen of dat ook het geval is geweest met de vrijheid van meningsVORMING.
Nog kerstgroeten van Marijke, zij is zojuist het Kielerkanaal binnen gevaren.
Bedrukte stemming
De sfeer bij het ontbijt is een beetje bedrukt. Alle drie de bewoners kijken er een beetje tegenop om weer in de buitenwereld te komen. Vooral Willem heeft er moeite mee. Gisteravond werden er van over de schutting een aantal onvriendelijke bewoordingen naar zijn hoofd geslingerd, en Willem is daar duidelijk nog van onder de indruk. De andere bewoners proberen hem een beetje op te vrolijken.
Ruud stelt voor na het ontbijt wat te gaan voetballen om de zinnen ergens anders op te zetten, maar aan zijn voorstel wordt geen gehoor gegeven. Stilletjes wordt er doorgegeten.
Overigens heb ik soms wel degelijk om slotjes gevraagd als iemand in mijn ogen te ver ging, maar Opa, doe net als ik gebruik daar E-mail voor: phileine@fokzine.net of juul@fokzine.net , want om slotjes vragen in het topic zelf levert alleen maar zinloze discussies op. Maar opa, ik onderschrijf je betoog volledig, fatsoensnormen zijn soms errug rekbaar blijkbaar.......
Maar je ziet bijvoorbeeld, na Willem's DBK scene van vandaag dat dat de W 'haters' een stuk stiller maakt. Emotie maakt kennelijk wat los.
Willem wordt straks mischien naar het kruis gedragen, VOO is de judas. Want de uitzending van gisteren stond in het teken van kerst, en daarom was er weinig opmerkelijks over W aan te tekenen. Behalve de cliffhanger natuurlijk, toen moest het onderwerp weer over W gaan.
Dit wordt een grimmige week, vooral door het besef van de bewoners hoe VOO dingen (kan) aanpakken. (zie bart in DBK, W die uitgemaakt wordt voor matennaaier).
bogus.
Dus: Hup; omhoog.
Een dikke Tût ook voor Marijke
Maar wees er van overtuigd, dat ik er wel van ga groeien en Marijke doet ook al mee.
Een smok voor alle Fok!kers; maar een dikke voor AYLA T.
opa
quote:
op 12-27-1999 om 02:39 AM schreef evert het volgende:
De laatste reacties zijn mij uit het hart gegrepen. Ik heb ook Willem niet als favoriet genoteerd, maar dat betekent niet dat hij als een soort 'NSB'er' (een citaat) neergezet dient te worden. Dat verdient hij gewoon niet en zo een conclusie mag nooit getrokken worden op basis van een selectie van uitgezonden beelden door Veronica.
Want Willem verdient zeker bewondering voor het feit dat hij daar al 100 dagen zit. Als je de gevolgde tactiek niet ziet zitten, prima. Maar dat is geen reden om hem uit te maken voor alles wat lelijk is. Want wie ben jij om zo te oordelen?Precies! Willem hield zich in het begin erg op de vlakte, wat ik me erg goed kan voorstellen met allerlei wildvreemde bewoners in een wildvreemd huis. Hij zag daarbij meteen waar hij zich nuttig kon maken, in de keuken, en dit leverde hem na een moeizame start met erg veel nominaties, later van de bewoners in ieder geval veel waardering op. Ook ik vond Willem in het begin allerminst vervelend overkomen, en zelfs wel sympathiek.Pas de laatste weken laat hij ook een andere kant van zichzelf zien (of laat Veronica ook een andere kant van Willem zien). Maar ik kan me niet voorstellen dat de andere bewoners geen vervelende andere kant hebben, mijns inziens zeker wel. Een Bianca bijvoorbeeld, had ik nog niet eens gezien, maar wel gehoord in de introductie-aflevering, en toen kreeg ik al spontaan aan alle kanten heel erge jeuk!
Van alles wat je fout doet (ALLES DUS) kunnen we een hoop leren!!!
-----------------------
Finale-poll: klik hier
quote:
op 12-26-1999 om 11:48 AM schreef opa het volgende:
Een van de meest stuitende voorbeelden van meeloperij vond ik het volgende citaat : (....., ik wilde het vanmorgen al tikken....,maar dacht dat ik de enigste was, gelukkig niet, zo te lezen.)
Overigens ging dit niet over Willem, maar over barry.
Sorry voor de Off-Topic reactie, ik hoef niet alles te pikken. Mijn mail is naar jou onderweg, ik ga verder niet op het forum lopen schreeuwen zoals jij soms doet. Toon toch eens karakter man! *zucht*
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 December 1999).]
Bart zou gaan winnen dat wist ik al sinds de "Sabine-periode" dat iedereen me toen voor gek uitmaakte nam ik op de koop toe. Zelfs hier in het forum was Bart toen de gebeten hond....hij kon het niet goed doen.
Maar nu zo tegen het einde zie ik alle blaadjes hier ineens de andere kant op wijzen....Willem is dus niet de enige gluiperd.....
Je hebt groot gelijk, meid. Je hoeft niet over je te laten lopen. Geef OPA zijn vet maar eens. Of het helpt betwijfel ik, maar het lucht wel op!
(dit waren mijn eerste kotssmileys op dit forum.....dat zegt genoeg....)
beppie
quote:
op 12-27-1999 om 09:00 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Deze reactie was inderdaad van mij. Opa weet je wat ik nu zo laf vindt van jou?...je uiten over mensen in een forum, met zeer scherpe steken en vervolgens er niets mee doen. Ik ga nu erg off-topic ik weet het maar waarom hou jij niet eens op met zulke dingen?..je verpest het niet alleen voor mij maar voor meerderen. Dat heb je ook gedaan in de topic van Phileine (moderators, topics), opnieuw staat daar iets dat mij betreft, ik had er een hele reactie staan maar heb die verwijderd omdat ik geen gezeik wil. Mijn vraag is waarom, mail dan eens een keer GODVERDOMME en hou op met die opmerkingen in het forum te zetten die anderen op het verkeerde been doen zetten. Jij doet dat vaker, zeg dan gewoon oliebol ik vindt jou maar niets. Als ik deze dagen vertrek zul jij je kapot lachen en is ook niet erg maar leer zulke nare eigenschappen eens af, doe het dan voor een ander. Soms denk ik wel eens jammer dat je opgestaan bent, wees toch eens verdomme een vent.Sorry voor de Off-Topic reactie, ik hoef niet alles te pikken. Mijn mail is naar jou onderweg, ik ga verder niet op het forum lopen schreeuwen zoals jij soms doet. Toon toch eens karakter man! *zucht*
1..2...3....4.....5......6.......7........8.........9..........10,
Verrek Sombie het werkt .
Oliebol,
Ik zal uitermate uitgebreid en gemotiveerd hier op terug komen. Maar eerst ga ik (nu al) naar Hamburg.
GrtZ. opa.
Over het hele Willem-gedoe, Opa kijk eens even in mijn topic: Laat hem nou maar!
Dit zegt genoeg dacht ik.
Maar jongens toch! We gaan hier elkaar toch niet af zitten maken op het forum? Discussies vind ik prima, maar maak het niet persoonlijk!! Oliebol en Opa geef het op en val elkaar toch niet zo aan. Zo wel, ga elkaar dan lekker mailen, maar zet het niet op het BB-forum.
Wat een vreemde stemming hangt hier ineens. Wordt de spanning ons iets teveel?
quote:
Van dutchie - 27 December 1999 @ 12:40. Maar jongens toch! We gaan hier elkaar toch niet af zitten maken op het forum? Discussies vind ik prima, maar maak het niet persoonlijk!!
Kan het nietanders dan eens zijn met deze opmerking. Teveel topics worden nu gebruikt om gal te spuien over medefokkers die niet bevallen, zozeer dat het oorspronkelijke onderwerp er niet meer toe doet.
Heb je over een medefokker iets te klagen ? Prima, stuur mij even een mailtje
juul@fokzine.net, nog beter, stuur een mailtje naar degene waar je je zo aan ergert en wie weet kom je er samen als nog uit !
BB duurt nog maar een paar dagen, laten we proberen om deze laatste dagen gezellig samen hier op FOK!Forum door te brengen !
Ik stel voor dat we de laatste dagen van BB vooral nog even proberen te genieten en er een aantal leuke discussies op het FF van maken. Zal voor mij iig afkicken worden vanaf vrijdag.
En laten we ons concentreren op blijdschap voor de winnaar en niet de haat voor Willem, die krijgt het al zwaar genoeg.
Uiteraard mag er best eens een krititsche noot aan Willems adres geplaatst worden
Kan hij zijn eer nog redden: schuldbekentenis, boetedoening, ...? Of is het al te laat? Ruud heeft hem al vergeven, maar gaat Willem ver genoeg om andere mensen zo ver te krijgen? Of zijn er nog meer opties ?
quote:
op 12-27-1999 om 01:12 PM schreef Juul het volgende:
Kan het nietanders dan eens zijn met deze opmerking. Teveel topics worden nu gebruikt om gal te spuien over medefokkers die niet bevallen, zozeer dat het oorspronkelijke onderwerp er niet meer toe doet.
<snip>
Juul,
dat Fokkers hier elkaar bijvallen wanneer 1 van hen met 'zinloos verbaal geweld' bejegend wordt, vind ik net zomin verwonderlijk in het FOK!Forum-BB-huis als in dat BB-huis in Almere. Verbondenheid is het minste wat je kunt verwachten na 3 maanden onderlinge ontmoetingen (soms dagelijks).
Dat er vaak niet ge-emaild wordt, is ook omdat lang niet iedereen zijn e-mail in het Profiel heeft staan, en men juist aan het 'slachtoffer' wil laten zien dat er ook positieve meningen over hem of haar zijn.
Dan wat dit Topic betreft: zolang een Topic geopend wordt met:
"Hier mag je ALLES kwijt over Willem is dat niet heerlijk?" citaat van Phileine, in een poging tot ordening,
kunnen alle lezers hier dan ook ALLES verwachten. Dat geldt dus ook voor Opa, en had hij zich niet hoeven verbazen dat dat weer 'meeslepend' op anderen werkt. Dat hoort bij Fora.
Heeft er wel eens iemand over nagedacht dat juist Oliebol misschien een iets verminderd incasserings-vermogen voor zulke dingen zou kunnen hebben ? En daar begrip voor getoond ?
Kunnen we dan alles alleen maar met 'regeltjes' redden en met de gehoorzaamheid daaraan, ipv. ook wat menselijkheid in onze woorden en meningen te leggen ?
Of gaat het alleen maar om 'scoren' met krasse teksten ?
Tot zover aan jou, Juul, met alle support voor je lang niet eenvoudige taak.
Quote van Opa:
"Nooit, maar dan ook nooit, is er om een slotje gevraagd als de minachting en de
respectloosheid tegenover een BB-huisbewoner weer eens ernstig de spuigaten uitliep. Ook niet door onze Opperslotjesvraagster.."
Aan Opa: zonder als 'oude garde' of elitair te willen overkomen, wil ik je toch erop wijzen, dat destijds tov. het gescheld op Mona, Tara en Bianca al diverse van de toenmalige posters 'dwars uit hun vel gesprongen zijn' (ondergetekende incluis) en vroegen om slotjes. De reactie daarop was dat we ons niet konden veroorloven, om zó kwaad te worden. Diverse mensen uit die tijd posten al lang niet meer. Denk echter niet, beste Opa, dat er geen protesten zijn geweest tegen scheld-topics. Maar elk protest-geluid roept weer een anti-protest-protest-geluid op. Ook dat hoort bij Fora. Vandaar dat veel on-menselijk on-beleefds tegenwoordig ZONDER reactie blijft, dwz. genegeerd wordt, in de hoop dat het 'uitsterft'.
Dit bedenkend, hoef je je misschien niet te verbazen over het Forum van nu.
quote:
op 12-27-1999 om 11:24 PM schreef Q2 het volgende:
Duidelijk is: Willem heeft een doodzonde begaan door zijn 'maatje' Ruud te nomineren. In de ogen van veel mensen heeft hij daarmee zijn respect verspeelt, getuige de scheldpartijen bij de schutting en op verschillende forums.Kan hij zijn eer nog redden: schuldbekentenis, boetedoening, ...? Of is het al te laat? Ruud heeft hem al vergeven, maar gaat Willem ver genoeg om andere mensen zo ver te krijgen? Of zijn er nog meer opties
?
Ik krijg steeds meer het idee dat Willems tactiek zich in dubbel opzicht tegen hemzelf keert. Hij heeft er de overwinning mee verspeeld, maar gezien wat hij de laatste anderhalve week over zich heen heeft gekregen, had hij ook beter kunnen zorgen dat hij wél genomineerd werd. Dan was hij eruit gestemd en was de schade te overzien geweest.
Het niet-genomineerd-zijn (wat een woord ) heeft regelrechte woede opgeroepen (eerlijk is eerlijk, ook bij mij), dit gekoppeld aan het nomineren van zijn 'maatje' Ruud heeft de strontkar van stal doen halen. Er was al wrevel over het geroddel en gesjacher van Willem, maar deze twee gebeurtenissen hebben de boel tot ontploffen gebracht. Was Willem er gewoon op 23 december uitgestemd, dan was Nederland tevreden geweest, waren er wat scherpe opmerkingen gemaakt, maar had Willem net als Sabine in talloze interviews zijn ware gezicht kunnen laten zien en was het allemaal wel meegevallen. Nu vrees ik dat hij voor de komende tijd is gestigmatiseerd.
Ik mag ook hopen dat zijn kinderen hiermee niet worden gepest. Maar de meedogenloosheid van kinderen kennende, vrees ik ook wat dat betreft het ergste.
Ooit in een grijs verleden was ik een van de eersten om me op te winden over de walgelijke reacties hier op de bewoners van het huis. De meesten zullen zich nog wel kunnen herinneren hoe ik daar op afgerekend ben. Ook daarna ben ik nog lang doorgegaan -in iets genuanceerder bewoordingen- om mijn mening duidelijk te maken. Misschien ben ik er gewoon aan gewend geraakt, maar ik heb het gevoel dat over het commentaar op de bewoners wel iets minder walgelijk is geworden (kijk maar eens naar de topics uit het begin, over Tara en Mona in het bijzonder). Toen ik ging modereren heb ik heel bewust gesteld dat het niet de taak van een moderator is om strenge censuur op te leggen. Als het te ver gaat, wordt het uiteraard altijd verwijderd. Verder hebben we hier te maken met vrijheid van meningsuiting. Het is voor niemand wenselijk als wij een oordeel gaan vellen over de mening van een ander. Ik vind het dan ook niet terecht om daar de moderators en admins op aan te spreken, m.i. kan en mag die verantwoordelijkheid alleen liggen bij de posters zelf.
een ander verhaal wordt het als forumleden elkaar persoonlijk gaan aanvallen. Hiervoor quote ik rechtstreeks uit de regels van het forum: Persoonlijke aanvallen zien we liever NIET op dit forum. Je mag het met iemand's standpunt oneens zijn, maar doe dit op een beschaafde en nette manier.
Niet om me nu te beroepen op regeltjes, maar die regel is er niet voor niets. Persoonlijke vetes verpesten de sfeer voor anderen die er verder niets mee te maken hebben. Bekend internet-fenomeen is dat dit ook weer reacties oproept van andere mensen, waardoor dit soort dingen kunnen uitlopen in hele vervelende "flame-wars".
In het verleden hebben we te vaak dit soort dingen hun loop gelaten, mensen hun persoolijke onenigheden op het forum laten uitvechten. Dat is niet bevordelijk geweest voor de stemming op het forum. Sinds kort is (ook op verzoek van fokmembers) besloten sneller in te grijpen bij dit soort persoonlijke aanvallen. Ik ben het dus eens met bovenstaande opmerkingen: als je iets persoonlijks hebt, doe het dan per mail (desnoods via een mod of admin, die het weer kunnen doorsturen naar desbetreffende persoon) en denk ook even een paar keer na of je opmerkingen die je opschrijft ook recht in iemands gezicht zou zeggen. Ook als je zelf een vervelende persoonlijke reactie van iemand krijgt, probeer dan -hoe moeilijk ook- om niet terug te gaan schelden, maar de wijste te zijn en het op een volwassen manier af te handelen.
Zo houden we het met elkaar toch nog een beetje leefbaar hier.
Nu moet ik eigenlijk nog on-topic zien te komen, want ik heb nog niks gezegd over Willem...
Moet bekennen dat ik niet gecharmeerd ben van de manier waarop we hem nu zien, als roddeltante, roddelen doen we denk ik allemaal wel eens, maar Willem vergeet even dat een groot deel van Nederland er van mee geniet; en we zijn wel zo hypocriet om dat niet te waarderen. Ben nog minder gecharmeerd door de manier waarop VOO die kantjes van hem aanscherpt. Ik zou niet graag in Willems schoenen staan als hij over een paar dagen weer de grote boze buitenwereld in moet.
Iedereen maakt fouten, en ook ik geef toe dat ik het niet sympathiek vind wat hij deed, maar om er ZO zwaar op afgerekend te worden, dat gun ik niemand...
quote:
op 12-27-1999 om 11:24 PM schreef Q2 het volgende:Kan hij zijn eer nog redden: schuldbekentenis, boetedoening, ...? Of is het al te laat? Ruud heeft hem al vergeven, maar gaat Willem ver genoeg om andere mensen zo ver te krijgen? Of zijn er nog meer opties
?
Wat Willem nog kan redden: een goede psychiater. En dat meen ik serieus.
Zoals ie zelf in de DBK zegt: Wat voor een gruwelijke daad heb ik begaan dat men zulke vreselijke woorden naar mij toeschreeuwt. En zo is het: men kan Willem het niet kwalijk nemen alleen maar omdat hij is zoals hij is. Hij heeft niets gruwelijks gedaan, hij heeft zich alleen uitgelaten op een manier waar ook mijn nekharen van overeind ging staan. Ik ben zelf dus GEEN fan van Willem, integendeel. Ik had eerst Bart als favoriet, maar na die kotspartij, nou ja.... Ruud heeft mijn sympathie gewonnen. Een andermans kots opruimen heb IK nog NOOIT gedaan! Maar goed, v.w.b. Willem, we hebben gescholden, geschreeuwd en hem bestookt met de vreselijkste namen. Het einde is in zicht en inderdaad, per slot van rekening is Willem ook maar een mens. En zoals iedereen weet, geen mens is foutloos. Have mercy!
------------------
BB is maar een spel.
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren (Datum 28 December 1999).]
En ART,is jouw beeld van Sabine ineens bijgesteld na al haar tv-optredens? Ik heb het idee dat we de 'charmes' van het eerste uur weer terugzien,de zogenaamd spontane meid.Maar weten we eigenlijk niet beter?
("Wie ik?Ik genomineerd?Dan wil ik nu weten wie mij genomineerd heeft!")
quote:
op 12-28-1999 om 01:31 AM schreef Cor Leone het volgende:
De anti-Willem stemming begint nu toch wel bespottelijke vormen aan te nemen.Eerst was het het geroddel van de Fries waar iedereen over viel (ik heb me er zelf ook aan gestoord,maar ik weet dat iedereen zich er aan bezondigt,en een spiegel voor je krijgen is niet altijd prettig)
Natuurlijk roddelt iedereen, maar er zit een verschil tussen af en toe over iemand roddelen of elke keer dat je even alleen bent met iemand..
quote:
De nieuwe reden voor de Willem-haat heet ineens het 'nomineren' van zijn "maatje" Ruud.Inderdaad,te gek voor woorden.Waar haalt Willem het lef vandaan om als-ie moet kiezen tussen Karin en Ruud om te kiezen voor de strategisch verstandigste keuze?
Ten eerste is het geen 'nieuwe' reden, het is een reden die er bovenop komt.. En waar de meeste mensen over vielen is dat willem zei dat hij liever met ruud dan met karin over wou blijven, en vervolgens toch ruud nomineert.. Is inderdaad strategisch, maar waarom gebruikte hij dan dat overblijven-argument voor bijna alle andere nominatierondes?
Dus ik denk dat je als anti-willemhater toch op zn minst toe moet geven dat t een 'strategische matennaaier' is
Ikzelf ben overigens geen hater, ik mag m gewoon niet..
[Dit bericht is gewijzigd door godhead (Datum 28 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 28 December 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |