ninjamodskills.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
Hmm, sjimz' post stond er nog niet toen ik postte.
Egnie, eerder een Feyenoorderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met die arrogantie van je lijk je wel een Ajacied hoor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zie mijn quote, fans van twente provinciaaltjes noemen![]()
Heel normaal discussiėren noem je dat?
Uit het gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit de drek en de resten...
Ze moeten ook gewoon Vorm of Velthuizen halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Frutsel het volgende:
Boschker gister bij Voetbal International... was niet echt positief over zijn collega Michailov
Je blinkt niet echt uit in intelligentie hč?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zie mijn quote, fans van twente provinciaaltjes noemen![]()
Heel normaal discussiėren noem je dat?
Uit het gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit de drek en de resten...
Velthuizen waren ze mee bezig, maar die tekende bij. Al waren ze er gister bij VI wel over eens dat de 2 beste keepers bij Ajax zaten. Maar goed, V en V doen het zeker goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon Vorm of Velthuizen halen.
wat zei hij over hem dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Frutsel het volgende:
Boschker gister bij Voetbal International... was niet echt positief over zijn collega Michailov
heeft die Michailov al beetje ervaring in het 1e dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon Vorm of Velthuizen halen.
Volgens mij 1 wedstrijd bij Twente en een stuk of 12 bij Levski.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zei hij over hem dan?
[..]
heeft die Michailov al beetje ervaring in het 1e dan?
Ze vroegen hem vrij direct wat hij van M vond, waarop Boschker zeiquote:
"Ook al"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
!!!!
Jij hebt dus ook al zo'n plaat voor je kop.
Suijk heeft gewoon goede argumenten en jullie beginnen arrogante trekjes te vertonen.
Beetje jammer maar blijkbaar hoort het erbij als je van een provincie club wil uitgroeien tot een Nederlandse topclub.
Het is gewoon belachelijk hoe er over Twente ("Dat is toch de Achterhoek?"quote:Van der Gijp omschreef het gisteren goed.
Het zal ze in Dordrecht of Zierikzee worst wezen wat er met Twente gebeurd.
Pas als ze dat daar ook doen (en ander plekken buiten de twentse streek om) zal het geen provinciale club meer zijn.
'wij' zijn. Of ik ben.quote:en jullie
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk hoe er over Twente ("Dat is toch de Achterhoek?"en andere (Noord- en Oostelijke) streken & provincies wordt gedacht in de Hollandse provincies.
In de Hollandse provincies zijn ze geen haar beter (En eigenlijk nog veel slechter) dan dat jij zojuist suggereert dat
[..]
HAHA ja dat dacht ik ook ffquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht ook dat Boschker 'wie' ging zeggen toen het even stil bleef na de vraag van Genee.
Hij is toch ook alleen maar bij twente gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg?quote:
na dit seizoen optie tot koop heb ik ergens gelezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is toch ook alleen maar bij twente gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg?
En heeft Twente nog een optie tot koop?
Zolang je met V. maar niet Vermeer bedoeltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen is V. of V. een betere optie dan M. als opvolger van B.
ehhhh.. okequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen is V. of V. een betere optie dan M. als opvolger van B.
neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang je met V. maar niet Vermeer bedoelt
Hierquote:
Krant van 10 november 2008quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:18 schreef KingOfPop het volgende:
Tuurlijk het AD, lekker plaatjes kijken.
is dat dan niet meer afhankelijk van de clubhistorie? DWZ... Twente had dit jaar ook een zwaardere loting bij de CL dan Ajax zou hebben gehad als zij zich geplaatst hadden voor die voorronde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef Dos37 het volgende:
de nummer 4 en winnaar van de play offs moeten volgens mij ook nog een voorronde voor nieuwe UEFA cup spelen.
thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
1 kampioen en cl, 2 voorronde CL - lastigere dan eerder en tegen een TOP4 land. 3 en 4 direct uefa, waarvan 4 wellicht een extra kwali-ronde, bekerwinnaar eventueel naar uefa en de winnaar van de playoffs tussen 5/8 of 6/9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |