vond dat ze juist goed nederlands spraken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef ukga het volgende:
wou eigenlijk precies zelfde smilie posten, maar zie dat er al een hele zooi voor me zijn!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
----
Heftig ongeluk zo te zien. Maar het lijkt me wel dat de draaiboeken goed gewerkt hebben: de hulpdiensten waren in ruime mate snel aanwezig volgens mij.
dont feed the troll ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wat bestaan er toch dieptrieste mensen in Nederland, niet normaal gewoon.!
Vrijwel alle jonge Turken in NL spreken prima Nederlands, alleen de ouderen meestal niet, dat blijkt nu ook weer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
vond dat ze juist goed nederlands spraken.
behalve de vader van die tyfus halal wijven....
Alle levende mensen zijn uit het toestel. Er liggen nog wel doden in.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef Tegan het volgende:
Het ene moment zeggen ze dat er geen mensen meer in het vliegtuig zijn, andere moment zeggen ze dat er nog drie crewleden in de cockpit zitten...
Persconferentiemiep zei dat er nog 3 bemanningsleden in het vliegtuig waren en bleven ivm het onderzoek. Waarschijnlijk moeten die dus losgeknipt worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef Tegan het volgende:
Het ene moment zeggen ze dat er geen mensen meer in het vliegtuig zijn, andere moment zeggen ze dat er nog drie crewleden in de cockpit zitten...
Mij raakt het ook niet persoonlijk, ik ken er toch helemaal niemand. Tuurlijk het is zielig maar waarom moet het je meteen raken?quote:
mij raakt het ook niet zo hoor... of het nou turken of nederlanders zijn maakt verder ook niet uit....quote:
Wat weet jij daarvan? Bij de visadienst is vandaag keihard gewerkt om visa uit te delen aan de nabestaanden/familieleden van de slachtoffers en IEDEREEN wordt daarbij nagekeken en eventueel in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:59 schreef rfk het volgende:
Het misselijke is dan ook dat hij het minder erg vind omdat het Turken zijn. De meeste zullen gewoon Turken zijn met de Nederlandse nationaliteit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
mij raakt het ook niet zo hoor... of het nou turken of nederlanders zijn maakt verder ook niet uit....
Gelukkig dat niemand jou en mensen zoals jou serieus neemt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef rfk het volgende:
Dat het grotendeels Turken zullen zijn die in Nederland wonen maakt natuurlijk ook niet uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Die El Al die in de Bijlmerflat vloog raakte me enorm. Als ditzelfde vliegtuig vol met Turken in Turkije was neergestort was er zowieso al minder aandacht aan besteed.... dit raakt me niet meer en niet minder dan een vliegtuigcrash in verwegistan...en dat het nu toevallig in een akker ligt bij Amsterdam...tja ok.
dat is waar, maar je moet die dude niet te serieus nemen. Komt net thuis naar een dagje gefrustreerd op zijn kutbaan gezeten te hebben tegen minimumloonquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het misselijke is dan ook dat hij het minder erg vind omdat het Turken zijn. De meeste zullen gewoon Turken zijn met de Nederlandse nationaliteit.
Het is visa of visumsquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:04 schreef rfk het volgende:
[..]
Precies we hebben weer aan de lopende band visa`s uitgedeeld maar wie weet over 2 weken nog waar ze zijn?
niemand!!
1 blik in de brandstoftank is genoeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het onderzoek kan maanden/jaren duren." Loze opmerking. Ze weten toch al in welke richting ze moeten zoeken? Wat duurt dan nog zo lang??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |