Mjah, al die mooie mannen er uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helaas ben ik vrouw en hetero, keek dus liever naar DennisMaar snap dat vrouwelijk schoon voor de heren ook fijn is
quote:Dagboek Dennis
Aflevering 8
Wat een rotgevoel! Het voelt als naar huis gaan om vijf voor twaalf op het tofste oud en nieuw feest ooit! Hoe vervelend het ook mag zijn om de finale te moeten missen, toch ga ik met een tevreden gevoel naar huis.
Nooit heb ik de Mol willen zijn, de Mol ontmaskeren was mijn doel! Of dat uiteindelijk gelukt is? Ik ben er zeker van wie de Mol is maar echt zeker weten doe ik het pas bij het zien van de laatste aflevering want hoe kan het dan dat ik nu al in een vliegtuig op weg naar huis zit? Misschien ben ik wel het ergste geval van tunnelvisie ooit.
Hoe dan ook. Bij deze wil ik iedereen bedanken die dit programma maakt. Het was een geweldig avontuur en ik wens de finalisten een prachtig einde van een onvergetelijke reis toe.
Tot slot, als Viv de Mol is eet ik mijn pet, muts en zonnebril op!
ik had die prono mee moeten doen, had vrijwel alles goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had bij de prono Dennis als winnaar en Anniek als afvaller. Het is dit jaar erg moeilijk !
Behalve die witte broek vorige week vind ik Anniek ook niet altijd leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Damzkieee het volgende:
Anniek vervelend mens, ik hoop:
A) dat ze niet wint
B) dat ze de mol niet is
Hij dacht er blijkbaar anders overquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef banananasi het volgende:
PJ zei trouwens dat 'de meest spectaculaire opdracht aller tijden in WIDM' in aflevering 8 zat?? Nou, zo'n trein opdracht hebben ze geloof ik al eens eerder gehad, Petra was op het uitzicht na niet echt spectaculair te noemen (enkel een beetje roepen) en door een tunneltje met een touw.. dan heb ik ze toch wel eens beter meegemaakt.
Exact.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Dennis was wel een toffe deelnemer
Ja het was ook een goede aflevering, maar de meest spectaculaire in de geschiedenis van WIDM?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:45 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hij dacht er blijkbaar anders overIk vond het een hele leuke aflevering.
Heb je thuis op papiertje je prono gemaakt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had die prono mee moeten doen, had vrijwel alles goed
Ja inderdaad, die logica is echt niet te begrijpen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef Remzz het volgende:
Iedereen baalt als Anniek de mol is omdat ze dan zo 'simpel' opdrachten heeft verpest. En vind het prachtig als Vivienne de mol is die bijna het meeste geld van allemaal heeft verdient.
Jon!quote:En tuurlijk is Anniek de mol.
Die zat ongetwijfeld in één van de series met onbekende Nederlanders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef banananasi het volgende:
[..]
Ja het was ook een goede aflevering, maar de meest spectaculaire in de geschiedenis van WIDM?
Probeer eens in DEFquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Mensen, kan een fanatiekeling / militair even naar opdracht 1 kijken? Ik meen een morse te horen in de toeter van de trein, of begin ik door te draaien...
Daarnet nog een keer geluisterd en met puntjes en streepjes gewerkt. Verder dan de letter F (twee keer) en de J en de O kom ik niet...
Jon?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je thuis op papiertje je prono gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |