Mijn excuses als het bot overkwam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Daar heb je een punt idd. Het kwam nogal bot over
Nou ja, geluk dat de brandstof op was?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef ASroma het volgende:
de meeste overlevenden hebben super geluk gehad dat of de brandstof op was of op miraculeuze wijze niet in brand is gevlogen...
kerosine.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html
Dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
dat dus... onbegrijpelijk hoe simpel sommige mensen kicken op het leed van anderen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er zo '' aan?
En wat doet die omhoog gestoken duim voor de TT?
Had ik toch gelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Diesel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Die randdebiel mag wat mij betreft voor het leven ze rijbewijs inleveren.quote:
En gelijk een enorme boete....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
vraag me dan wel af hoelang zon vliegtuig rondcircelt boven schiphol...
"WARNING: FUEL LOW"
dan lijkt me toch dat je voorrang krijgt bij de landing?
Zeker, maar het kan ook zijn dat de meter wat anders aangaf dan dat er daadwerkelijk in de tank zat. Of natuurlijk een lekkage.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
Ze weten niet waar ze moeten beginnen denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Quyxz_ het volgende:
16.30
Ze moeten nogwat extra mededelingen bedenken
Die duim is een foutje. Misschien kan een mod dat aanpassen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er zo '' aan?
En wat doet die omhoog gestoken duim voor de TT?
dieselquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Taurus het volgende:
Hardstikke fijn dat die meiden van Halal levend uit het vliegtuig zijn gekomen hoor, maar ik hoop toch niet dat zij nou de komende dagen weer volop bij de wereld draait door en Pauw en Witteman zitten etc. Ik zou het echt irritant vinden om een of andere reden als alle aandacht weer bij hen komt te liggen in plaats van alle andere slachtoffers van dit ongeluk.
Als ze het aanvragen bij de ATC wel, denk niet dat dit gebeurd is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
Ik had er een OP ingezet. Die duim mag je nog wel even veranderen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leer jij nou maar eens een OP maken met je 'duim omhoog'![]()
Jaaja, nu ineens zeggen dat het een foutje was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die duim is een foutje. Misschien kan een mod dat aanpassen.
en die van jou is wmv via silverlightquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/journaal24/
wmv
Gebeurd zo vaak.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
een brandstoftekort zou wel zeer schandalig zijn.
Helaas zijn ze van die mensen die de aandacht naar zich toe willen trekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Taurus het volgende:
Hardstikke fijn dat die meiden van Halal levend uit het vliegtuig zijn gekomen hoor, maar ik hoop toch niet dat zij nou de komende dagen weer volop bij de wereld draait door en Pauw en Witteman zitten etc. Ik zou het echt irritant vinden om een of andere reden als alle aandacht weer bij hen komt te liggen in plaats van alle andere slachtoffers van dit ongeluk.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helaas zijn ze van die mensen die de aandacht naar zich toe willen trekken.
Dus ik zie ze de komende week wel overal verschijnen.
Open dan zelf een nieuw deel, prutser.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef F04 het volgende:
[..]
Jaaja, nu ineens zeggen dat het een foutje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |