abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66449063
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Falco het volgende:
Hoe zat het nou met Westbroek?
die boekte voor 70 euro meer een vlucht later zodat hij kon uitslapen....


wel extreem asociaal wanneer het gerucht waar is dat het vliegtuig gewoon te weinig brandstof had getankt....
pi_66449074
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Smakeloze opmerking...
Misschien wel smakenloos, maar piloten vertellen hun verhaal zoals hun het beleefd hebben, en er is meerdere keren aangetoond dat mensen iets anders beleven dan er werkelijk is gebeurd.

Daardoor kunnen onderzoekers op een verkeerd/dood spoor komen.

Een zwarte box liegt niet en heeft geen gevoel.
pi_66449084
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Mylene het volgende:
Beide piloten zitten nog vast
brandweer is bezig idd, schijnen wel overleden te zijn...
pi_66449086
nu op tv bij die "bodybags" :/
pi_66449095
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

tvp

Die kan wel een poetsbeurtje gebruiken
pi_66449105
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef F04 het volgende:
Nog hoe lang gaan ze eigenlijk door bij NOS en RTL?
NOS is al niet meer constant live, ieder uur een journaal lijkt me.
sig verwijderd door FA
pi_66449106
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef F04 het volgende:

[..]

In het toestel?
Ja, en dood.
quote:
AMSTERDAM - Beide piloten van de ramp-Boeing zijn omgekomen. Ze zitten nog vast in de cockpit van het vliegtuig.

Speciale teams zijn bezig om de vliegtuigbestuurders los te krijgen.
quote:
Tekort brandstof mogelijk oorzaak

Een vogelaanvaring wordt vrijwel uitgesloten, omdat het ernaar uitziet dat beide motoren tegelijk zijn uitgevallen, een uitzonderlijke toevalligheid.

Uit ooggetuigenverslagen blijkt dat het toestel met de staart naar de grond gericht de landingsbaan naderde. Het wijst erop dat de piloten hebben geprobeerd om het toestel op te trekken. Nog net vliegend, beneden de landingssnelheid, ontstaat dan op het laatst een zogenaamd "baksteen" effect.

Het vliegtuig valt dan uit de lucht; dat is wat ooggetuigen ook hebben zien gebeuren. Een extra aanwijzing voor een brandstoftekort is het feit dat geen brand is uitgebroken, een van de grootste risico¹s bij dit soort crashes.

Vliegmaatschappijen nemen tegenwoordig steeds minder reserve brandstof mee, omdat het gewicht daarvan vliegen onnodig kostbaar maakt. In de vliegerwereld wordt steeds vaker kritiek gehoord op die verkeerde zuinigheid.
bron
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:57:14 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66449113
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Greys het volgende:

[..]

En wat doet die omhoog gestoken duim voor de TT?
ziek
pi_66449121
die transportminister Binali Yildirim die meteen zegt dat er geen doden zijn moeten ze maar wegsturen.
maar hij is mede-oprichter van de AKP, dus het zal wel niet gebeuren.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66449123
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef rfk het volgende:

[..]

Misschien wel smakenloos, maar piloten vertellen hun verhaal zoals hun het beleefd hebben, en er is meerdere keren aangetoond dat mensen iets anders beleven dan er werkelijk is gebeurd.

Daardoor kunnen onderzoekers op een verkeerd/dood spoor komen.

Een zwarte box liegt niet en heeft geen gevoel.

Daar heb je een punt idd. Het kwam nogal bot over
pi_66449124
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Mylene het volgende:
Beide piloten zitten nog vast
Een speciaal team is bezig ze uit het toestel te halen (lees: de brandweer mag ze van de voorruit schrapen).

Las net dat het waarschijnlijk komt omdat er geen brandstof meer aanwezig was
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_66449126
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
pi_66449148
Er gaat niets boven Groningen
pi_66449175
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Daar heb je een punt idd. Het kwam nogal bot over
Mijn excuses als het bot overkwam.
pi_66449187
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef ASroma het volgende:
de meeste overlevenden hebben super geluk gehad dat of de brandstof op was of op miraculeuze wijze niet in brand is gevlogen...
Nou ja, geluk dat de brandstof op was?
Eerder pech denk ik, anders had men de landingsbaan waarschijnlijk nog gehaald.

Als dat de oorzaak is dan he .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66449239
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
kerosine.
pi_66449249
iemand die duim aanpassen?
pi_66449258

Hier moet het gebeurd zijn, vlak voor de linker boerderij op het weiland.
De A9 is niet ver weg.
Life is Music
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:00:31 #49
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_66449272
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
Dat maakt niet uit.
Tekort aan kerosine, dat zou link zijn.
pi_66449273
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is er zo ' ' aan?

En wat doet die omhoog gestoken duim voor de TT?
dat dus... onbegrijpelijk hoe simpel sommige mensen kicken op het leed van anderen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:00:50 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66449279
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef TheFrankey het volgende:
iemand die duim aanpassen?
lijkt me wel
pi_66449280
vraag me dan wel af hoelang zon vliegtuig rondcircelt boven schiphol...
"WARNING: FUEL LOW"
dan lijkt me toch dat je voorrang krijgt bij de landing?
pi_66449284
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
Had ik toch gelijk
Mensen die mijn idee daarover vanmorgen als "onzin" en "onmogelijk" bestempelde zijn nergens meer te bekennen
pi_66449286
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
Diesel?
pi_66449300
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef sander-3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die randdebiel mag wat mij betreft voor het leven ze rijbewijs inleveren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_66449315
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
vraag me dan wel af hoelang zon vliegtuig rondcircelt boven schiphol...
"WARNING: FUEL LOW"
dan lijkt me toch dat je voorrang krijgt bij de landing?
En gelijk een enorme boete....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_66449318
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

lijkt me wel
Gaat helaas niet
pi_66449322
16.30
Ze moeten nogwat extra mededelingen bedenken
gr gr
pi_66449328
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
vraag me dan wel af hoelang zon vliegtuig rondcircelt boven schiphol...
"WARNING: FUEL LOW"
dan lijkt me toch dat je voorrang krijgt bij de landing?
Zeker, maar het kan ook zijn dat de meter wat anders aangaf dan dat er daadwerkelijk in de tank zat. Of natuurlijk een lekkage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')