die boekte voor 70 euro meer een vlucht later zodat hij kon uitslapen....quote:
Misschien wel smakenloos, maar piloten vertellen hun verhaal zoals hun het beleefd hebben, en er is meerdere keren aangetoond dat mensen iets anders beleven dan er werkelijk is gebeurd.quote:
NOS is al niet meer constant live, ieder uur een journaal lijkt me.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef F04 het volgende:
Nog hoe lang gaan ze eigenlijk door bij NOS en RTL?
Ja, en dood.quote:
quote:AMSTERDAM - Beide piloten van de ramp-Boeing zijn omgekomen. Ze zitten nog vast in de cockpit van het vliegtuig.
Speciale teams zijn bezig om de vliegtuigbestuurders los te krijgen.
bronquote:Tekort brandstof mogelijk oorzaak
Een vogelaanvaring wordt vrijwel uitgesloten, omdat het ernaar uitziet dat beide motoren tegelijk zijn uitgevallen, een uitzonderlijke toevalligheid.
Uit ooggetuigenverslagen blijkt dat het toestel met de staart naar de grond gericht de landingsbaan naderde. Het wijst erop dat de piloten hebben geprobeerd om het toestel op te trekken. Nog net vliegend, beneden de landingssnelheid, ontstaat dan op het laatst een zogenaamd "baksteen" effect.
Het vliegtuig valt dan uit de lucht; dat is wat ooggetuigen ook hebben zien gebeuren. Een extra aanwijzing voor een brandstoftekort is het feit dat geen brand is uitgebroken, een van de grootste risico¹s bij dit soort crashes.
Vliegmaatschappijen nemen tegenwoordig steeds minder reserve brandstof mee, omdat het gewicht daarvan vliegen onnodig kostbaar maakt. In de vliegerwereld wordt steeds vaker kritiek gehoord op die verkeerde zuinigheid.
ziekquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat doet die omhoog gestoken duim voor de TT?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef rfk het volgende:
[..]
Misschien wel smakenloos, maar piloten vertellen hun verhaal zoals hun het beleefd hebben, en er is meerdere keren aangetoond dat mensen iets anders beleven dan er werkelijk is gebeurd.
Daardoor kunnen onderzoekers op een verkeerd/dood spoor komen.
Een zwarte box liegt niet en heeft geen gevoel.
Een speciaal team is bezig ze uit het toestel te halen (lees: de brandweer mag ze van de voorruit schrapen).quote:
Mijn excuses als het bot overkwam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Daar heb je een punt idd. Het kwam nogal bot over
Nou ja, geluk dat de brandstof op was?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef ASroma het volgende:
de meeste overlevenden hebben super geluk gehad dat of de brandstof op was of op miraculeuze wijze niet in brand is gevlogen...
kerosine.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
16.30 uur dus de 2e persconferentie... tekort aan diesel misschien
http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html
Dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
dat dus... onbegrijpelijk hoe simpel sommige mensen kicken op het leed van anderen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er zo '' aan?
En wat doet die omhoog gestoken duim voor de TT?
Had ik toch gelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Diesel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Die randdebiel mag wat mij betreft voor het leven ze rijbewijs inleveren.quote:
En gelijk een enorme boete....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
vraag me dan wel af hoelang zon vliegtuig rondcircelt boven schiphol...
"WARNING: FUEL LOW"
dan lijkt me toch dat je voorrang krijgt bij de landing?
Zeker, maar het kan ook zijn dat de meter wat anders aangaf dan dat er daadwerkelijk in de tank zat. Of natuurlijk een lekkage.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
vraag me dan wel af hoelang zon vliegtuig rondcircelt boven schiphol...
"WARNING: FUEL LOW"
dan lijkt me toch dat je voorrang krijgt bij de landing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |