Dat lijkt me niet echt wenselijk in deze situatie waarbij hulpdiensten snel ter plaatsen moeten kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Idd.. maar waaromalleen omdat die bestelbus op de vluchtstrook rijd
Gezien de ondergrond is het gewoon lastig voor auto´s om daar overheen te rijden. Ziet er gek uit, maar een trekker is dan het beste vervoersmiddelquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:41 schreef Andyy het volgende:
lichamen worden vervoerd achterop een trekker
Er was toch een ongeluk op schiphol?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Idd.. maar waaromalleen omdat die bestelbus op de vluchtstrook rijd
In zo'n gevallen mogen ze dat bedrag wel verdubbelen. Gewoon nog belemmering van hulpdiensten er bovenop gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef Prosac het volgende:
die gozer op de vluchtstrook
lekker crashje kijken en dan met 150 euries boete thuiskomen..
plus dat hij zo te zien zijn snelheid had aangepast om even lekker rustig te kijken en dus ook niet op de rest van het verkeer aan het letten was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me logisch, oprotten daar als er hulpdiensten langs moeten terwijl je zelf graag wilt zien wat er allemaal gebeurt.
uhmmm dat is te verwachten bij zo n situatie...dat mensen op de vluchtstrook gaan staan. Dat die politie met zo n achterlijk snelheidsverschil over die weg rijdt (waarschijnlijk zelf ook kijkend naar het ongeluk en niet goed oplettend) is hartstikke dom en gevaarlijk. En dan ook nog zo n mongolen rem actie?????quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee die lul op de vluchtstrook is normaal zeker?
dudequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
uhmmm dat is te verwachten bij zo n situatie...dat mensen op de vluchtstrook gaan staan. Dat die politie met zo n achterlijk snelheidsverschil over die weg rijdt (waarschijnlijk zelf ook kijkend naar het ongeluk en niet goed oplettend) is hartstikke dom en gevaarlijk. En dan ook nog zo n mongolen rem actie?????
hoe wil je ongelukken maken??? en dan die verongelijkte reactie is al helemaal van de zotten wat een dwazen die politie echt
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
uhmmm dat is te verwachten bij zo n situatie...dat mensen op de vluchtstrook gaan staan. Dat die politie met zo n achterlijk snelheidsverschil over die weg rijdt (waarschijnlijk zelf ook kijkend naar het ongeluk en niet goed oplettend) is hartstikke dom en gevaarlijk. En dan ook nog zo n mongolen rem actie?????
hoe wil je ongelukken maken??? en dan die verongelijkte reactie is al helemaal van de zotten wat een dwazen die politie echt
Wat mij betreft direct twee magazijnen van hun dienstpistool door die voorruit. opbokken, rijdt normaal door. Je veroorzaakt lekker een ongeluk met dat rijgedrag. Dat slippen deden ze vast omdat ze wisten van die camera.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
je snapt het niet hequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
Engelse legerlaptop zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef Impry het volgende:
Eventjes terug op Radio 1 trouwens een ooggetuige die ook in het vliegtuig is geweest. Hij is naar binnen geweest om een laptop-tas van een vrouw te gaan halen
Ik vind het wel dom dat die zo over die snelweg gaat lopen.. Voor het zelfde geld zag je in dat filmpje een vrachtwagen die even later recht over die agent heen rijdt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
- edit -quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dat een tekort aan brandstof en dus kostenbesparing de reden van deze ramp is geweest, moet Turkish Airlines een boete van minimaal de hoogte van die besparingen krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Veel ' geluk' bij dit ongeluk....
Jij bent niet al te slim.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
Die in Groningen had panne las ik eerder.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef Meddo het volgende:
drie trauma helikopters zag ik daar
en we hebben er maar vier
nee, het klinkt gewoon zo eerbiedwaardig en lijkt eerder iets voor een 3e werelds landquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Ze met een kanon afschieten richting de weg?
Vandaar : trekkers kunnen beter over die grond dan auto´s =)quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee, het klinkt gewoon zo eerbiedwaardig en lijkt eerder iets voor een 3e werelds land
Idd.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die in Groningen had panne las ik eerder.
Qua kosten zit THY minimaal denk ik idd!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dat een tekort aan brandstof en dus kostenbesparing de reden van deze ramp is geweest, moet Turkish Airlines een boete van minimaal de hoogte van die besparingen krijgen.
We hebben er 5, eentje voor reserve mocht er een defect raken...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef Meddo het volgende:
drie trauma helikopters zag ik daar
en we hebben er maar vier
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is, het is ook een van de duurdere vliegmaatschappijen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha iemand nog meer BNR nieuwsradio aan het luisteren? Daar was net een Turk die volgens hem 20x per jaar vloog. 18 keer met Turkisch Airlines en 2 keer met de KLM. Hij was erg boos op de zeer correcte dame van BNR omdat zij volgens hem Turkisch Airlines afschilderde als slecht (wat zij niet deed). Toen ging hij een beetje dreigen en noemde haar een kanker hoer!
Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Wel mooie slipactie van die smeris.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Vanavond even langs rijden, je hebt niet vaak de kans om een gecrasht vliegtuig te zien
Was ik mee bezig. Mijn punt heb ik eerder al aangegeven: userbash is nergens voor nodig. Discussiëren kan prima zonder anderen verrot te schelden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:51 schreef Falco het volgende:
Elfletterig, moderate je de andere reacties van o.a. Bullebak (klaphark) en Olep (niet al te slim) ook eventejs?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat mij betreft direct twee magazijnen van hun dienstpistool door die voorruit. opbokken, rijdt normaal door. Je veroorzaakt lekker een ongeluk met dat rijgedrag. Dat slippen deden ze vast omdat ze wisten van die camera.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]Uhuh. Hulpdiensten rijden af en aan over die vluchtstrook, en die troeftoeter gaat er even hendig in de weg rijden. Dan ben je pas een mongooltje, niet de politie die even duidelijk maakt dat dat absoluut niet kan.
Klaphark
volgens mij snappen jullie het niet.....quote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit tie ook nog te bellen.
![]()
Echt, 10 keer vroegen die mensen van RTL naar de reputatie van Turkish Airlines. Alsof het meteen een slechte reputatie moet hebben omdat het (achterlijke) Turken zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is.
Hij heeft helemaal geen gelijk. En al helemaal niet als hij haar een kanker hoer noemt. Weer lekker duidelijk dat het een allochtoon was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is, het is ook een van de duurdere vliegmaatschappijen.
wtf is dit nou weerquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Passagierslijst:
http://www.hurriyet.com.tr/english/world/11082985.asp?gid=244
zwaar amsterdams accentquote:
Inderdaad, die mongool had die politie pas in de gaten toen die langs kwam zetten en toen deed die volgens mij snel zijn telefoon weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit tie ook nog te bellen.
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
zwaar amsterdams accent
Heeeey, Harrie, ik rij hier over de A9 en der ligt gewoon een vliegtuig man, ja echt, nee, kom kijke dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |