Oh is ze weg? Oké, morgen 14:33, achter CS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed. Over 4 weken is ze weer in Nederland.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh is ze weg? Oké, morgen 14:33, achter CS.
Rotterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
welk CS eigenlijk? Anders loop ik dadelijk Stella tegen het lijf.
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijnquote:
Doe eens lief tegen WDquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijn
En bedankt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
tanden heeft ze niet meer door al die meth, dus dus door haar gepijpt worden zal idd wel okay zijn
Ik ga morgen naar Amsterdam om aldaar een heuleboel geneeskundeboeken te kopen.quote:
Welke? Geef even ISBN nummersquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam om aldaar een heuleboel geneeskundeboeken te kopen.
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.quote:
Daar heb ik een keer een hele dag boeken zitten lezen op de grond, de geneeskunde afdeling in Rotterdam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.
Ik ging laatst eens kijken op die site, want daar kun je per studie de boekenlijst zien van de opleiding. Alleen geneeskunde staat er nergens bij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar in de Selexyz hebben ze een hele afdeling met geneeskunde.
gvd mijn ogen, wat doe jequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een hele dag boeken zitten lezen op de grond, de geneeskunde afdeling in Rotterdam.
Geneeskunde is ook maar moeilijk te vinden in de meeste Selexyz. In Den Haag in het centrum zijn helemaal geen geneeskundeboeken, vandaar dat ik ze morgen in Amsterdam ga kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ging laatst eens kijken op die site, want daar kun je per studie de boekenlijst zien van de opleiding. Alleen geneeskunde staat er nergens bij.
Welke wil je hebben dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
Geneeskunde is ook maar moeilijk te vinden in de meeste Selexyz. In Den Haag in het centrum zijn helemaal geen geneeskundeboeken, vandaar dat ik ze morgen in Amsterdam ga kopen.
Eigenlijk beide. Voor de fun maar wel met het vooruitzicht dat ik het ook in de toekomst zou kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke wil je hebben dan?
Gewoon voor de fun een aantal, of alvast voor de studie die je over een aantal jaar gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |