quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
Rare bevolkingsgroep, journalisten....
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af wat er op de tijdborden staat op schiphol. Delayed? Crashed?
Heb net mijn nieuwe bril opgehaald, ik zie alles weer een stukje scherper ja. -0,5 extra is dan toch opeens flink wennen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
+1 scherp!
Herinner me nou niet aan brillenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb net mijn nieuwe bril opgehaald, ik zie alles weer een stukje scherper ja. -0,5 extra is dan toch opeens flink wennen.
Fijn, dank u!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
Rare bevolkingsgroep, journalisten....
Ik denk nooit, dat weet je toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn, dank u!![]()
En hoe denk je dat je nu op de hoogte blijft dan.
Mjah ze stonden netjes van een grote afstand te filmen en toen ging die auto er voor staan. Ik bedoel, het is live in NL, CNN en wie weet waar nog meer dus er zo maar voor gaan staan is niet netjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef DarkElf het volgende:
Op de NOS waren ze het vliegtuig aan het filmen en die mensen werden ook tegen gehouden door politie, die je dus ook de hele tijd "he! ga eens terug!" etc hoorde roepen
tuurlijk is het hun werk .. maar ja..
Waarschijnlijk om paniek te voorkomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Onbekende vertraging!![]()
Dat ze daar nou niet iets voor hebben, voor nood.
Nja, maar het lijkt me in dit geval wel geoorloofd, enige paniekquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om paniek te voorkomen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, maar het lijkt me in dit geval wel geoorloofd, enige paniek
Ik begreep dat de wachtende mensen in de aankomsthal ingelicht en opgevangen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Natuurlijk. Maar als jij op iemand staat te wachten en het bordje draait om naar "Turkish Airways <#> 10:42: CRASHED" dan weet ik ook niet hoe ik zou reageren
.
Hoewel, de klap komt net zo hard als je het later hoort dat het ding naar beneden is komen stuiteren.
Wat tof dat je dat gelijk om kon gooien! Hoe reageerden je studenten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn, dank u!![]()
En hoe denk je dat je nu op de hoogte blijft dan.
Hier meteen de les omgegooid en écht écht nieuws brengen nu! Dit is allemaal verschrikkelijk, maar wel een hele goede oefening voor mijn studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |