Die kreeg ik net door van mn pa via de sms.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef jantar het volgende:
De piloten van het Turkse vleigtuig bleken een cursus Nederlandse taal te volgen."ik land, jij landt, hij landt, weiland."
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef stafford2908 het volgende:
een boer had een piano bestel wat krijgt ie een vleugel
Dat was mijn grapjequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef stafford2908 het volgende:
attention attention dit is jouwe kaptoen spreek omdatte kredut krisus is kanne vlugtuig niete helemaale landhu op die vlugvield maar op grasvield moete dan noeg klijne stuukje lopen gruutje turkish airlines
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef stafford2908 het volgende:
een boer had een piano bestel wat krijgt ie een vleugel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kwam het Turkse vliegtuig neer vlak voor de Polderbaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ksssst ga eens shoarma halen maken![]()
[ afbeelding ]
wat heeft sadist zijn met zeuren te maken? volgens mij kun je het niet volgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:26 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Wat nou weer sadisten.
Ik weet niet hoor, wie zeurt er hier nu op een bepaalde groep mensen?
jij volgens mij
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee, het zou pas sadistisch zijn als we beweren dat het niet halal was en vervolgens de varkens sturen om dat rauwe vlees van die akker te halen...
edit gelijk even de laatste 2 paginas wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:34 schreef Het_hupt het volgende:
zuzum, reageer gewoon niet
dit is ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |