Zolang Ludo sanders als ''fucking mod'' ronddwaalt blijven alle rasciscte topics open, behalve over joden want dan beledigen we hem ook, Hé Ludootje!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Frambozen het volgende:
Geen zorgen, racisme schijnt normaal te zijn hier.
die discussie moet je ergens anders voeren, dit is niet bepaald een racistisch topicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zolang Ludo sanders als ''fucking mod'' ronddwaalt blijven alle rasciscte topics open, behalve over joden want dan beledigen we hem ook, Hé Ludootje!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef LaGuna88 het volgende:
En mn moeder smste me of ik nog een vliegtuig op mn kop had gekregen ( ik werd in a`dam) en ik stuurde terug: Nee maar het regende wel opeens (deze keer niet verbrandde) donner kebab..Hihi flauw flauw...
Niet uit de genen te rammen....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat fijn dat de humor in de volgende generatie niet verloren is gegaan
GOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
Is deze al langs gekomen ?
"Ze zijn erachter waarom het vliegtuig van Turkish Airlines is neergestort: ze hadden een cursus Nederlands aan boord: Ik land - Jij landt - wei land "
Ik heb geen idee, ik ken hem niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Whoa, vannochtend hoorde ik een goeieWeet iemand hem misschien? Was iets met weiland
Deze wellichtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
"Ze zijn erachter waarom het vliegtuig van Turkish Airlines is neergestort: ze hadden een cursus Nederlands aan boord: Ik land - Jij landt - wei land "
Hahaha echt geniaal!1!1!11!1!1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
1996 belde...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:54 schreef Laxaties het volgende:
In België is vanmorgen het ergste luchtvaart ongeluk van deze eeuw gebeurd. Net buiten Brussel is een Cessna 152 sportvliegtuig op een begraafplaats neergestort. De Belgische autoriteiten hebben tot nu toe 300 lichamen geborgen, en verwachten bij het afgraven dat het dodental vandaag zal stijgen.
herman finkers belde....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:54 schreef Laxaties het volgende:
In België is vanmorgen het ergste luchtvaart ongeluk van deze eeuw gebeurd. Net buiten Brussel is een Cessna 152 sportvliegtuig op een begraafplaats neergestort. De Belgische autoriteiten hebben tot nu toe 300 lichamen geborgen, en verwachten bij het afgraven dat het dodental vandaag zal stijgen.
Ik word gek van al die trollen in dit topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:36 schreef Regendruppeltje het volgende:
Dit kan toch helemaal niet? wat maakt het nou uit van welk afkomst je bent EEN MENS IS EEN MENS! klaar en dat je grapjes maakt over dat er mensen overleden zijn moet je doen als er een naaste van je overlijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |