Bron:quote:Moszkowicz dolgelukkig met jonge liefde
Bram Moszkowicz (48) heeft zijn vrouw verlaten voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst , de winnares van het tv-programma 'De nieuwe Moszkowicz' in 2005.
Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Hoogervorst won een driejarig contract bij de Moszkowicz Advocaten in Amsterdam, waar ook vader Moszkowicz en twee broers van haar nieuwe liefde werken.
De toen 24-jarige studente die in 2003 afstudeerde in Utrecht, won onder meer een Jaguar, een scooter en een bedrag van 25.000 euro.
Nu kan mw. mr. N.F. Hoogervorst de topadvocaat aan dit rijtje toevoegen.
Werkvloer
Op de werkvloer is de liefde opgebloeid tussen de twee. Afgelopen zomer konden ze de verliefdheid niet meer onderdrukken en verliet de 48-jarige advocaat zijn tweede vrouw en collega Juliëtte Polak met wie hij twee kinderen heeft : zoon Nathan en dochter Chaya.
Dat is het ook!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik vind het infaam, en abject!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Hete sex op kantoor, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit is Nienke zijn nieuwe vlam [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Op de advocatenkantoren al helemaal, zeker wanneer het van die kantoren zijn waar 's avonds hard wordt doorgewerkt. Dan zie je je collega's veel meer dan je eigen partner.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]!
Heel raar is het niet natuurlijk, dat gebeurt wel vaker in het bedrijfsleven.
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hete sex op kantoor, wat wil je nog meer
Er valt natuurlijk altijd wat te regelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was er niet bij [ afbeelding ]
Ah, een kenner. Vertel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:46 schreef Pool het volgende:
Op de advocatenkantoren al helemaal, zeker wanneer het van die kantoren zijn waar 's avonds hard wordt doorgewerkt. Dan zie je je collega's veel meer dan je eigen partner.
Of andersom, maar eerst moet zij hem nog wat kinderen schenkenquote:
Zo, dies lelijk. Een emo-lawyer..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
Note to myself:
Als Inez Weski zo'n programma nog eens organiseert: niet meedoen.
Straks maak ik over 5 jaar ook zo'n 'foutje'.
Ik werk er zelf niet, mocht niet van mijn vriendin.quote:
Met Böhler wel de vrouwelijke top in het strafrecht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Zo, dies lelijk. Een emo-lawyer..
De gebroeders Anker dan...?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
Note to myself:
zijn die uberhaupt getrouwd, want laten we eerlijk zijn er zijn knappere mensenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De gebroeders Anker dan...?
Ben een keer op kantoor geweest van deze broers. Alleen tja, je kan het wel raden.. de plakaat naast de voordeur was bewerkt door een paar vandalen. In ..anker & ..ankerquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De gebroeders Anker dan...?
Mijn koffie, wat doe je?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
Note to myself:
Het voertuig is een zilverkleurige Aston Martin Vanquish.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:59 schreef Manono het volgende:
O, vandaar. Zagen MM gisteren even uit zijn zilveren patsprachtbak stappen (vriend wist te vertellen dat het een Austin Martin Vanquish was) en hij zag er inderdaad uit alsof ie een make over had gehad, mooie donkere petrol jeans, kalfsleren beige jasje erop, het leek zelf wel een penoseboy.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:14 schreef Moszkophicz het volgende:
[..]
Het voertuig is een zilverkleurige Aston Martin Vanquish.
En ik wil u graag vertellen dat ik het buitengewoon kwalijk, immoreel en vilein vindt dat u bovengenoemde persoon op dusdanige wijze bejegent.![]()
![]()
![]()
't kan nog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar hey, dit is échte liefde hequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
't kan nog.
Voor een jonge vent niet bijzonder, maar voor Bram een redelijke catch. Toch zou je verwachten dat die centen wat geilers kunnen opleveren dan dit.
Zozoquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Juliette Polak, maar daar zijn alleen een paar piepkleine pics van te vinden, helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:51 schreef Tharalom het volgende:
Iemand pics van zijn vorige vrouw? Dat was toch ook een hele bekende advocate als ik het goed heb...?
Wat denk jij? Ik denk dat hij van onder tot boven ondergeplast wil worden. In elk geval een onderdanige rol en lekker smerig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Macht erotiseert, ik kan het me wel voorstellen, hoor.
Ook dat ie stiekem heel aparte wensen heeft in de slaapkamer, dat hoor je wel vaker.
Ik zat ook aan zoiets te denken, ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk dat hij van onder tot boven ondergeplast wil worden. In elk geval een onderdanige rol en lekker smerig.
Aanklagen wegens vreemdgaan is inderdaad zó kansloos, dat zelfs Moszkowicz een dergelijke civiele zaak niet zou kunnen verprutsen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
Respect en aanklagen durft ze ex hem toch niet.
Het is een kwestie van gunnen, en wij Gunnen het Bram zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef eriksd het volgende:
k snap niet dat iedereen dit toejuicht
Ik juich het helemaal niet toe. Je moet er niet aan denken dat die twee samen in de auto lopen te flikflooien en er dan midden in Bram's ontsluitingspleidooi een of andere leipe Joego het vuur opent, in het kader van de één of andere criminele afrekening.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef eriksd het volgende:
k snap niet dat iedereen dit toejuicht
It's the money, honey!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef everlast08 het volgende:
Op de site van Peter/ Edwin Smulders staat o.a. deze foto van hem met zijn vrouw in betere tijden.
[ afbeelding ]
Hoe kan dat meisje trouwens voor zo'n griezel vallen, snap er niets van. Ik vind hem echt afschuwelijk.
Hoezo, ze heeft de titel 'De nieuwe Moszkowicz' eerlijk gewonnen hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap het van die Nienke niet helemaal, maar goed. Wel succesvol omhoog neuken, dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |