http://www.geenstijl.nl/m(...)lio_tuur_is_een.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen Regilio Tuur en dit dan? Want ik geloof dat ik dat gemist heb
Wat wil je nou zeggen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
al die turken met een amsterdams accent
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
en ook gelijk in grote aantallenpluim
Uiteraard. Daar zijn natuurlijk strakke rampenplannen voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef superworm het volgende:
Ik vind overigens de hulpdiensten uitstekend en zeer snel handelen - ze waren er echt in no-time, ook het hele gebied afgezet e.d.
Nee, de Nederlandse media zijn superbetrouwbaar nu. Die gasten zitten ook 3000 km verderop.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
maak daar maar officiele turkse geruchten van, wat een amateurs.
Dat ze goed ingeburgerd zijn?quote:
http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef Tally het volgende:
Is er ook een directe stream naar de NOS? Ik neem aan dat de persconferentie op tv komt?
Bij RTL7 live praten ze nu met iemand uit Turkije die daar de media bijhoudt.
Goed te zien dat het werkt, danquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar zijn natuurlijk strakke rampenplannen voor.
Blijf je houden met zoiets. Totdat er officiële berichten zijn, zijn er veel tegenstrijdigheden..quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een tegenstrijdigheid allemaal zeg
Petje af voor Mustafa {moeilijke achternaam}. Zijn Amsterdams is uitstekend!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan roepen 'ze' dat 'we' niet geïntegreerd zijn.
Mensen vinden het beangstigend als Turken en Marokkanen zo verwesteren. Kunnen ze er niet meer op kankeren... (zie zijn opmerking over Turkse schoonouders).quote:
nederlanders met dubbel paspoortquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:26 schreef Superheld het volgende:
Volgens turkse radio veel Nederlanders?
mms://emil03.omroep.nl/nos_journaal24-bbquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef Tally het volgende:
Is er ook een directe stream naar de NOS? Ik neem aan dat de persconferentie op tv komt?
Bij RTL7 live praten ze nu met iemand uit Turkije die daar de media bijhoudt.
Die geeft aan dat er 56 buitenlanders in het turkse vliegtuig zaten. Waaronder NL-ers.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Petje af voor Mustafa {moeilijke achternaam}. Zijn Amsterdams is uitstekend!!
Hij is sowieso niet serieus te nemen, hij is zwakbegaafdquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mensen vinden het beangstigend als Turken en Marokkanen zo verwesteren. Kunnen ze er niet meer op kankeren... (zie zijn opmerking over Turkse schoonouders).
Hè typ je eigen zin!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat ze goed ingeburgerd zijn?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Pool het volgende:
Waar blijft het eerste filmpje van GeenStijl waarin Rutger de familieleden in de aankomsthal gaat uitlachen?
Volgens mij zijn die dingen van AMS, niet van de brandweer. En die tractor is van van een boerquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
De brandweer enzo, hebben wel toffe autotjes met rupsbanden en zes wielen
Yeah! Boeren ftw!quote:Bij agrariër C. Roodenburg in Zwanenburg liggen vijf á zes gewonden in de schuur vol landbouwmachines. ,,Ik denk om te stabiliseren. Ik hoorde een klap en ik dacht dat het een auto-ongeluk was. Toen zag ik een vliegtuig liggen op 300 meter van mijn schuur in het weiland.’’
Hoewel hij graag zijn schuur ter beschikking stelt, is de boer kritisch over de hulpverlening. ,,Alle politiemensen komen alleen maar kijken. Ze lopen elkaar in de weg. Ik heb nog nooit zo’n zootje ongeregeld gezien. Ik denk dat er vrij veel doden zijn gevallen. Ik hoorde iemand van het reddingsteam zeggen: er zijn geen overlevenden meer in het vliegtuig.’’ Ooggetuige Martin Bomers reed met zijn vrouw over de snelweg A9 en zag een vliegtuig in een hoek van 45 graden in de lucht hangen. ,,Dat gaat niet gaat, zeiden we tegen elkaar. De neus maakte een schok omhoog en zakte toen als een baksteen naar beneden.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |