Ik luister er toch echt naarquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef dotKoen het volgende:
Het lukt de NOS nog steeds niet een passagier te spreken te krijgen.
maak daar maar officiele turkse geruchten van, wat een amateurs.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
70 Turken aan boord en 56 niet-Turken.
Officiele Turkse verklaring is nu 7 doden 20 gewonden (onbevestigd)
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Pool het volgende:
Waar blijft het eerste filmpje van GeenStijl waarin Rutger de familieleden in de aankomsthal gaat uitlachen?
En dat is het enige waarom dat doequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Je maakt zo wel een eind aan al die speculaties.
Eerste verklaring was dan ook: geen doden gemeld tot nu toe.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
maak daar maar officiele turkse geruchten van, wat een amateurs.
en ook gelijk in grote aantallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef superworm het volgende:
Ik vind overigens de hulpdiensten uitstekend en zeer snel handelen - ze waren er echt in no-time, ook het hele gebied afgezet e.d.
Oh sorry, je bent geweldig. Laat de volgende keer dan wel ff dit:quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat is het enige waarom dat doe
Jij zit deze topicreeks toch ook te F5'en?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Ericr het volgende:
Sensatie journalist zou ik gelijk voor de bek meppen, donder op bij die mensen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Pool het volgende:
Waar blijft het eerste filmpje van GeenStijl waarin Rutger de familieleden in de aankomsthal gaat uitlachen?
En dan roepen 'ze' dat 'we' niet geďntegreerd zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
al die turken met een amsterdams accent
Inderdaad, goed werk! Interessant dat passagier niets merkte voor crash. Fijn trouwens dat hij ook een BHV-diploma had ;-).quote:
quote:Henk Westbroek zou eigenlijk in dit vliegtuig moeten zitten, maar hij had de vlucht op het laatste moment gecanceld. Hij heeft een vlucht later geboekt, zodat hij kon uitslapen. Twee meiden van Halal waren aan boord van het toestel, zij hebben het ongeluk overleefd.
Rondom het vliegveld is alles wel goed geregeld qua crisisplannen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef superworm het volgende:
Ik vind overigens de hulpdiensten uitstekend en zeer snel handelen - ze waren er echt in no-time, ook het hele gebied afgezet e.d.
http://www.geenstijl.nl/m(...)lio_tuur_is_een.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen Regilio Tuur en dit dan? Want ik geloof dat ik dat gemist heb
Wat wil je nou zeggen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
al die turken met een amsterdams accent
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
en ook gelijk in grote aantallenpluim
Uiteraard. Daar zijn natuurlijk strakke rampenplannen voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef superworm het volgende:
Nee, de Nederlandse media zijn superbetrouwbaar nu. Die gasten zitten ook 3000 km verderop.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
maak daar maar officiele turkse geruchten van, wat een amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |