Omdat die dan met een pleuresklap tegen de grond aan komt? Dat ding steekt aan de onderkant uit he..quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou een motor er bij een landing afvallen? Dat zou je toch eerder verwachten bij de start als de motor volledig wordt belast.
ik zie geen vlekquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Bloed of moddervlekker bij de cokpit ramen?
Wat denk je dan? Dat de wereld opeens stil staat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef Stephan123 het volgende:
Er rijden nog gewoon autos naast het vliegtuig
Aldus de Schiphol site, volgens mij is het vliegtuig toch echt geland.quote:TK 1951 Istanbul 10:40 Expected 10:26
Volgens mij is die onderhoudsmonteur dronken geweest, de turkse vlag is in spiegelbeeld... haha:quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Omdat die dan met een pleuresklap tegen de grond aan komt? Dat ding steekt aan de onderkant uit he..
Meest logische idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:54 schreef ASroma het volgende:
waarschijnlijk was de kerosine op............... daarom brandt ie ook niet...
Er zijn tot nu toe geen doden gerapporteerd...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Mylene het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9259316.jpg
Hoe kunnen die Turken nou zeggen dat er geen gewonden/doden zijn gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |