Nee, dat echt nooit!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Chell het volgende:
[..]
Yups...
Ik denk dat ik ook echt never nooit in een Turks vliegtuig stap! Brrrr
Had jij niet een keer met Onur Air ofzo gevlogen BE?
OMG!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Heftig...
Nog iets ergs! Ik weet niks en heb niks om aan te doen vandaag!!
oh my!! dat wordt naaktlopen vandaag rocka.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Heftig...
Nog iets ergs! Ik weet niks en heb niks om aan te doen vandaag!!
Ja een wereld van verschil..stel je voor zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Chell het volgende:
Owwww El Al! Ja dat is natuurlijk stukken beter dan Onur Air
Kippenbouillon en ochtendurine.quote:
klopt, dan mag skadhd haar wel opvolgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar die is overgegaan op streepjes.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef maffemuts het volgende:
*maffe zich stiekum afvraagt of we nu naast het bankje zitten als er n gecrasht vliegtuig op ligt*
Rock das wereldnieuws ! kan zo op de frontpageAls Paris er op komt moet jij er met dit bericht zeker op komen
En bouillon dat op plas lijkt... weet je zeker dat iemand in huis/kantoor geen zwangerschapstest aan het doen is ?
Op een gecrashed vliegtuigbankje is wel safe denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef maffemuts het volgende:
*maffe zich stiekum afvraagt of we nu naast het bankje zitten als er n gecrasht vliegtuig op ligt*
iemand in t vliegtuig sprak net wel van doden en gewondenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Het is nog steeds niet bekend of er doden zijn. Wel gewonden, hoorde net iemand die vlak na de crash hulp verleend heeft (dekens, mensen troosten) en die had het over snijwonden en breuken, maar mensen die in principe wel aanspreekbaar waren.
Ik ben trouwens zowel met Onur als Turkish Airlines gevlogen. Zonder engere dingen dan een stoel die niet achterover kon
Juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef pinquit het volgende:als minister van transport moet je bij elke vorm van transport mee om verslag te doen
misschien beter in het zwangerschap & geboorte topic vragen, maar breng haar anders vóór ze overeind komt uit bed een paar crackertjes en een kopje thee of een glaasje water. Zorg ervoor dat ze geen lege maag heeft, kleine beetjes eten helpt vaak wel, in tegenstelling tot 3 keer per dag veel. Succes voor je meiskequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef murp het volgende:
hallo ouders ik heb een klein vraagje:
mn meissie is nu 12 weken zwanger maar ze is nog zooo misselijkze geeft regelmatig over....
ze heeft al zetpillen maar die werken amper, hebben jullie nog wat tips?
Nou, ik snap er anders nu helemaal niks meer van...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef pinquit het volgende:
pff nounou, tis maar een nieuwslezerde informatie komt toch over?
Ik had t over mensen mét werkquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
nou ik zal maar beginnen dan: ik ben huismoeder
murp, vanillevla wil nog weleens helpen, of cola waar de prik vanaf is. Vervelend hoor, dat ze zo misselijk is. Hopelijk is het snel over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef murp het volgende:
hallo ouders ik heb een klein vraagje:
mn meissie is nu 12 weken zwanger maar ze is nog zooo misselijkze geeft regelmatig over....
ze heeft al zetpillen maar die werken amper, hebben jullie nog wat tips?
gohquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef easy-going het volgende:
Ik dacht dat ik dit al gepost had
Volgens teletekst is het vliegtuig vertraagd
[ afbeelding ]
Gohquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef easy-going het volgende:
Ik dacht dat ik dit al gepost had
Volgens teletekst is het vliegtuig vertraagd
[ afbeelding ]
CMquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, er zullen vast meer dan 5 doden zijn denk ik bij zo'n crash...![]()
Ik geef Leander 5 minuten geleden een broodkorst, kijk ik net, heeftie nog 1 CM beet. Dus ik zoeken naar de rest....
WegGewoon op
En die laatste CM nu ook
Ik weet t stiekum al een beetje.quote:
gelukkig heb ik jouquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik weet t stiekum al een beetje.
Pfff die zondagen naar IKEA en Burger King.
Gesloopt ben ik.
Mja, ik heb dan nog dikke hulp van de papa hoop k.
Ik zit als receptioniste/telefoniste alleen in een hok. De telefoon gaat een paar keer per uur... verder wat kleine klusjes..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:14 schreef skadhd het volgende:
Ik ben stiekum wel benieuwd wat voor werk iedereen doet die op t werk kan Fok!ken.
Ik vroeg me af waarom Leander in CrazyMoon aan het bijten wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Rewimo het volgende:
O, zo'n CMIk zat al te denken dat ik weer een of andere reclame voor een nieuw product had gemist.
ze komen door de commotie niet meer op t nederlandse woordquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
Op Nu.nl hebben ze het nu ook al over bodybags![]()
Wat is er mis met het woord lijkzak? Klinkt dat ineens te luguber ofzo? Ik zie en hoor wel vaker dat er Engelse woorden gebruikt worden voor dingen waar een gewoon normaal Nederlands woord voor bestaat. Gek.
zou dat het zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze komen door de commotie niet meer op t nederlandse woord
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zou dat het zijn?![]()
oeeeeh spenning en sensation! Ik see een bodybag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |