Oh ja, daar zat ik vanmiddag nog aan te denken, wanneer dat was. Ik ben zo benieuwd idd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef NieTTus het volgende:
Morgen heeft Sproet haar echo, ben zo benieuwd of er 1of 2
![]()
in haar buik zitten
die heb ik ook heel veel gespeeld ja, tot ik hem helemaal uit had gespeeld...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:37 schreef huuphuup het volgende:
Soepstengel wat ontzettend lief!!![]()
en nou als de donder professor Layton gaan spelen daar was ik een tijdje echt non-stop verslingerd aan
hmmm ik kreeg juist het advies niet teveel gember te eten.... naja alles met mate zal het wel zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef NieTTus het volgende:
Enne, vergat ik nog: sproet: mijn schoonpa (indo) zei: gember! Niet teveel, maar Gember schijnt goed te helpen bij misselijkheid! En anders kom ik een nieuwe pot met zuurtjes brengen!!! Maar probeer Gember maar eens![]()
Goedemorgen! Eeehhhmmm, is het normaal dat je op de dag van de echo om 5 uur al beneden zit te fokken?? Hier dus enigzins last van zenuwen.... Ik hoop zo een hartje te horen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef NieTTus het volgende:
Morgen heeft Sproet haar echo, ben zo benieuwd of er 1of 2
![]()
in haar buik zitten
Ja, gisteravond zei ze al dat ze hoopt dat de blauwe plekken nu vlug weggaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Gaaaaaf!! En mag je voortaan alleen nog aan de billen van Silly om lief te doen, of moet je nog steeds spuiten?
* SilkTie mee eens isquote:
Sterkte meid!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 05:22 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Goedemorgen! Eeehhhmmm, is het normaal dat je op de dag van de echo om 5 uur al beneden zit te fokken?? Hier dus enigzins last van zenuwen.... Ik hoop zo een hartje te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |