Ik kom het vaker achteraf tegen dan vooraf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef Yesse het volgende:
Hm is het slimmer om de "basisvragen" (leeftijd, geslacht etc.) vooraf een vragenlijst te stellen of achteraf?
Ja is ook wel wat aardiger hequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kom het vaker achteraf tegen dan vooraf.
Ik doe het ook niet zo vaakquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze doet het niet zo vaak meer
[..]
Wat danEn moet jij zeggen
![]()
haha.. is het zo erg?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet gedacht van mezelf in deze toestand
Hej Milouquote:
Ik weet niet, ik was 9 uur al op, maar toen eerst nog ff wat schoolwerk gedaanquote:
Opstaan telt nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet niet, ik was 9 uur al op, maar toen eerst nog ff wat schoolwerk gedaan
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Opstaan telt niet![]()
Ik had het over hier aanwezig
the skyquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhJa hier, hier, hier is overrrated
Nou ik ga eens een half dagje college doen, daaaag![]()
wij waren de verloren schaapjes?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als een herder die zijn schaapjes terugvindt
Laten we het hopenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach ja.. dat is nog wel te overleven toch?
want ja ze waren allemaal al over de dam heenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als een herder die zijn schaapjes terugvindt
Dude ik maakte een vergelijking met een bijbel verhaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
want ja ze waren allemaal al over de dam heen
Hij had ze dus nog niet op het drogequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
want ja ze waren allemaal al over de dam heen
Zoals ik zei.. verkouden en spierpjin (quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Jij? aardig bijgekomen?
duh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dude ik maakte een vergelijking met een bijbel verhaal![]()
Nico snapt em tenminste
Op dit moment niet meer. Heb het wel ff druk gehad jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
jij bent hier lang niet meer geweesat![]()
Heb je het druk?
Aahquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoals ik zei.. verkouden en spierpjin () Maar verder wel ok
Ik heb ook spierpijn bij mn buik door het hoesten. Heel erg irritant is het als je wilt op staan vanuit bedquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoals ik zei.. verkouden en spierpjin () Maar verder wel ok
En je gaat masteren bij je baan las ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Op dit moment niet meer. Heb het wel ff druk gehad ja
Tijd voor koffie!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
En je gaat masteren bij je baan las ik
Jup.. ik 'werk' nu weer ja. Gister gebruikt om bij te komen, maar zover is het toch nog niet helemaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aah![]()
Ben je nu weer aan het werk dan?
dat ken ik ook jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb ook spierpijn bij mn buik door het hoesten. Heel erg irritant is het als je wilt op staan vanuit bed
En dat ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Tijd voor koffie!
Ik las iets totaal fouts
Corectemundoquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
En je gaat masteren bij je baan las ik
Meestal komt de 'klap' pas laterquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jup.. ik 'werk' nu weer ja. Gister gebruikt om bij te komen, maar zover is het toch nog niet helemaal
Hippe shitquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Maraca het volgende:
Zo, eindelijk internet aan de praat gekregen! Zit nu via bluetooth op internet van mijn telefoon
Gaan we samen EURenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/master/(...)s/economics_and_ict/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |