Ik deel die meningquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef SilentChaos het volgende:
Echt een fucking vette plaat dit
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Hé Michiel, even over dat zingen hè. Don't quit your day job...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Hé Michiel, even over dat zingen hè. Don't quit your day job...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8227quote:uziekzenders passen muziek aan na vliegtuigcrash
De grote muziekzenders hebben hun muziek aangepast na de vliegtuigcrash op Schiphol. Zojuist werd bekend dat daar negen mensen bij zijn omgekomen. Op Radio 3FM, Radio 2, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en FunX draaien voorlopig geen nummers die over vliegen of vliegtuigen gaan of teksten hebben die daarnaar verwijzen.
Op 3FM zijn op dit moment ieder half uur nieuwsupdates te horen. Radio 1 en BNR Nieuwsradio hebben continu live uitgezonden.
Als ze LIVE maar in de kast laten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Vers van de pers
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8227
Ajb niet zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ze LIVE maar in de kast laten.
Mag ik wel Tarkan aanvragen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Vers van de pers
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8227
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ze LIVE maar in de kast laten.
Mooi. Bestudeer jij dan ff de Hakkuh-suggesties voor vanmiddag?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef borisz het volgende:
Zo nieuwe bril opgehaald -0,5 extra maakt toch wel een hoop uit.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi. Bestudeer jij dan ff de Hakkuh-suggesties voor vanmiddag?
Dune - Are you ready to flyquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi. Bestudeer jij dan ff de Hakkuh-suggesties voor vanmiddag?
quote:Grijp die bijl en hak 'm doormidduh. Het is WoEnSdAg!!!
2 Brothers on the 4th Floor - Mirror of love
Flamman & Abraxas - Good to go
Marusha - Deep
Tom Petty - Free Fallin' ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die mogen ze ook niet draaien want 9 mensen hebben het niet gered
quote:Uiteraard hing Henk hedenochtend al bij diverse radiostations aan de lijn om het grote nieuws te melden: 'Joehoe, ik leef nog hoor!' Toppie joppie Henk, gefeliciteerd.
Is ook weinig nieuws meer (als in: nieuwe beelden). Vanavond ff journaaluitzending meepikken en je bent helemaal bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef borisz het volgende:
Alle nieuwszenders houden er langzaam mee op.
Ja kloptquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook weinig nieuws meer (als in: nieuwe beelden). Vanavond ff journaaluitzending meepikken en je bent helemaal bij.
Zo'n groene zure, of een sappige rodequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Tijd voor een appeltje voor de dorst.. *hap*
Een beetje bombast op z'n tijd brengt geen narigheid!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze van The Killers doet me een beetje aan Meat Loaf denken...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ricky Wilson staat op de lijst. Zou het de zanger van The Kaiser Chiefs zijn?
Ik ga toch voor het titelnummer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
het enige nummer van duffy wat ik wel goed vind
Rodequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo'n groene zure, of een sappige rode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |