Jij hebt nog wolken, hier is het 1 grijsdekquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ah hier verder
GreendayFijne plaat dit nog steeds van ze...
Beetje jammer dat het weer een beetje betrekt nu, wolken
ah dan kijken we richting zelfde wolkendek aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Hier ondertussen ook (Utrecht)
Was ik maar in Den Haag gebleven
Ach, vanavond weer naar DHMooie stad
Achter de duinen
Ben d'r volgens mij allang lid vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de fans:
http://johnbakker-fan.hyves.nl/
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef 3FMaster het volgende:
@ Roel:
Vastelaovend 2009: Groete Optoch in Mestreech op zoondag 22 fibberwarie 2009
Carnaval 2009: Grote Optocht in Maastricht op zondag 22 februari 2009
Ook even de Nederlandsche vertaling eronder zetten
Thnxquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat was een leuke remix
@RoelJewel: mooie foto's!
Mooie foto's. Carnaval in Limburg is toch wel veel mooier/leuker dan in Brabant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n foto's van Carnaval staan online
Check de slideshow of de fotoserie.
Goed hoor, afspraak was om 9.20, maar voordat ik geholpen werd was het 10.00quote:
Thnxquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooie foto's. Carnaval in Limburg is toch wel veel mooier/leuker dan in Brabant!
Kiek an. Altijd weer een opluchting vind ik altijd. Had vorige maand mijn tweede gaatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed hoor, afspraak was om 9.20, maar voordat ik geholpen werd was het 10.00!. Maar in drie minuten was ik weer uit de stoel met de mededeling tot over zes maanden.
Positief geformuleerdquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Mooier/leuker... geen idee (nooit in Brabant gevierd). In elk geval anders.
Ja, hoe was het eigenlijk, carnaval 2009.. if ya know what i meanquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Mooier/leuker... geen idee (nooit in Brabant gevierd). In elk geval anders.
Dat eet ik bijna nooit, ik eet 99 vd 100 keer kaas of vleeswaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kiek an. Altijd weer een opluchting vind ik altijd. Had vorige maand mijn tweede gaatje.
Vooral te wijten aan die fucking chocopasta die ik tegenwoordig op mijn brood smeer denk ik.
Naj, schijnt dat bv. Ice tea ontzettend slecht voor je tanden is. Zal vast ook wel voor chocopaste zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kiek an. Altijd weer een opluchting vind ik altijd. Had vorige maand mijn tweede gaatje.
Vooral te wijten aan die fucking chocopasta die ik tegenwoordig op mijn brood smeer denk ik.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Nog steeds geen gaatjes..
Afkloppen:(ja, ik heb een rare manier van afkloppen)
De gouden regel is als je alles met mate neemt en goed je tanden poetst er weinig fout kan gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, schijnt dat bv. Ice tea ontzettend slecht voor je tanden is. Zal vast ook wel voor chocopaste zijn.
Zitten zuren in en zuren en tanden gaan nooit goed samen, is meestal nog erger dan suiker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, schijnt dat bv. Ice tea ontzettend slecht voor je tanden is. Zal vast ook wel voor chocopaste zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zitten zuren in en zuren en tanden gaan nooit goed samen, is meestal nog erger dan suiker.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mooie fotos roel , voordeel van sombere dagen dat kleuren weer erg mooi worden
Hoe zit't dan met glaZUURquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zitten zuren in en zuren en tanden gaan nooit goed samen, is meestal nog erger dan suiker.
En 's morgens ontbijten met een liter sinaasappelsap en vervolgens je tanden poetsen schijnt ook nie zo best te zijn. Aldus mijn tandartsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef borisz het volgende:
[..], als je bijvoorbeeld een glas Ice tea of Jus D'orange neemt moet je eigenlijk direct even snel je mond spoelen met water dan zijn de meeste van de schadelijke stoffen al weg.
Zo, jij photoshopt al je foto'squote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En ook met dank aan Aperture. Wat een heerlijk programma is dat
![]()
. En Nik Sharpener 3.0 maakt 't af
. Ben zelf erg tevreden over deze reeks
.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, hoe was het eigenlijk, carnaval 2009.. if ya know what i mean.
Heb zondagavond, maandag, dinsdag- en woensdagavond eraan geklustquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo, jij photoshopt al je foto's. Dat duurt wel ff dan.
Pff, das best wel lang, maar resultaat mag d'r wezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb zondagavond, maandag, dinsdag- en woensdagavond eraan geklust. Als ik iets online zet, moet 't wel goed uitzien
. Ik had in totaal 833 foto's. Daar zijn er dus zo'n 380 van over gebleven
.
Je zou maar op de snelweg zitten, ineens 2 vleugels naast je..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wow vliegtuig neergestort op schiphol / A9 , in 2-en gebroken
Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Dat meldt RTV Noord Holland.
Het vliegtuig van een Turkse maatschappij is nabij de A9 in twee delen gebroken. Hulpverlening is onderweg.
Meer informatie ontbreekt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je maar geen red bull drinken
de reactie van nieuwlezer , de passagiers die eruit kwamen liepen verdwaast uit het vliegtuigquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zou maar op de snelweg zitten, ineens 2 vleugels naast je..
De bus zoeken naar Lang Parkeren P3quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de reactie van nieuwlezer , de passagiers die eruit kwamen liepen verdwaast uit het vliegtuig
Wat zou jij doen als jij neerploft
Lijkt me ook wat overdreven, de Polderbaan ligt zo a-centraal als maar zijn kan, dus je zou denken dat de overige banen gewoon te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik lees op nu.nl dat het hele vliegverkeer is stilgelegd op schiphol...
Is dat niet wat overdrevenWaar moeten die 100en vliegtuigen dan heen vandaag die daar moeten landen
?
Ah, dat zal deze kerel dus zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die was net op 3FM? http://twitter.com/nipp Was er iig vroeg bij.
ach twitter is toch helemaal nietsquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die was net op 3FM? http://twitter.com/nipp Was er iig vroeg bij.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach twitter is toch helemaal niets
Beetje misplaatst, vind je ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wow vliegtuig neergestort op schiphol / A9 , in 2-en gebroken
...
Ben je gek ofzoquote:
Oja, Den Haagquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je gek ofzohahahaha
Nee ik ben een geboren en getogen Hagenees
Den Haag had toch geen stadsrechten oid?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ja da's tenminste een stad
Rotterdam
Alleen maar leuk om uit te gaan zo af en toe
Wehehe. Nou, ik ga dan eindelijk 's naarquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ja da's tenminste een stad
Rotterdam
Alleen maar leuk om uit te gaan zo af en toe
DAMN!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9259316.jpg
Of er ff een vliegtuig in je voortuin ligt.
Idd jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Nog mazzel dat ie niet op de A9 is geland...
Daar is nog niemand over uit heb ik zo het ideequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Den Haag had toch geen stadsrechten oid?
Den Haag, het grootste dorp, met de kleinste stad binnenin. Wat een mooie sloganquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar is nog niemand over uit heb ik zo het idee
Dan te bedenken dat ik er heel vaak langs rijquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9259316.jpg
Of er ff een vliegtuig in je voortuin ligt.
Dit is niet bij te houden, gaat zo snel...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef 3FMaster het volgende:
"Je kan up to date blijven, door op twitter te kijken"
quote:
Nou iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Nog mazzel dat ie niet op de A9 is geland...
Ik kijk en luister regelmatig radar/radioverkeer, maar ben ergens wel blij dat dat nu niet wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
hehe, nou inderdaad...
Wel heftig allemaal hoor
quote:Rampvlucht gemist
Eén passagier is toevallig aan de ramp ontsnapt. Henk Westbroek miste de bewuste vlucht van Turkish Airlines, omdat hij niet van vroeg opstaan houdt. Hij betaalde daarom 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen.
Nope. Eerst slachtoffers helpen en daarna pas oorzaak achterhalenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Maar is al bekend wáárom hij daar landde?
In het begin van dat nummer heb ik steeds de neiging om "Hello helloooow" te blèrenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Even weer over de muziek: U2en het erge is dat je deze ellende automatisch nog mee gaat zingen
(het refrein zeg maar)
70 Euro extra betalen om niet neer te storten... vind ik een goede deal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/14393
[..]
Kan ik me voorstellen. Zit je wat dichterbij het nieuws. Letterlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Sirolf het volgende:
NOS Headlines in de ruimte hiernaast is trouwens sinds 10.50 druk aan het rondrennen en rondbellen, en zelf volgen we hier alles via Twitter, 3FM en diverse TV-zenders.
Hectisch ochtendje op deze manier!
Dat weet ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
Technische problemen zijn er zo vaakAls je dat zou weten zou je nooit meer instappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel de echte. Staat ook op diverse nieuwssitesquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
Technische problemen zijn er zo vaakAls je dat zou weten zou je nooit meer instappen...
Ik hoop de echte westbroek, want het zou wel een erg foute grap zijn andersBeetje ontoepasselijk
Ik deel die meningquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef SilentChaos het volgende:
Echt een fucking vette plaat dit
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Hé Michiel, even over dat zingen hè. Don't quit your day job...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Hé Michiel, even over dat zingen hè. Don't quit your day job...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8227quote:uziekzenders passen muziek aan na vliegtuigcrash
De grote muziekzenders hebben hun muziek aangepast na de vliegtuigcrash op Schiphol. Zojuist werd bekend dat daar negen mensen bij zijn omgekomen. Op Radio 3FM, Radio 2, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en FunX draaien voorlopig geen nummers die over vliegen of vliegtuigen gaan of teksten hebben die daarnaar verwijzen.
Op 3FM zijn op dit moment ieder half uur nieuwsupdates te horen. Radio 1 en BNR Nieuwsradio hebben continu live uitgezonden.
Als ze LIVE maar in de kast laten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Vers van de pers
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8227
Ajb niet zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ze LIVE maar in de kast laten.
Mag ik wel Tarkan aanvragen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Vers van de pers
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8227
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ze LIVE maar in de kast laten.
Mooi. Bestudeer jij dan ff de Hakkuh-suggesties voor vanmiddag?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef borisz het volgende:
Zo nieuwe bril opgehaald -0,5 extra maakt toch wel een hoop uit.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi. Bestudeer jij dan ff de Hakkuh-suggesties voor vanmiddag?
Dune - Are you ready to flyquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi. Bestudeer jij dan ff de Hakkuh-suggesties voor vanmiddag?
quote:Grijp die bijl en hak 'm doormidduh. Het is WoEnSdAg!!!
2 Brothers on the 4th Floor - Mirror of love
Flamman & Abraxas - Good to go
Marusha - Deep
Tom Petty - Free Fallin' ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die mogen ze ook niet draaien want 9 mensen hebben het niet gered
quote:Uiteraard hing Henk hedenochtend al bij diverse radiostations aan de lijn om het grote nieuws te melden: 'Joehoe, ik leef nog hoor!' Toppie joppie Henk, gefeliciteerd.
Is ook weinig nieuws meer (als in: nieuwe beelden). Vanavond ff journaaluitzending meepikken en je bent helemaal bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef borisz het volgende:
Alle nieuwszenders houden er langzaam mee op.
Ja kloptquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook weinig nieuws meer (als in: nieuwe beelden). Vanavond ff journaaluitzending meepikken en je bent helemaal bij.
Zo'n groene zure, of een sappige rodequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Tijd voor een appeltje voor de dorst.. *hap*
Een beetje bombast op z'n tijd brengt geen narigheid!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze van The Killers doet me een beetje aan Meat Loaf denken...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ricky Wilson staat op de lijst. Zou het de zanger van The Kaiser Chiefs zijn?
Ik ga toch voor het titelnummer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
het enige nummer van duffy wat ik wel goed vind
Rodequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo'n groene zure, of een sappige rode
Ach, je weet, Rabbering.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef Sersjee het volgende:
Zei ie nou dat dit van hun eerste cd kwam? Da's 39/Smooth en daar staat When I come around echt niet op... Wel was Dookie de eerste bij een major.
Dat zei Hans vorige week ook al.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:21 schreef 3FMaster het volgende:
Kijk toch wel uit naar vrijdag, de dag waarop Let it rock Megahit wordtIk sta dan wel voor schut als het 'em niet wordt
Of die trol moet deze week nog een solo-plaat uitbrengenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
Als het maar iets anders wordt als dit gejengel
Alle Krezip leden gaan toch solo-platen uitbrengen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of die trol moet deze week nog een solo-plaat uitbrengen.
Ik hoop dat ze een gelukkig huisvrouwtje wordt, die we over 40 jaar bij ManBijtHond. En geen microfoon aanraaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of die trol moet deze week nog een solo-plaat uitbrengen.
Idd. Blijkbaar luistert de muziekredactie zelf niet naar 3FM ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, die hebben we vorige week kennelijk nog niet genoeg gehoord.
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Blijkbaar luistert de muziekredactie zelf niet naar 3FM ofzo.
quote:Radiozenders passen muziek aan
HILVERSUM - Alle grote Nederlandse muziekzenders hebben voorlopig hun muziek aangepast naar aanleiding van de vliegtuigcrash op Schiphol.
Dat hebben Radio 2, Radio 3fm, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en FunX gemeld.
Zij draaien voorlopig geen nummers die over vliegen of vliegtuigen gaan of teksten hebben die daarnaar verwijzen.
Nummers
Het gaat dan bijvoorbeeld om nummers als I Believe I Can Fly van R-Kelly, I Don't Wanna Die In An Air Disaster van Albert Hammond, No More Fear Of Flying van Gary Brooker of Learning To Fly van Tom Petty.
Gevoelskwestie
''Het is vaak een gevoelskwestie'', legt programmeur Basyl de Groot van 3fm uit. ''Maar alle platen die enigszins kunnen verwijzen naar een vliegramp omzeilen we voorlopig even.'' Dat hoeft niet per se in de titel te zijn, maar kan ook in de tekst van het lied zitten. ''Soms moet je even goed verder kijken'', stelt De Groot. ''Zo zetten we ook Ironic van Alanis Morissette even niet op onze playlist.''
Zijn collega Patrick Kraakman van Sky Radio en Radio Veronica mijdt voorlopig zelfs bands waarvan de namen kunnen refereren aan een vliegtuigongeval, zoals de Crash Test Dummies. Jongerenzender FunX, die veel urban muziek draait, controleert ook in het bijzonder alle Turkse nummers die op de playlist staan.
Lekker aandacht trekken met z'n allenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitgebreider artikel @ http://www.nu.nl/algemeen(...)ssen-muziek-aan.html
[..]
Ik wilde net Jefferson Airplane aanvragenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitgebreider artikel @ http://www.nu.nl/algemeen(...)ssen-muziek-aan.html
[..]
Ehm, totdat we geen berichtgeving meer horen over dit gedoequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wilde net Jefferson Airplane aanvragen![]()
Overigens, hoelang willen ze dat volhouden?
Helemaal mee eens, als er een ongeluk op de weg is met een paar doden passen ze de programmering ook niet aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker aandacht trekken met z'n allen
Onzin
Maar dit gaat over een vliegtuigrampXD dat maken we niet vaak mee in NL. Dus...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, als er een ongeluk op de weg is met een paar doden passen ze de programmering ook niet aan
Dieper dan datquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de onderkant van de samenleving is de 3FM-studio binnengekomen.
Idd. Als je de platen gewoon niet inplant zonder er aandacht aan te geven (zoals dat artikel op NU.nl) valt niemand 't op... Nu wordt 't juist zo overdreven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker aandacht trekken met z'n allen
Onzin
Ik wilde vandaag iets van Lynyrd Skynyrd aanvragen maar dat kan ik dus ook wel vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wilde net Jefferson Airplane aanvragen![]()
De laatste foute grap:quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag iets van Lynyrd Skynyrd aanvragen maar dat kan ik dus ook wel vergeten
Ik weet niet wat die XD betekend, maar eenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dit gaat over een vliegtuigrampXD dat maken we niet vaak mee in NL. Dus...
Preciesquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Als je de platen gewoon niet inplant zonder er aandacht aan te geven (zoals dat artikel op NU.nl) valt niemand 't op... Nu wordt 't juist zo overdreven.
Het is niet echt een bepaaldquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die XD betekend, maar eenvind ik niet echt gepast bij het woord vliegramp
Lijkt mij toch ook welquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 25 zwaargewonden gaat dat nog wel toenemen vermoed ik
ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 25 zwaargewonden gaat dat nog wel toenemen vermoed ik
Ik zet de radio net aan en hoor volgens mij die irritante Gordon.. Misschien dat ik om 19:00 maar weer even inschakel want dit is nietsquote:
JvTquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig bestaat er dan altijd zoiets als de jeugd van tegenwoordigen media player & de torrentboer maken dit natuurlijk ook mogelijk
*heeft nu kerk opstaan*
Net zo kansloos als de 'toppers'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig bestaat er dan altijd zoiets als de jeugd van tegenwoordigen media player & de torrentboer maken dit natuurlijk ook mogelijk
*heeft nu kerk opstaan*
Ik ben het regelmatig met je eens, voornamelijk over slechte muziek, maar DJvT vergelijken met de toppersquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo kansloos als de 'toppers'.
Dat is idd een beetje tequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het regelmatig met je eens, voornamelijk over slechte muziek, maar DJvT vergelijken met de toppers![]()
![]()
Check!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo kansloos als de 'toppers'.
\\Damn!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
66 dodelijk gewonden
6 + 9 =.... 15, 15 doden
Ja, lekkere conclusies trek je zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
66 dodelijk gewonden
6 + 9 =.... 15, 15 doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |