Inderdaad!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet morgen toch wel een klein beetje uitgerust zijn.
Nogal!quote:
Ik had van jou toch wel wat creativiteit verwacht hoorquote:
Geen ideequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
Naar welk land gaan jullie graag als single?
Slecht geslapen he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel wat creativiteit verwacht hoor
quote:
Naar een ver mooi land waar ik nog niet geweest ben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
Ik ben sinds m'n ouders zijn gescheiden eigenlijk niet echt meer op vakantie geweest.quote:
Ja zeg, sowieso zijn er met "in bed belanden" wel wat meer variaties te bedenkenquote:
Ow, ik juist wel. Ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben sinds m'n ouders zijn gescheiden eigenlijk niet echt meer op vakantie geweest.
ja 1 x een weekje in denemarken.
Ben dus ook niet echt een vakantieganger
Naar mexico!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
Rondsletten bij al die veel te dronken Amerikanenquote:
Ik moet dat nog lerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ow, ik juist wel. Ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zien
Ja, ik vond de suggestie wel leuk aan mijn TT. Dat is dan ook het enige.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, sowieso zijn er met "in bed belanden" wel wat meer variaties te bedenken
ik zit al op 9%quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ow, ik juist wel. Ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zien
ik ga een culturele reis maken hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rondsletten bij al die veel te dronken Amerikanen
Ik denk dat afgelopen nacht de eerste nacht in 15 jaar was dat ik echt slecht heb geslapen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef rival het volgende:
Trouwens, wat slapen jullie allemaal slecht.
piekeren voor het slapen
wakker worden om te piekeren
30x wakker worden....
ik lees dagelijks niks anders
Ik stap mijn bed in, 5 minuten later slaap ik, en wanneer de wekker gaat ben ik weer wakker, niks meer, niks minder.
Ik meestal ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef rival het volgende:
piekeren voor het slapen
30x wakker worden....
Ik stap mijn bed in, 5 minuten later slaap ik, en wanneer de wekker gaat ben ik weer wakker, niks meer, niks minder.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga een culturele reis maken hoor
Hehe..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef rival het volgende:
piekeren voor het slapen
30x wakker worden....
wat voor methode?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe..
tja.. ik heb nu gelukkig een methode gevonden waardoor ik wat sneller in slaap val, maar eerder lag ik steevast een half uur wakker als het niet langer was.
Op m'n buik, eerst met m'n hoofd naar rechts.. En als ik dan wat moeier wordt, met m'n hoofd naar links. Dan nergens aan denken en dan val ik redelijk snel in slaapquote:
Ik heb de afgelopen dagen ontdekt dat ik ook gewoon liggend op mijn rug in slaap kan vallen, dat kon ik nooit..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op m'n buik, eerst met m'n hoofd naar rechts.. En als ik dan wat moeier wordt, met m'n hoofd naar links. Dan nergens aan denken en dan val ik redelijk snel in slaap
En als ik wel aan dingen blijf denken dan ga ik naar de binnenkatn van m'n ogen kijken
Ja daar wil ik ook heen, maar heb eerst nog wat andere dingen op mijn lijst staanquote:
quote:
Ik sta op 7. Maar na deze zomer komen er weer wat landen bijquote:
Ow dat is nice! Ik kan dat alleen als ik tv kijk ofzo, of met licht aan en geluid op de achtergrond. Dus niet om te slapen, maar meer dutjes gedoequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen ontdekt dat ik ook gewoon liggend op mijn rug in slaap kan vallen, dat kon ik nooit..
Zegt iemand die overal kan slapen.... Zittend, staand, tijdens vergaderingen (die is populair bij mij...)
Die laatste van mij is niet zo nice.. Als ik de kans krijg slaap ik elke avond op de bank...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is nice! Ik kan dat alleen als ik tv kijk ofzo, of met licht aan en geluid op de achtergrond. Dus niet om te slapen, maar meer dutjes gedoe
die lijkt me gaaf!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
Dan gaan we met de Trans Siberie Express naar China.
Dat wilde ik ook gaan doen, maar nu weet ik het niet meer. Maat van mij heeft het gedaan en het is hem erg tegengevallen. Met name de treinreis!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus is echt de wereldreiziger bij ons in het gezin. Ze zit nu in Indonesië, is een half jaar in mexico geweest en daarna rondgetrokken. Maar ik ga mij bij haar aansluiten over een paar jaar.. Dan gaan we met de Trans Siberie Express naar China.
carnaval in rio, surfen op hawai.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef JonKeL het volgende:
Ja daar wil ik ook heen, maar heb eerst nog wat andere dingen op mijn lijst staan![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
die lijkt me gaaf!
gaat mijn reisgenoot doen, vlak na dat we terug zijn uit mexico. hij is te rijk ofzo
Dit jaar houd ik het nog even in Europa, maar volgend jaar wil ik of naar Japan of naar Canada.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
carnaval in rio, surfen op hawai.
dat zijn de volgende doelen op mijn lijst
Ik haal veel energie uit mooie dingen zien en meemaken, dus die treinreis overleef ik welquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook gaan doen, maar nu weet ik het niet meer. Maat van mij heeft het gedaan en het is hem erg tegengevallen. Met name de treinreis!
HIj heeft ook wel mooie dingen gezien en dingen meegemaakt, maar hij had zoiets van, nee als ik had geweten hoe die treinreis eraan toe gaat dan had hij het niet gedaan.
mijn zus gaat volgend jaar trouwen (de wereldreiziger in de familie) en misschien dat dat in hawaii gaat gebeuren... i hope so!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:24 schreef JonKeL het volgende:
Surfen op Hawaii lijkt me ook erg leuk
Ik zal niet boos worden als je mij ook inschrijft op de gastenlijst hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zus gaat volgend jaar trouwen (de wereldreiziger in de familie) en misschien dat dat in hawaii gaat gebeuren... i hope so!
noujah ik mag een partner meenemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zal niet boos worden als je mij ook inschrijft op de gastenlijst hoor
Nu is het ook wel een beetje geluk hebben hoor... voor hetzelfde geld had ie het anders getroffenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haal veel energie uit mooie dingen zien en meemaken, dus die treinreis overleef ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |