Inderdaad!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet morgen toch wel een klein beetje uitgerust zijn.
Nogal!quote:
Ik had van jou toch wel wat creativiteit verwacht hoorquote:
Geen ideequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
Naar welk land gaan jullie graag als single?
Slecht geslapen he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel wat creativiteit verwacht hoor
quote:
Naar een ver mooi land waar ik nog niet geweest ben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
Ik ben sinds m'n ouders zijn gescheiden eigenlijk niet echt meer op vakantie geweest.quote:
Ja zeg, sowieso zijn er met "in bed belanden" wel wat meer variaties te bedenkenquote:
Ow, ik juist wel. Ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben sinds m'n ouders zijn gescheiden eigenlijk niet echt meer op vakantie geweest.
ja 1 x een weekje in denemarken.
Ben dus ook niet echt een vakantieganger
Naar mexico!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
Rondsletten bij al die veel te dronken Amerikanenquote:
Ik moet dat nog lerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ow, ik juist wel. Ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zien
Ja, ik vond de suggestie wel leuk aan mijn TT. Dat is dan ook het enige.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, sowieso zijn er met "in bed belanden" wel wat meer variaties te bedenken
ik zit al op 9%quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ow, ik juist wel. Ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |