tellen van mensen die zich niet verplaatsen IS moeilijk..quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Onduidelijkheid
Er bestaat nog steeds onduidelijkheid over het aantal slachtoffers van de vliegtuigcrash woensdag bij Schiphol. Een medewerker van het crisisteam spreekt tegenover NU.nl over vijftien doden.
nee hoor alleen met wat minder bekende namen uit bepaalde landen vlieg ik niet graagquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je nooit meer vliegen, iedere maatschappij heeft wel wat
Voor de Belgen al helemaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tellen van mensen die zich niet verplaatsen IS moeilijk..
Ja oke, dat je niet met air jakarta wil vliegen oke. Maar Turkish is geen minder bekende naam. Die staat bekend om de vele crashesquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor alleen met wat minder bekende namen uit bepaalde landen vlieg ik niet graag
Misschien zijn de huizen van de wormen onder de grond ook wel helemaal ingestortquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
Hoe is het met de koeien in dt weiland, geven ze al zure melk?
Geen weiland, akker, dus geen koeienquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
Hoe is het met de koeien in dt weiland, geven ze al zure melk?
quote:
2 vakken per week dus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon niet te doen, 12 vakken is 6 weken tijd dus ik heb het even redelijk gehad
Mjah beetje jammer dat alle tentamens maar verspreid zijn over 2 wekenquote:
Nee, dat zeg je niet zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:24 schreef PeZu het volgende:
fha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:29 schreef Frutsel het volgende:
FHA!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo mijn reisje naar turkije met turkisch maar eens cancellen_!
ja zombies lopen ook zomaar wegquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tellen van mensen die zich niet verplaatsen IS moeilijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |