Het is ook tyfuslang, maar het was ook de moeite waard. Overigens reken ik de overstap niet mee met bv de heenreis, in singapore. Dat was 's ochtends aan komen, 's avonds weer vertrekken. Maar 30 uur in de lucht op de terugweg, gelukkig 2 uur overstap toen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
30 uur? Dat vind ik best knap! Ik vond anderhalf a twee uur eigenlijk al net iets te lang.
Maar goed dat ik ook niet de ambitie heb om verre reizen te gaan maken.
ja kan zijn maar ik kan dan niet met een goed gevoel in een vliegtuig stappenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 vind ik maar onzin, ik ben in 1999 ook vertrokken met Swissair enkele maanden nadat een Swissair vliegtuig bij Nova Scotia in zee terecht kwam.. tja..
Hoezo krom? Ze zijn toch allebei neer gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan zijn maar ik kan dan niet met een goed gevoel in een vliegtuig stappen_!
bovendien swissair vergelijken met turkish airlines is een beetje krom
gewoon erg lang dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook tyfuslang, maar het was ook de moeite waard. Overigens reken ik de overstap niet mee met bv de heenreis, in singapore. Dat was 's ochtends aan komen, 's avonds weer vertrekken. Maar 30 uur in de lucht op de terugweg, gelukkig 2 uur overstap toen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo krom? Ze zijn toch allebei neer gegaan.
krom? ik zie niet in waaarom, ze moeten aan dezelfde veiligheidseisen voldoen zo'n beetje en hebben beiden hun vlucht niet afgemaakt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan zijn maar ik kan dan niet met een goed gevoel in een vliegtuig stappen_!
bovendien swissair vergelijken met turkish airlines is een beetje krom
Ah, CNN zit er dus achter. Complottheorieenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
CNN gaat het toch bijna goed hebben. Ze hebben het op de NOS nu ook over 9 doden.
ja ze zouden aan dezelfde veiligheidsnormen moeten voldoen maar iedereen weet dat in sommige landen landen minder goed met dat soort normen wordt omgesprongenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krom? ik zie niet in waaarom, ze moeten aan dezelfde veiligheidseisen voldoen zo'n beetje en hebben beiden hun vlucht niet afgemaakt.
Dat Swissair ongeluk was overigens ook al in 1998.. sindsdien is er veel veranderdquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze zouden aan dezelfde veiligheidsnormen moeten voldoen maar iedereen weet dat in sommige landen landen minder goed met dat soort normen wordt omgesprongen
Dan zijn de internationale controleurs wel erg slecht...quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze zouden aan dezelfde veiligheidsnormen moeten voldoen maar iedereen weet dat in sommige landen landen minder goed met dat soort normen wordt omgesprongen
de overigen wilden alleen in een islamitisch ziekenhuis behandeld worden en zijn op het vliegtuig naar Istanbul gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
Het AMC meldt dat ze 7 gewonden hebben binnengekregen. 3 middelzwaar tot zwaar gewond. 4 zwaargewond tot kritiek.
Dergelijke controleurs zijn dan nog nooit in Indonesie geweest volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zijn de internationale controleurs wel erg slecht...
niet elk vliegtuig wordt toch gecontrolleerd door het icao of lucht agenschap..quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zijn de internationale controleurs wel erg slecht...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de overigen wilden alleen in een islamitisch ziekenhuis behandeld worden en zijn op het vliegtuig naar Istanbul gezet.
De eisen voor maatschappijen die op europa vliegen liggen zeer hoog. Het zou niet kunnen haast dat het aan het onderhoud ligt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze zouden aan dezelfde veiligheidsnormen moeten voldoen maar iedereen weet dat in sommige landen landen minder goed met dat soort normen wordt omgesprongen
Nee, maar wel elke maatschappij die internationaal vliegt. Vandaar dat ze die meukdingen in indonesie niet controleren als die lekker in hun gebiedje blijvenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet elk vliegtuig wordt toch gecontrolleerd door het icao of lucht agenschap..
Indonesische maatschappijen mogen inderdaad europa niet in.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar wel elke maatschappij die internationaal vliegt. Vandaar dat ze die meukdingen in indonesie niet controleren als die lekker in hun gebiedje blijven
mja daar heb ik dus mijn twijfels overquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eisen voor maatschappijen die op europa vliegen liggen zeer hoog. Het zou niet kunnen haast dat het aan het onderhoud ligt.
Dan kan je nooit meer vliegen, iedere maatschappij heeft wel watquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja daar heb ik dus mijn twijfels over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |