Ach, hij was niet zo... nja, laat maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heel slim, zonder partner naar Bali/Indonesie gaan
In 1930 duurde het lang met het vliegtuig jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen overstapGeloof ik... Ging altijd mee met Garuda, van Schiphol naar Jakarta, geloof ik, maar goed lang geleden allemaal, enige wat ik zeker weet is dat hij elk jaar zonder m'n moeder naar Bali ging
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef Pien85 het volgende:
Er worden net lichamen afgedekt, zie ik net op NOS
Zo lang is t nou ook weer niet geleden hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 1930 duurde het lang met het vliegtuig ja
haha, dat bedoel ik dus.. een vriendin hier is zelden een gewone vriendin, in ieder geval is dat eerst eens uitgeprobeert.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, hij was niet zo... nja, laat maarWeet wel dat ie een vriendin daar had wonen, ene Siki... geloof dat zij wel meer was dan gewoon zomaar een vriendin
Jammer van je geld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo mijn reisje naar turkije met turkisch maar eens cancellen_!
Ach, hij was sowieso niet zo betrouwbaar hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat bedoel ik dus.. een vriendin hier is zelden een gewone vriendin, in ieder geval is dat eerst eens uitgeprobeert.
wrom? ik krijg 100% mijn geld terugquote:
haha, en al ben je dat wel, na verloop van tijd dan... nou ja.. het gaat vanzelf als je niet hard genoeg nee roept.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, hij was sowieso niet zo betrouwbaar hoor![]()
Want?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom? ik krijg 100% mijn geld terug
okay, dan alleen de vraag waarom je nu ineens zou gaan annuleren...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom? ik krijg 100% mijn geld terug
ik heb niks betaaldquote:
mja geen idee eikquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dan alleen de vraag waarom je nu ineens zou gaan annuleren...
Heb me ook een tijd lang afgevraagd waarom hij daar zo veel geld uit gaf, terwijl hij bij haar at en sliep en nooit iets leuks mee terug namquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, en al ben je dat wel, na verloop van tijd dan... nou ja.. het gaat vanzelf als je niet hard genoeg nee roept.
whehe.. wellicht heeft hij voor wat bevolkingsgroei gezorgd hier danquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb me ook een tijd lang afgevraagd waarom hij daar zo veel geld uit gaf, terwijl hij bij haar at en sliep en nooit iets leuks mee terug nam
Handig, eerst boeken, niet betalen en dan annuleren. Waarom dan boeken in de eerste plaats?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks betaald![]()
[..]
mja geen idee eik_!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
moet een beetje oppassen, anders stoot ik bij het typen iemand letterlijk voor haar hoofd.Wil ook niet te veel bewegen, anders wordt ze wakker... en ze slaapt zo lief.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. wellicht heeft hij voor wat bevolkingsgroei gezorgd hier dan
Ja en? Je hebt een overeenkomst, die dien je na te leven. Tenzij er een ontbindend iets in staat. Of dat je tot periode X mag annuleren zonder kosten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks betaald![]()
[..]
mja geen idee eik_!
1) er is wel betaald alleen niet door mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Handig, eerst boeken, niet betalen en dan annuleren. Waarom dan boeken in de eerste plaats?
2 vind ik maar onzin, ik ben in 1999 ook vertrokken met Swissair enkele maanden nadat een Swissair vliegtuig bij Nova Scotia in zee terecht kwam.. tja..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) er is wel betaald alleen niet door mij
2) ik zou met de maatschappij gaan die vanochtend is neergestort_!
3) ik ga wrs wel alleenmet een andere maatschappij
4) nu heb ik honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |