quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Die enorme hoeveelheid vakantie bouw je op vanwege een 36-urig dienstverband en een 40-urige werkweek?
Ik heb dat ook, maar ik ben eens per twee weken vrij op vrijdag. Da's een lekker ritme.
Graag gedaan!.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef Gellius het volgende:
Dank, beste mensen, dank.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Die enorme hoeveelheid vakantie bouw je op vanwege een 36-urig dienstverband en een 40-urige werkweek?
Ik heb dat ook, maar ik ben eens per twee weken vrij op vrijdag. Da's een lekker ritme.
Ik raad dan maandag aan ipv vrijdag. Op vrije vrijdagen deed ik meestal helemaal niks omdat je dan aan weekend toe bent. Bij maandagen daarentegen heb je al weekend gehad en heb je nog wat aan je dag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:07 schreef Gellius het volgende:
Er was iets zachts in de lucht vanochtend, en de refelcties in het water van de Amstel () waren minder scherp en hard. Volgens mij is het bijna lente, mensen.
Toen ik laatst naar Groningen was heb ik een vogel doodgereden. Misschien vrolijkt dat je wat op?quote:
Tja, ik besloot op een gegeven moment dat het leven te kort is om je te laten verteren door haat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |