Ja net nog niet, toen kon je ook 25 euro afrekenen volgens mij. Maar zojuist gecorrigeerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef PP. het volgende:
Godver, prijzen op FRS zijn aangepast zodra je ze in je winkelmandje gooit.
Ik weet ook niet zeker of je hem voor die prijs krijgt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef Rkatier het volgende:
Had ik het maar eerder moeten lezen, voor 40 euro ga dead space niet halen, eerst nog andere games uitspelen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker of je hem voor die prijs krijgt?
quote:Als je bij een internetwinkel iets besteld, is het een bindende overeenkomst. Een uitzondering hierop is wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een 'kennelijke vergissing'. Dan had de consument kunnen of moeten weten dat het aanbod niet klopte.
Ik weet nog wel toen bij Bol.comquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Toevallig stond er zo'n verhaal in de troskompas onder rubriek Radar.
Ze zeggen daar hetvolgende:
[..]
de vraag is 9 en of 15 euro normaal voor zo game?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Toevallig stond er zo'n verhaal in de troskompas onder rubriek Radar.
Ze zeggen daar hetvolgende:
[..]
Die van 9 euro in elk geval nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de vraag is 9 en of 15 euro normaal voor zo game?
In principe zou Dead Space voor 15,- Euro als aanbieding moeten kunnen. In sommige UK winkels gaat die ook voor 17 Pond weg. FRS moet gewoon met de billen bloot in deze.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de vraag is 9 en of 15 euro normaal voor zo game?
Ja klopt, met alleen Dead Space ben ik al tevreden,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In principe zou Dead Space voor 15,- Euro als aanbieding moeten kunnen. In sommige UK winkels gaat die ook voor 17 Pond weg. FRS moet gewoon met de billen bloot in deze.
Toffe gamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef Egamer het volgende:
Vandaag begonnen met Lost Odyssey, terwijl ik de game al een jaar hebTeveel games gewoon om te spelen
Geloof halverwege disc 4 afgehaakt! Toen was ik het spuugzatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Egamer het volgende:
Heb je de game uitgespeeld? Hoe lang doe je er nou over
NHL09 wil ik ook wel heel graagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, met alleen Dead Space ben ik al tevreden,
Cod 4 inmiddels al 2 levels gestegen
Eternal Sonataquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef Leonos het volgende:
Ik ben ook op disc 4 afgehaakt
De rest was echt damn cool
Is er nog zo'n soort spel als LO met ook zo'n cool verhaal enzo?
Geen ruk aan.quote:
Ik heb anders enorm veel genoten van de klassieke muziek en uiteraard de gamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Geen ruk aan.
Blue Dragon is echter wel weer geweldig, komt van dezelfde makers af als Lost Odyssey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |