Als je gaat levelen moet je naar Numara atol gaan. Daar zitten zilveren kelolons. ( de kans daarop is daar zelfs groter dan 50% volgens mij, alleen de andere 50 procent is niet zn leuke ervaringquote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik sta nu op het punt om disc 2 te gebruiken.Nog steeds niet saai gelukkig, maar wordt nog wat met levelen. Oh, ligt het trouwens aan mij of trilt die controller ongelofelijk vaak bij deze game?
Nog niet gespeeld iddquote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef Egamer het volgende:
Huh ik dacht de hele tijd dat je Fallout 3 had AQuila, aangezien je niet stopte met praten over die geweldige game
Dan heb je indirect gelogen tegen ons.quote:
Ja, die trailer van XBox Live is echtquote:Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Yep!
http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-review
Nee want dat was bekend!quote:
Maar ik wist dat niet! En dat zegt al heel watquote:
Hij is net uitgekomen in Amerika.. Dus denk dat ie wel voor de zomer hier verschijnt.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt Stoked nu eigenlijk? Begreep dat het de moeite waard was om daar nog even op te wachten, (Shaun White/Stoked dillema)
Het wordt mij misschien wel de beste game EVER! Daarom speel ik hem pas als ik wat meer tijd hebquote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Maar ik wist dat niet! En dat zegt al heel wat
Zelfde dilemma hierquote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt Stoked nu eigenlijk? Begreep dat het de moeite waard was om daar nog even op te wachten, (Shaun White/Stoked dillema)
Aan SP heb ik niet zoveel, ik wil XP ook hebben. Anders gaan ze nooit levels omhoog.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Als je gaat levelen moet je naar Numara atol gaan. Daar zitten zilveren kelolons. ( de kans daarop is daar zelfs groter dan 50% volgens mij, alleen de andere 50 procent is niet zn leuke ervaring) Als je eenmaal weet hoe je die moet verslaan (ik zou er maar een guide op nakijken want er zelf achterkomen kan wel maar dat moet je ook maar weten dan) Als je dan de double SP skill hebt (krijg je op disc 3 geloof ik) kan je zo in 1 battle 32 SP verdienen.
En dan gaat het snel.
Als ik jou was zou ik toch voor een 13 maanden kaart op gamehubs.com gaanquote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef EvertonPride het volgende:
Vanaf juli 2008 heb ik Xbox Live Gold en haal ik om de 3 maanden een prepaid card bij FRS om hem te verlengen. Mijn abbo van 3 maanden zou nog even door gaan maar vanochtend krijg ik ineens het bericht dat mijn gold abbo is geannuleerd en dat ik een silver abbo heb?
Ik heb hier nog een prepaid card van Live Gold liggen voor 3 maanden met een code.. kan ik die redeem-en of moet ik iets anders doen?
cheers
Die van 3 maanden even invoeren en dan idd zon 13 maanden gold kopen voor 35 euro!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef EvertonPride het volgende:
Vanaf juli 2008 heb ik Xbox Live Gold en haal ik om de 3 maanden een prepaid card bij FRS om hem te verlengen. Mijn abbo van 3 maanden zou nog even door gaan maar vanochtend krijg ik ineens het bericht dat mijn gold abbo is geannuleerd en dat ik een silver abbo heb?
Ik heb hier nog een prepaid card van Live Gold liggen voor 3 maanden met een code.. kan ik die redeem-en of moet ik iets anders doen?
cheers
temple of enlightment , double xp acc , en andere speed buffsquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe heb je Kaim zo hoog geleveld? Ik had op een gegeven moment nergens meer gebieden waar ik echt experience kreeg
Goed, ik zal de game ooit nog eens een kans geven. Het knaagt aan me dat ik de disc 4 achievement niet hebquote:Op maandag 2 maart 2009 12:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
temple of enlightment , double xp acc , en andere speed buffs
eitje . ben zelf lvl 79 ( als ik het me goed herinner )
Alleen de achievement knaagt aan je, niet het feit dat je het einde van het verhaal wil weten ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het knaagt aan me dat ik de disc 4 achievement niet heb
Weet je zeker dat het nog niet verlopen is? Want als die op is gaat die naar silver idd dus ik denk dat je je gewoon vergist hebt?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:07 schreef EvertonPride het volgende:
Oki bedankt voor de reactie.
Alleen beetje vreemd als ik een abbo neem en het is nog niet verlopen dat die zomaar overswitcht naar silver, is dan maar goed dat ik vooraf geen 13 maanden abbo had gepakt?
Dat mag ook wel want jij bent dan ook de grootste piekhaar fan van dit topic!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
temple of enlightment , double xp acc , en andere speed buffs
eitje . ben zelf lvl 79 ( als ik het me goed herinner )
Ik ben echt iemand die een lang spel nooit uitspeel.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:08 schreef wc-eend het volgende:
lol.. ben nu op disc 2.. schiet niet zo op bij mij, dat gamen..
Gelukkig is die grap al niet meer dan duizend keer gemaaktquote:
Ja dat is zeker vreemdquote:Op maandag 2 maart 2009 11:07 schreef EvertonPride het volgende:
Oki bedankt voor de reactie.
Alleen beetje vreemd als ik een abbo neem en het is nog niet verlopen dat die zomaar overswitcht naar silver, is dan maar goed dat ik vooraf geen 13 maanden abbo had gepakt?
Zou je het toevallig kunnen bewijzen door middel van online-achievements die je in die tijd hebt gehaald? Staat altijd een datum bij de achievements, en er zijn genoeg achievements die je alleen met Gold kan halen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef christvs het volgende:
[..]
Ja dat is zeker vreemd.
Ik had hetzelfde, had code van dertien maanden, na 7 maanden werd hij ineens silver.
Ik dus microsoft bellen, hun kijken, konden ze niet in het syteem vinden dat ik die gehele 7 maanden gold had!
En nu lig ik al 1,5 maand te wachten op een reactie van de 2e lijn....
Hmm slim bedacht!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zou je het toevallig kunnen bewijzen door middel van online-achievements die je in die tijd hebt gehaald? Staat altijd een datum bij de achievements, en er zijn genoeg achievements die je alleen met Gold kan halen.
Ik denk niet dat ze nu nog proberen contact met jou op te nemen, ik zou even via xbox.com al je achievements nagaan en hen daarmee confronterenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef christvs het volgende:
[..]
Hmm slim bedacht!
Als ze ooit nog weer contact met me opnemen kan ik dat aanvoeren!
Nouja, vorige week kreeg ik eindelijk een telefoontje, en toen zouden ze me 'gelijk' weer terug bellenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nu nog proberen contact met jou op te nemen, ik zou even via xbox.com al je achievements nagaan en hen daarmee confronteren
En als het geregeld kan worden even zeuren over hoelang het duurde, dan kan je wel een gratis game of controller krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef christvs het volgende:
[..]
Nouja, vorige week kreeg ik eindelijk een telefoontje, en toen zouden ze me 'gelijk' weer terug bellen.
Maar waarschijnlijk zal ik maar weer moeten bellen.
Ohquote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Datum van een achivement verkwijnd op een gegeven moment hoor
Oh ja?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Datum van een achivement verkwijnd op een gegeven moment hoor
Nog van VOOR de launch! De enige keer dat er geen datum bij staat is als je ze offline haalt.quote:undefined
Found Pummel Weed
Kameo can transform into one Elemental Warrior
20
Verkregen 18-11-2005
Ohquote:Op maandag 2 maart 2009 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja?
[..]
Nog van VOOR de launch! De enige keer dat er geen datum bij staat is als je ze offline haalt.
En dat zeg je nadat ik hem besteld hebquote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Shaun White viel in ieder geval wel een beetje tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |